Gå til innhold

Var dette et overgrep?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde vorspiel med noen venner og venner av en venn. Det som er veldig rart er at ca femten min før vi skulle ta taxi sendte jeg en helt fin mld til en venn. Innen taxien kom var jeg helt borte. Det var helt merkelig!

Uansett, alle unntatt en dro med taxien. Jeg merket ikke engang at folk dro, jeg hang over doen og spydde. Deretter klarte jeg å åle meg bort til en seng som sto i naborommet til badet. Der lå jeg helt i svima. Så kommer han som ble igjen, en som visste veldig godt at jeg hadde kjæreste og at jeg hadde det veldig godt med ham. Jeg tenkte "ånei, dette vil jeg ikke. Håper det går fort". Om jeg sa noe vet jeg ikke, jeg tror jeg var ute av stand til å få frem noe vettugt. Vi hadde sex og under seansen gikk alt på autopilot og jeg husker heldigvis ingen bilder av akkurat det. Da det var over kikker jeg til siden og ser at penisen slett ikke tilhører kjæresten min. Da er det som at jeg våkner igjen og husker hva jeg tenkte før det skjedde etc. Det var som at jeg var borte fra meg selv mens det skjedde.

Jeg har en tidligere overgrepshistorikk og jeg ser i ettertid at jeg reagerte på samme måte nå i voksen alder som da jeg var barn. Med å bare godta og være en slapp fisk ute av meg selv.

Men denne episoden i voksen alder plager meg noe fryktelig. Jeg gikk helt i kjelleren etter den. Jeg ble deprimert og alt som minner om denne mannen gjør meg fysisk og psykisk uvel.

Jeg har et behov for å definere det som skjedde. Og selvsagt tar jeg på meg ufattelig mye skyld for at jeg ikke skrek og ropte, dyttet ham vekk eller noe sånt. Jeg gjorde virkelig ingenting. Ikke annet enn å godta..

Anonymous poster hash: e244e...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex uten et klart samtykke, uten et JA, er et overgrep! Du ba ikke om det, du sa ikke at du ville, du ble sannsynligvis dopet. Dette er ikke din skyld. Historien din gjør at du vender det mot deg selv, hvilket er helt feil. 

Anonymous poster hash: db184...117
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...