Uredd Skrevet 29. oktober 2015 #21 Skrevet 29. oktober 2015 Wow, det skremmende er at du faktisk virker så sikker i din sak. Dette er noe av det teiteste jeg har hørt og det vitner om lite kunnskap rundt det motsatte kjønn. Ikke alle kvinner er besatt av å ri kuk, ts er tydeligvis en av dem. Anonymous poster hash: ce26a...955 Jeg er sikker i min sak. Jeg har dog på ingen måte insinuert at hverken ts eller andre kvinner er besatt av å ri kuk. Det er ikke det det handler om. Hun har ikke lyst til å ha sex før hun er sikker på at dette er rette fyren, det bør da være en valid nok grunn? Folk er forskjellig.Ingen skal ha sex når man ikke har lyst. Men! Man bør heller ikke la være hvis man faktisk har lyst. Det er denne fikse ideen om at man skal vente så og så lenge som er problematisk. ehhh.. Er en ide å vente ikke kjøre på med en gang., Er han skikkelig venter hanAnonymous poster hash: c6943...3c0Hvorfor er det en ide? Selvfølgelig venter han, men hvorfor skal de ikke ha hvis de har lyst?Å fokusere på når man har sex i begynnelsen av et forhold er feil fokus. Det tar oppmerksomheten bort fra det å lære hverandre å kjenne. Finne utav hvem man er og hvem denne nye personen man holder på å bli kjent med er. I stedet brukes all energi på å bekymre seg om man har sex for tidlig. Om han er seriøs? Er han en player? Kun ute etter en ting?Ha sex når det føles riktig uten å bekymre dere for hvor mange dater man har hatt. Det er mye viktigere hvor mange dater dere fortsatt kommer til å ha. 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 29. oktober 2015 #22 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg er sikker i min sak. Jeg har dog på ingen måte insinuert at hverken ts eller andre kvinner er besatt av å ri kuk. Det er ikke det det handler om.Ingen skal ha sex når man ikke har lyst. Men! Man bør heller ikke la være hvis man faktisk har lyst. Det er denne fikse ideen om at man skal vente så og så lenge som er problematisk. Hvorfor er det en ide? Selvfølgelig venter han, men hvorfor skal de ikke ha hvis de har lyst?Å fokusere på når man har sex i begynnelsen av et forhold er feil fokus. Det tar oppmerksomheten bort fra det å lære hverandre å kjenne. Finne utav hvem man er og hvem denne nye personen man holder på å bli kjent med er. I stedet brukes all energi på å bekymre seg om man har sex for tidlig. Om han er seriøs? Er han en player? Kun ute etter en ting?Ha sex når det føles riktig uten å bekymre dere for hvor mange dater man har hatt. Det er mye viktigere hvor mange dater dere fortsatt kommer til å ha.Fornuftige råd fra en meget fornuftig mann. Ikke rart at jeg falt for deg!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #23 Skrevet 29. oktober 2015 Helt enig! Hvis TS ønsker å bortkaste tiden sin med å vente med sex, ja, da er det greit. Ikke klag her at du ble dumpet likevel. Synes det er nok tråder om emnet. De fleste trådene her inne handler om de som har sex med en gang og blir dumpet like etter. Det kaller jeg å kaste vekk tiden. Anonymkode: 62988...390
Gjest AnonGangerTo Skrevet 29. oktober 2015 #24 Skrevet 29. oktober 2015 De fleste trådene her inne handler om de som har sex med en gang og blir dumpet like etter. Det kaller jeg å kaste vekk tiden.Anonymkode: 62988...390Tenkt på hvorfor det er slik? Seksuell inkompatabiltet er en av grunnene og den andre er at en del kvinner lar seg sjarmere av playere uten å være klar over at de er playere.
Uredd Skrevet 30. oktober 2015 #25 Skrevet 30. oktober 2015 De fleste trådene her inne handler om de som har sex med en gang og blir dumpet like etter. Det kaller jeg å kaste vekk tiden.Anonymkode: 62988...390Jeg heller mer til at dating i månedsvis før man dumper eller blir dumpet er å kaste bort tiden.Å ha sex klarer jeg ikke se på som bortkastet tid... At tidspunktet man har sex på har noe å si for om man blir dumpet eller ikke er en myte. Tør man ikke kysse frosker får man heller ingen prins.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #27 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg heller mer til at dating i månedsvis før man dumper eller blir dumpet er å kaste bort tiden.Å ha sex klarer jeg ikke se på som bortkastet tid... At tidspunktet man har sex på har noe å si for om man blir dumpet eller ikke er en myte. Tør man ikke kysse frosker får man heller ingen prins.Poenget er jo at jeg vet det ikke fungerer for meg.Jeg vil ha en kvalitetsmann,ikke en som knuller alt og alle.Jeg foretrekker å vente med sex,slik er det bare.Din innstilling er ingen universell sannhet som gjelder for alle. Anonymkode: 62988...390
Sandie Skrevet 30. oktober 2015 #28 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg heller mer til at dating i månedsvis før man dumper eller blir dumpet er å kaste bort tiden.Å ha sex klarer jeg ikke se på som bortkastet tid... At tidspunktet man har sex på har noe å si for om man blir dumpet eller ikke er en myte. Tør man ikke kysse frosker får man heller ingen prins.Dette er jo høyst individuelt da.Hva man ser på som bortkastet: sex eller dating i lang tid med eller uten sex.Dersom jeg dater noen venter jeg alltid en stund før jeg drar på hjemmedate og eventuelt har sex.Har aldri møtt en mann som har reagert negativt eller blitt overrasket over det.For min del er det hundre ganger mer bortkastet å ha sex med en jeg ikke vet hvor jeg har,og angre etterpå,fremfor å vente litt og deretter finne ut at han ikke var noe for meg.I sistnevnte tilfelle lever jeg fint med at jeg aldri hadde sex med vedkommende.Egentlig synes jeg ingen dating er bortkastet,fordi man lærer noe om seg selv hver gang.
