Gå til innhold

Ble ikke hard

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i lang tid snakket med en mann jeg traff på sukker. Gleden var stor da vi møttes for første gang i går kveld og kjemien var til å ta og føle på. Vi endte opp i senga og etter han hadde vært nede på meg skulle jeg suge han, og han ble ikke hard samme hvor hardt jeg prøvde.. Vet jeg er flink til å gi det så er livredd jeg har luktet vondt nedentil eller at puppene har vært stygge i den vinkelen jeg satt i :( tror sistnevnte. Han la meg på ryggen og kom så etter få støt.

Har fått to sms fra han i dag om å møtes på middag men tør altså ikke svare og vurderer å blokke han siden jeg føler meg så ekkel og ydmyket. :( lurer på om dere er enige i mine antagelser om hvorfor han ikke ble hard.

Anonymous poster hash: 328bc...8a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke stress med dette. Han jeg treffer nå sleit med det samme i begynnelsen. Jeg ble litt turned off med en gang selv, men det kom seg veldig på kort tid. Min fyr kom ut fra et langt forhold for noen måneder siden, og jeg er den første han har hatt sex med på mange år som ikke er kona hans. Det tok seriøst bare noen dager, så ble det dritbra og han ble hard. Det er nok bare litt prestasjonsangst! Gi ham en sjanse, det har mest sannsynlig INGENTING med hvordan du ser ut eller hvordan du lukter å gjøre! 

Svar på SMSen. Han er jo tydeligvis interessert i å treffe deg. Du har ingen grunn til å føle deg ydmyket. 

Endret av drue
  • Liker 4
Skrevet

For alt du vet kan han være kjempeflau over at han ikke fikk den hard, men allikevel tatt motet til seg og invitert på middag.

Gi han i det minste et svar.

Anonymous poster hash: a9765...9d1
  • Liker 4
Skrevet

Tusen takk for svar, men han ble jo hard av sex, altså når jeg lå på rygg og puppene og underliv skiftet vinkel så nervøs kan han ikke ha vært :/

Skrevet

Tusen takk for svar, men han ble jo hard av sex, altså når jeg lå på rygg og puppene og underliv skiftet vinkel så nervøs kan han ikke ha vært :/

Selvfølgelig kan han ha vært nervøs.

Anonymous poster hash: a9765...9d1

• Liker 2
Skrevet

Min nåværende kjæreste (møttes også via sukker) slet i starten med det seksuelle.
Selve sexen gikk greit, og han fikk det til å funke oralt på meg,
men det har tatt en god stund å komme dit vi er nå når det gjelder det orale på ham.

Anonymous poster hash: 71c1b...b3e
Skrevet

Hvis han vil møte deg igjen, syntes han garantert IKKE at du var ekkel eller uattraktiv. Jeg lover!

Jeg hadde aldri opplevd en fyr ikke få ståpikk før i fjor. Vi møttes noen ganger, men han var like slapp hele tiden. Han sa at det ikke hadde noe med meg å gjøre, og han var bare nervøs. Jeg begynte å føle meg usikker, men jeg lover, jeg har dødsdigg kropp, er god i senga, pen, god hygiene, så jeg begynte jo selv å undre på om han faktisk snakket sant. Og det gjorde han selvfølgelig. Det var han som alltid ville møte meg igjen og igjen, og han fortalte meg at han var veldig flau over dette og at det var prestasjonsangst.

Så nei. Svar han, og ikke vær flau. Han vil jo se deg igjen:)

Anonymous poster hash: cdcf2...ca7
Skrevet (endret)

Min fyr kunne også bli hard, og så forsvant den. Fyren var helt slapp første gang jeg sugte han. Jeg vet at han synes jeg er veldig deilig, så jeg er ikke noe bekymra over at det var min feil. Det er svært sjeldent det handler om kvinnen i slike situasjoner. Partneren min takka meg faktisk etter en stund for at jeg har vært tålmodig. Syns du skal legge fra deg bekymringene dine, og gi ham en sjanse. Jeg kan nesten love deg at det ikke handler om deg. Hadde det gjort det, hadde han aldri bedt deg ut på middag igjen. 

Et eller annet svar synes jeg derimot at du skylder ham. Som noen andre sier lenger oppe så kan han føle seg kjempeflau over det som skjedde. 

Endret av drue
Skrevet

Han vil jo møte deg igjen! Selvfølgelig synes han ikke at du er ekkel da! Stakkaren var sikkert bare nervøs :)

Svar på den smsen med en gang før du gjør det enda verre for dere begge!

Skrevet

Jeg dater en kjempefin fyr som var sånn i starten,fikk den ikke opp,kom med engang.

Jeg ble litt satt ut og avtent. Tenkte faktisk på å dumpe han. Men det kom seg! Han er så herlig og jeg er glad jeg ga han en sjanse!

Anonymous poster hash: 79894...06e
Skrevet

Kjæresten min forklarte det sånn at når han ikke ble stiv, så var det enten pga han var nervøs eller stresset. Ro deg ned du. Han liker deg. Gi han i det minste cred for at han sendte deg en melding etter daten!

Anonymous poster hash: c09ff...f0e
Skrevet

Takk dere. Da får jeg svare da :-)

Skrevet

Har i lang tid snakket med en mann jeg traff på sukker. Gleden var stor da vi møttes for første gang i går kveld og kjemien var til å ta og føle på. Vi endte opp i senga og etter han hadde vært nede på meg skulle jeg suge han, og han ble ikke hard samme hvor hardt jeg prøvde.. Vet jeg er flink til å gi det så er livredd jeg har luktet vondt nedentil eller at puppene har vært stygge i den vinkelen jeg satt i :( tror sistnevnte. Han la meg på ryggen og kom så etter få støt.

Har fått to sms fra han i dag om å møtes på middag men tør altså ikke svare og vurderer å blokke han siden jeg føler meg så ekkel og ydmyket. :( lurer på om dere er enige i mine antagelser om hvorfor han ikke ble hard.

Jeg kommer ikke av bj jeg heller... Så tror nok han ikke helt klarer å slappe av helt med det. Ikke alle som tør/tenner på at dama får spruten i munnen.

Anonymous poster hash: 75c7f...fa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...