Gå til innhold

Bli kvitt arr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går det? Rundt, 1cm bredt rødt arr. 2,5 år gammelt.. Kan det forsvinne?

Anonymous poster hash: aa710...650

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er for sent.

Arr skal behandles med en gang såret har lukket seg om det skal hjelpe

Anonymous poster hash: 4e10c...755
Skrevet

Jeg lurer også, så hva kan man gjøre med "nye" arr for at det skal bli borte da?

Anonymous poster hash: f107c...a2e

Skrevet

Det er ulike måter å gjøre det på. 

Bla laser, kremer etc. Snakk med legen din for hva som er best for deg

Anonymous poster hash: eb29f...6f4

Skrevet

Går det? Rundt, 1cm bredt rødt arr. 2,5 år gammelt.. Kan det forsvinne?

Anonymous poster hash: aa710...650

Arr blir man ikke kvitt. Noen arr er store, noen er små. Noen har mer synlige arr enn andre. Jeg har flere arr etter fall i barndommen, og fjerning av to føflekker. Ingen av arrene er særlig pene. Men de er en naturlig del av meg ;) Ettersom ditt arr er såpass gammelt er det ikke så mye å få gjort med det. Arr forsvinner vanligvis ikke, iallfall ikke av seg selv. Et nytt arr kan bli blekere hvis man f.eks. har et plaster/sykehustape over det i en periode. Da skal det sitte på til det løsner av seg selv. Så setter man på et nytt, og sånn fortsetter man til man synes arret er "pent" nok. Jeg har selv gjort dette en gang, og da sykehus-tapen min var oppbrukt etter ni måneder, kjøpte jeg ikke ny. Syntes ikke arret var så annerledes da, enn hva det hadde vært ni måneder tidligere. Dette var et arr på magen. 

Skrevet

. Et nytt arr kan bli blekere hvis man f.eks. har et plaster/sykehustape over det i en periode. Da skal det sitte på til det løsner av seg selv. Så setter man på et nytt, og sånn fortsetter man til man synes arret er "pent" nok. Jeg har selv gjort dette en gang, og da sykehus-tapen min var oppbrukt etter ni måneder, kjøpte jeg ikke ny. Syntes ikke arret var så annerledes da, enn hva det hadde vært ni måneder tidligere. Dette var et arr på magen. 

Hva er sykehus teip? Sånn hvit halvgjennomsiktig teip de bruker å feste bomullsdotten etter blodprøve med?

Anonymkode: f107c...a2e

Skrevet

Hva er sykehus teip? Sånn hvit halvgjennomsiktig teip de bruker å feste bomullsdotten etter blodprøve med?

Anonymkode: f107c...a2e

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...