AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Vi er på dag 4 nå, men kan ikke gjøre dag 4 i dag da vi ikke blir alene hjemme. Så vi tenkte vi skulle bytte den med naughty outfit sex. Spennende (tenkte bare for å inspirere andre) Anonymous poster hash: f5da7...bef 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Kult Takk denne har jeg ikke sett før, og skal definitivt lagres og printes ut og følges en gang! Anonymous poster hash: 308e7...a0b
Cathrine88 Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Alt høres ut som normal sex, så jeg lurer virkelig på hva "have some normal sex" innbærer. "End with a bang - choose your favourite position". Den var crazy. 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg trodde det dreide seg om 30 dager i sølibat. Anonymous poster hash: 8e5ae...43c 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 ^ Da ville det vel hett 30 day no sex challenge eller 30 day celibacy challenge. Jeg trodde før jeg trykket at det dreide som om noe lignende som de guiness rekord bok forsøkene hvor par er med om å kysse lengst og noen kliner i dagesvis eller uker eller hva det er. Anonymous poster hash: 308e7...a0b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Altså at noen hadde klart å ha sex i 30 dager i strekk Anonymous poster hash: 308e7...a0b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #8 Skrevet 27. oktober 2015 Alt høres ut som normal sex, så jeg lurer virkelig på hva "have some normal sex" innbærer. "End with a bang - choose your favourite position". Den var crazy. Hva forventet du da? At man skal ha sex med bleie, slikke hverandres tær osv? Jeg og samboer er ganske normale og synes dette er artig uten at vi trenger å gjøre ting vi synes er ukomfortabelt Anonymous poster hash: f5da7...bef 1
Cathrine88 Skrevet 27. oktober 2015 #9 Skrevet 27. oktober 2015 Hva forventet du da? At man skal ha sex med bleie, slikke hverandres tær osv? Jeg og samboer er ganske normale og synes dette er artig uten at vi trenger å gjøre ting vi synes er ukomfortabeltAnonymous poster hash: f5da7...bef Nei, jeg lurer som sagt på hva vedkommende mener med "have some normal sex". 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå