AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #1 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg har lenge gått å gledet meg til barnehagen skulle ha fest med foreldrene tilstede der barna skulle vise det de hadde laget og framføre sanger de har lært. I går var dette... Jeg glemte av hele greia/hadde misforstått datoen og min datter var den eneste uten noen som var til stede.. Det verste var at jeg brukte dagen til å dra hjem tidlig fra jobb for å gjøre unna husarbeid og lage klar middag før jeg hentet, så jeg var ikke travelt opptatt heller SYns barnehagen kunne ringt å etterlyst meg. Anonymous poster hash: 9a584...a4d
NorskTroll Skrevet 27. oktober 2015 #2 Skrevet 27. oktober 2015 Det er ikke barnehagen sin jobb å passe på alle foreldre heller. Var du usikker på datoen kunne du ringt og sjekket en gang til for å være sikker. 6
Anim92 Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Så kjedelig! Men sånt kan skje, selv den aller beste Forstår at samvittigheten kan gnage litt, men seriøst - ikke la det plage deg! <3
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Sånt kan skje. Skjønner at du har dårlig samvittighet, men alikevel så kan en glømme sånt av og til av forskjellige grunner. Ikke tenk så mye mer på det. Neste gang så kan du være der i tide.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Det er ikke barnehagen sin jobb å passe på alle foreldre heller. Var du usikker på datoen kunne du ringt og sjekket en gang til for å være sikker. Jeg var dessverre sikker på at det var den 29, ikke 26 :/ Må få meg nye briller Anonymous poster hash: 9a584...a4d
NorskTroll Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg var dessverre sikker på at det var den 29, ikke 26 :/ Må få meg nye briller Anonymous poster hash: 9a584...a4d Da får du bare passe på neste gang det er noe og si unnskyld til barnet ditt Det skjedde en gang med meg som liten også, og det plaget meg aldri, men hjalp når mamma eller pappa sa unnskyld.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Da får du bare passe på neste gang det er noe og si unnskyld til barnet ditt Det skjedde en gang med meg som liten også, og det plaget meg aldri, men hjalp når mamma eller pappa sa unnskyld. jepp.. Nå er hun bare tre år, og var ikke lei seg fordi jeg ikke kom når jeg spurte.. Men det stikker!! Så må bare være flinkere til å bruke kalenderen på tlf tror jeg.. Anonymous poster hash: 9a584...a4d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #8 Skrevet 27. oktober 2015 Åi, den var litt kjip ja. Så lenge du forklarte henne det der og da, og sa unnskyld til henne, så er det jo ikke noe mer å gjøre. Jenta vil ikke huske det senere en gang så Kjære deg, det går bare bra. Jeg skjønner at du får dårlig samvittighet, men alle kan gjøre en feil! Med tider og stunder så føles det nok ikke så ille. Anonymous poster hash: b99fa...2a4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #9 Skrevet 27. oktober 2015 Det kan skje den beste. Anonymous poster hash: 6d6ac...499
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #10 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg har glemt ferie en gang og sendt barn på skolen. Jeg har glemt tiden for henting et par ganger og latt barn stått å vente i 10-15 min. Jeg har glemt noen dager det var aktiviteter og barnebursdager. Jeg har glemt å sende med gymtøy eller turmat, listen er lang. Samvittigheten har gnaget hver eneste gang, men ingen er perfekt. Vi mødre har lov å glemme ting vi også, ikke tenk mer enn nødvendig på dette. Barnet ditt er enda så liten at barnet ikke tenker noe som helst på dette nå. Det er bare du som gjør det, fordi du ønsker å gjøre alt riktig for barnet ditt. Men det er helt vanlig å glemme ting, igjenom årene vil det komme mer du glemmer. Da må du aldri glemme at du er en perfekt mamma for barnet ditt selvom ikke alt går knirkefritt bestandig. Sender deg en god klem, husk- du er god nok Anonymous poster hash: bd8b4...a80 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå