Gå til innhold

Nei til flyktningene = Høyreekstrem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

TV2 sier at det i dag kom 10000 flyktninger til Slovenia og at de ble møtt av "politi og høyreekstreme". Men må man egentlig være høyreekstrem for å være kritisk til det som nå skjer? Jeg kjenner flere som stemte både Venstre og Ap som mener det er uansvarlig å ta inn så mange. 

Anonymous poster hash: 0f100...558
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er man, det vet jo alle. Det finnes ingen gråsoner, ihvertfall ikke her på KG!

• Liker 1
Skrevet

TV2 sier at det i dag kom 10000 flyktninger til Slovenia og at de ble møtt av "politi og høyreekstreme". Men må man egentlig være høyreekstrem for å være kritisk til det som nå skjer? Jeg kjenner flere som stemte både Venstre og Ap som mener det er uansvarlig å ta inn så mange. 

Neida, det holder at man er høyreekstrem.

• Liker 1
Skrevet

Nei, man er ikke høyreekstrem fordi man er kritisk til innvandring. Høyreekstreme er ikke kritiske til innvandring, de er paranoide fanatikere som leser innvandringspolitikk og all annen informasjon i blinde og med hjernen langt ned i dass.

Anonymous poster hash: 050e1...7cd
Skrevet

Nei, man er ikke høyreekstrem fordi man er kritisk til innvandring. Høyreekstreme er ikke kritiske til innvandring, de er paranoide fanatikere som leser innvandringspolitikk og all annen informasjon i blinde og med hjernen langt ned i dass.

Oj, den var seriøs! Det er nettopp slike som debatterer på dette viset som gjør det så vanskelig med dialog. Så en bruker kalle en annen bruker for rasist når det ble poengtert at dette blir dyrt. Svaret var et ord-rasist.

Jeg burde la være å kommentere slike troll som dette, men fant det betimelig å reagere. 

Anonymous poster hash: d3728...b69

Skrevet

Oj, den var seriøs! Det er nettopp slike som debatterer på dette viset som gjør det så vanskelig med dialog. Så en bruker kalle en annen bruker for rasist når det ble poengtert at dette blir dyrt. Svaret var et ord-rasist.

Jeg burde la være å kommentere slike troll som dette, men fant det betimelig å reagere. 

Anonymous poster hash: d3728...b69

Nei, vet du hva. Mesteparten av dette gikk meg hus forbi, men jeg fikk med meg at "min kommentar var så vanskelig at det ikke bidrar til en dialog". Jepp, vet du hva? Jeg er så lei av å debattere eller ha noen "dialog" med høyreekstreme og rasister, så nei takk. Du fikk med deg at jeg henviste meg til høyreekstremister, ikke sant? Ellers forstår jeg ikke kommentaren din videre. Jeg er ikke noe troll, heller. Jeg står for kommentaren min, synes den hadde noe realistisk metaforisk over seg. Ha en fin dag videre.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det holder å være fornuftig. Ekstremister er en gruppe for seg selv - både på venstre og på høyresiden og det er ikke så mange av dem.

Skrevet

Det er helt normalt å være høyreekstremist og det er ikke noe galt i det. Landet vårt har trossalt en mindretallsregjering som består delvis at et høyreekstremistisk parti.

Skrevet

Det er helt normalt å være høyreekstremist og det er ikke noe galt i det. Landet vårt har trossalt en mindretallsregjering som består delvis at et høyreekstremistisk parti.

Det er ganske overdrevet å kalle Frp for ekstremister. :) Ikke gjør feilen han som skulle bli den nye amerikanske ambassadøren gjorde. :)

Skrevet

Hvordan vet vi at det ikke var høyreekstreme som møtte opp da? Det kan jo godt ha vært det, og derfor de skriver det. 

Skrevet

Hvordan vet vi at det ikke var høyreekstreme som møtte opp da? Det kan jo godt ha vært det, og derfor de skriver det. 

Du har rett, De har sikkert spurt hver eneste en om de var høyreekstreme og etter at alle svarte bekreftende, så kom det på nyhetene.

Det mange sliter å forstå er forskjellen mellom ''noen'' og ''alle''.

''Noen'' holder ikke for en =.

Skrevet

Viktig å skille mellom høyreekstreme og folk som er generelt kritisk til innvandring. Klarer man ikke skille de to gruppene så vil man bare skape flere ekstremister.

Dette er noe av Sveriges problem.

Skrevet

Var gutta på skauen høyreekstreme? De kjempet mot innvandrere de også. 

Anonymous poster hash: 7e8de...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...