Gjest Skrevet 30. oktober 2015 #29 Skrevet 30. oktober 2015 Ingen skal ha sex når man ikke har lyst. Men! Man bør heller ikke la være hvis man faktisk har lyst. Det er denne fikse ideen om at man skal vente så og så lenge som er problematisk.Hvorfor er det en ide? Selvfølgelig venter han, men hvorfor skal de ikke ha hvis de har lyst?Kanskje det som ligger bak disse fikse ideene er angst for å bli brent igjen? Eller kanskje det er erfaring om at man lett kompliserer ting og at man for sin egen del trenger å roe ned litt først, før man tar steget videre? Regler er til for å brytes. Man gjør selvfølgelig det man har lyst til når man selv føler seg klar for det. Hvis noen har satt for seg at det må gå 3 uker før man har sex, så er det en tydelig indikasjon for meg på at vedkommende har behov for å ta det litt rolig.Hvis jeg møter ei jente som kommer med et tidsperspektiv på når man skal ha sex, så ville jeg ha sagt ok til dette. Samtidig vet jeg at man har en tendens til å glemme dette når man har fått tid nok på seg slik at tilliten er på plass og man slapper av ovenfor hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #30 Skrevet 30. oktober 2015 Kanskje det som ligger bak disse fikse ideene er angst for å bli brent igjen? Eller kanskje det er erfaring om at man lett kompliserer ting og at man for sin egen del trenger å roe ned litt først, før man tar steget videre? Regler er til for å brytes. Man gjør selvfølgelig det man har lyst til når man selv føler seg klar for det. Hvis noen har satt for seg at det må gå 3 uker før man har sex, så er det en tydelig indikasjon for meg på at vedkommende har behov for å ta det litt rolig.Hvis jeg møter ei jente som kommer med et tidsperspektiv på når man skal ha sex, så ville jeg ha sagt ok til dette. Samtidig vet jeg at man har en tendens til å glemme dette når man har fått tid nok på seg slik at tilliten er på plass og man slapper av ovenfor hverandre. Godt å se at noen menn forstår seg på det motsatte kjønn Anonymkode: 62988...390
Gjest Skrevet 30. oktober 2015 #31 Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Poenget er jo at jeg vet det ikke fungerer for meg.Jeg vil ha en kvalitetsmann,ikke en som knuller alt og alle.Jeg foretrekker å vente med sex,slik er det bare.Din innstilling er ingen universell sannhet som gjelder for alle. Anonymkode: 62988...390Her synes jeg du har et godt poeng. Folk er forskjellige og det beste for deg å lykkes som singel er ved å finne ut av hva som er mest riktig og fungerer best for deg!Kanskje er det flere ting som gjør at du vil vente også? kanskje dypere grunner som du trenger å finne ut av her? Verdien av et godt forhold med et godt fundament, bygget på tillit og gode verdier og at man er viktige for hverandre? Jeg har erfart at man ikke blir kjent med hverandre når man har sex for tidlig. Man blir i stedet plutselig kjent med hverandre etter en måned eller to og så kommer den andres personlighet som et sjokk i stedet. Dette fordi man har basert relasjonen på attraksjon og følelser.Man skal jo se om man kan være venner og at man trives sammen også. Denne biten med å bli kjent med hverandre har en tendens til å koke bort i følelser og forelskelse når man hopper til sengs for tidlig. Resultatet blir at hele greia blir for mye, og så tryner det!Som sagt er folk forskjellige, men dette har jeg ikke noe problem med å se :-). Endret 30. oktober 2015 av Svampebobb1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #32 Skrevet 30. oktober 2015 Angående overskriften: Anonymkode: e1cbf...c52
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #33 Skrevet 30. oktober 2015 Ta en nål og en tråd, og sy igjen slufsa..Hahahahahahahaahaha! Anonymkode: 69452...09c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #34 Skrevet 30. oktober 2015 Du sier det som det er. Og han respekterer det. Hvis ikke er han ikke en mann du vil ha, enkelt og greit. Anonymkode: 4e7ac...142 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå