Gå til innhold

Gutter/menn:

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er rette stedet å spørre, men vet at det er mange inne her, både kvinner og menn.

Men det jeg lurer på er hva dere menn synes om jenter/damer som normalvektige og trener , men følger diett ganske punktlig.

Altså så og si aldri spiser noe "tull" og nesten aldri drikker alkohol. ?

Anonymous poster hash: 04e1d...ab4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette er rette stedet å spørre, men vet at det er mange inne her, både kvinner og menn.

Men det jeg lurer på er hva dere menn synes om jenter/damer som normalvektige og trener , men følger diett ganske punktlig.

👍👍

Anonymous poster hash: 072af...22a

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er ganske kjedelig og slitsomt med folk som slavisk følger dietter og har super-strikse treningsrutiner, og aldri unne seg litt kos, og det kun for å se "fit" ut...

Men, hey, funker det for deg, så er vel det det viktigste?

• Liker 1
Skrevet

Høres kjedelig ut. Heller dekadent og lubben enn disiplinert og matmessig prippen.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Gjør ingenting om hun er normalvektig og trener, men at hun lever på en punktlig diet kan være slitsomt. Det kommer an på hvor ekstrem den er og om det blir vanskelig for meg å spise det jeg vil. Lavt alkoholforbruk er ikke noe problem :)

Endret av Doge
Skrevet (endret)

Hadde passet meg veldig bra å finne en slik "fit jente" som sannsynligvis ser bra ut, kan ha bra sex med, finne på ting, har energi som en duracell kanin. ++.

Spiser fairly strict selv (men har en jukse dag i uka) så ville vært hyggelig med en som har samme interesser da kan man jo motivere hverandre og til og med trene sammen.

Endret av Charmander
Skrevet

Som en med vett i mellom øra + sunn fornuft bryr jeg meg midt bak i om du du er skikkelig opptatt med kostholdet eller ei. Så lenge jenta jeg er sammen med er fornøyd med seg og sine valg er jeg fornøyd og blander meg lite. Dvs at det skal være gjensidig. Ikke at du skulle ha nektet meg ut på byen med gutta/dratt på firmafest fordi det er drekke der. Samt at du ikke legger deg oppi hva jeg putter i min kropp. Du styrer din, jeg styrer min.

Anonymous poster hash: 611f9...ab4

Skrevet

At hun aldri drikker ser jeg kun som et pluss, for det gjør jeg knapt selv, men hvis jeg disker opp med et litt spenstig måltid en dag, også blir det bare avvist fordi hun er på diett - da blir det for mye av det gode.

• Liker 2
Skrevet

Kommer litt ann på. Om hun må lage slike drinker hver morgen og aldri kan bli med å bestille pizza så hadde hun ikke vært noe for meg. Jeg liker jenter som trives med seg selv og ikke jobber så hardt for å være noen perfekte.

Anonymous poster hash: e9423...5ce
  • Liker 2
Skrevet

Kan ikke tenke meg det skulle ha noe å si? Det er jo hvordan hun ellers som betyr noe. Men med slike holdninger kan det jo tenkes at vedkommende trekker striksegreiene over i alt mulig. Det hadde jeg ikke orket. På mat - så lenge jeg hadde sluppet kommentarer på det jeg selv spiser - null stress i utgangspunktet.

Skrevet

Selvølgelig deilig med en jente som har en flott kropp, men personligheten er viktigere i det lange løp.

Ellers er kostholdehysteri turn-off for meg, selv om hun er attraktiv på andre områder. - Fanatisme og ensporethet orker jeg ikke i et forhold. Da vil jeg heller ha en litt lubben jente som er helt alminnelig i kosten.

Anonymkode: 5cfc1...653

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...