AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg dater en fyr nå.Han virker seriøs og skikkelig.Ingen player.Jeg regner likevel med at han snart vil invitere meg hjem til seg,eller spørre om å få komme hjem til meg...Hvordan skal jeg unngå dette? Vil ikke ha sex før jeg er i et eksklusivt forhold. Anonymous poster hash: b37e0...f23
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Knip beina sammen og si at du ikke vil ha sex før dere er eksklusive? Anonymous poster hash: 5a571...418 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 kan du ikke bare si det som det er? Anonymous poster hash: 0ae68...2f6 2
Autumn Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Si det som det er. Er han seriøs som du tror forstår han vel det, eller så forsvinner han. 2
c0smo Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Det at han inviterer deg hjem til seg, vil jo ikke dermed si at dere blir å ha sex? Som du selv sier, så fremstår han som seriøs og skikkelig. Hvis han prøver seg, så er det jo ikke verre enn bare si at du ønsker å vente litt?
Nowayback Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Ta en nål og en tråd, og sy igjen slufsa.. 2
Gjest Honeyblossom Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Ikke vær redd for å bli med han hjem dersom han inviterer til det. Selv om det er veldig vanlig at hjemmedate = sex så er det jo ikke alltid tilfelle. Dersom han skulle prøve seg eller hinter om det så er det best å bare være ærlig med han og si at du vil vente. Hvis han er så seriøs som du mener han er så vil ha forstå og respektere det. Hvis ikke... vel da slipper du å kaste bort mer tid på han
Uredd Skrevet 27. oktober 2015 #8 Skrevet 27. oktober 2015 Hvorfor skal du unngå sex? De aller fleste prøver jo det motsatte. Å få seg noe...
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #9 Skrevet 27. oktober 2015 Hvorfor skal du unngå sex? De aller fleste prøver jo det motsatte. Å få seg noe... Fordi: Jeg dater en fyr nå.Han virker seriøs og skikkelig.Ingen player.Jeg regner likevel med at han snart vil invitere meg hjem til seg,eller spørre om å få komme hjem til meg...Hvordan skal jeg unngå dette? Vil ikke ha sex før jeg er i et eksklusivt forhold. Anonymous poster hash: b37e0...f23 Anonymous poster hash: ce26a...955 2
Uredd Skrevet 27. oktober 2015 #10 Skrevet 27. oktober 2015 Fordi: Anonymous poster hash: ce26a...955 Fremdeles ikke noe svar på hvorfor. Vil man ha et forhold, fokuserer man på det. Bekymringer for tidspunkt for sex vil bare gjøre det vanskelig.
Nettinettet Skrevet 27. oktober 2015 #11 Skrevet 27. oktober 2015 Også kan du fint fortelle han at du vil vente med sex til du føler deg klar for det. Det å være ærlig om hva man frykter/tenker/føler er faktisk en fin ting når man holder på å bli kjent med noen. Hvordan han takler det du sier vil også gi deg svar på om han er rett for deg
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #12 Skrevet 27. oktober 2015 Fremdeles ikke noe svar på hvorfor. Vil man ha et forhold, fokuserer man på det. Bekymringer for tidspunkt for sex vil bare gjøre det vanskelig. Wow, det skremmende er at du faktisk virker så sikker i din sak. Dette er noe av det teiteste jeg har hørt og det vitner om lite kunnskap rundt det motsatte kjønn. Ikke alle kvinner er besatt av å ri kuk, ts er tydeligvis en av dem. Anonymous poster hash: ce26a...955 6
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 27. oktober 2015 #13 Skrevet 27. oktober 2015 Fremdeles ikke noe svar på hvorfor. Vil man ha et forhold, fokuserer man på det. Bekymringer for tidspunkt for sex vil bare gjøre det vanskelig. Hun har ikke lyst til å ha sex før hun er sikker på at dette er rette fyren, det bør da være en valid nok grunn? Folk er forskjellig. 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #14 Skrevet 27. oktober 2015 Syntes ikke du bør unngå hjemmedate av den grunn. Her både sov og dusjet mannen og jeg sammen før vi hadde sex. Jeg ville være trygg på han før vi hadde sex, og det var null problem. Etter første daten måtte jeg overnatte hos han fordi jeg misset trikken hjem, og sov i hans seng med strømpebuksa på. En skikkelig fyr vil da ikke tvinge seg på deg, så her er det bare å si det som det er, og nyte kosen og kåtheten frem til den tar overhånd og du bestemmer deg for å hoppe på han Anonymous poster hash: 1e962...aa1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #15 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg er jente og for å være ærlig syntes jeg det er greit å ha hatt sex FØR man finner ut om han er en jeg vil satse på. Er litt kjedelig å bli sammen også finne ut at man ikke matcher seksuelt, så man må slå opp igjen etter relativt kort tid. Anonymous poster hash: 62cf2...d03 3
King in the North Skrevet 28. oktober 2015 #16 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg dater en fyr nå.Han virker seriøs og skikkelig.Ingen player.Jeg regner likevel med at han snart vil invitere meg hjem til seg,eller spørre om å få komme hjem til meg...Hvordan skal jeg unngå dette? Vil ikke ha sex før jeg er i et eksklusivt forhold. Anonymous poster hash: b37e0...f23 det mest åpenbare ville vært å komme deg i et eksklusivt forhold
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #17 Skrevet 28. oktober 2015 Bare å sørge for å dra hjem før kl 22 Si takk for i dag det var veldig koselig men nå er det på tide å dra hjem å legge seg , eventuet "skal tidlig opp og trenger ordentlig søvn", også forklarer du en gang det passer seg at du ikke har sex uten å være i forhold. Jeg syns forsåvidt du er litt kravstor, ettersom sex er en viktig del av et forhold så bør man ha sex før man innleder et offisielt forhold, slik at man slipper å annonsere at man er kjærester, for så å finne ut at sexlivet ikke fungerer og slå opp etter en måned eller to. Men det er helt forståelig og innafor at du ikke vil ha sex før dere er exklusive (altså ikke dater andre, men ikke er kjærester helt enda) for det har med både respekt og helsesikkerhet å gjøre mtp kjønnssykdommer ol. Så du kan jo si til han at du ikke vil ha sex før dere har blitt enige om at dette er noe dere vil se om går an å satse seriøst på og enige om å ikke date andre. Anonymous poster hash: a0137...27a
Gjest AnonGangerTo Skrevet 28. oktober 2015 #18 Skrevet 28. oktober 2015 Jeg er jente og for å være ærlig syntes jeg det er greit å ha hatt sex FØR man finner ut om han er en jeg vil satse på. Er litt kjedelig å bli sammen også finne ut at man ikke matcher seksuelt, så man må slå opp igjen etter relativt kort tid. Anonymous poster hash: 62cf2...d03 Helt enig! Hvis TS ønsker å bortkaste tiden sin med å vente med sex, ja, da er det greit. Ikke klag her at du ble dumpet likevel. Synes det er nok tråder om emnet.
guttemann Skrevet 28. oktober 2015 #19 Skrevet 28. oktober 2015 Det jo ikke noe problem det, det er jo bare å fortelle ham hva du (ikke vil). Jeg har overnattet hos en jente som sa fra på forhånd at det ikke ble noe mer enn klinings til kvelds og brødskive med kaffekopp til til frokost. Går så fint atte.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #20 Skrevet 28. oktober 2015 Hvorfor skal du unngå sex? De aller fleste prøver jo det motsatte. Å få seg noe... ehhh.. Er en ide å vente ikke kjøre på med en gang., Er han skikkelig venter han Anonymous poster hash: c6943...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå