AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg er en jente på 18 år som er 163 høy og veier 40 kg, er jeg tynn? Anonymous poster hash: a59b4...ad0
Mimmii Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har rapportert den Hvorfor rapportere dette?
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Hvorfor rapportere dette? Det er ikke noe poeng i å kommentere det engang. 2
ClosedParadise Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Kjære jesus.. Henger meg på med å rapportere denne. Ts, hvorfor spørr du om du er tynn når du veier 40 kg? 2
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2015 #6 Skrevet 27. oktober 2015 Kjære jesus.. Henger meg på med å rapportere denne. Ts, hvorfor spørr du om du er tynn når du veier 40 kg? Når et voksent menneske veier like mye som en tiåring er det lite vi på KG får gjort. 3
ClosedParadise Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 Når et voksent menneske veier like mye som en tiåring er det lite vi på KG får gjort. Sant så sant.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #8 Skrevet 27. oktober 2015 Varsko her: vær forberedt på thin shaming i deppe tråden! Ts ja du er tynn. Du har en bmi på 15. Selv veier jeg 40 kg, jeg er tross alt bare 153 cm, (altså en høyere bmi enn deg) er 30 år og slank. Men ja jeg vet at jeg er slank/tynn. Men dog har jeg vært det hele livet og har alltid hatt en god appetit. Men tynn vil en alltid være når en har en så pass lav bmi som det du har. At du ikke ser det selv forteller kanskje noe om et forvridd kroppsbilde. Dessverre tror jeg denne tråden kommer til å flomme over av frekke svar til deg ts.Anonymous poster hash: eb225...e96 2
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2015 #9 Skrevet 27. oktober 2015 Varsko her: vær forberedt på thin shaming i deppe tråden! Ts ja du er tynn. Du har en bmi på 15. Selv veier jeg 40 kg, jeg er tross alt bare 153 cm, (altså en høyere bmi enn deg) er 30 år og slank. Men ja jeg vet at jeg er slank/tynn. Men dog har jeg vært det hele livet og har alltid hatt en god appetit. Men tynn vil en alltid være når en har en så pass lav bmi som det du har. At du ikke ser det selv forteller kanskje noe om et forvridd kroppsbilde. Dessverre tror jeg denne tråden kommer til å flomme over av frekke svar til deg ts.Anonymous poster hash: eb225...e96 Det er ingen her som prøver å få TS til å skamme seg! Når hun er så urealistisk med tanke på egen kropp er det noe galt. Da er det bedre at moderatorene stenger tråden enn at hun får feil råd og svar om noe så alvorlig som undervekt! 8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #10 Skrevet 27. oktober 2015 Det er ingen her som prøver å få TS til å skamme seg! Når hun er så urealistisk med tanke på egen kropp er det noe galt. Da er det bedre at moderatorene stenger tråden enn at hun får feil råd og svar om noe så alvorlig som undervekt! Har ikke sagt noe annet. Men det går an å svare skikkelig likevel når du først velger å svare ts. Det gjør en så og si aldri i tråder der folk er tynn og sliter med selvbildet sitt. At tråden blir stenkt er sikkert vel og bra med tanke på all thin shaming som pleier å komme i slike tråder. PS undervekt er ikke mer alvorlig enn overvekt. Det er graden av undervekt som kan gjøre vekt alvorlig, men noe så generelt som bare "undervekt" er ikke alvorlig.Anonymous poster hash: eb225...e96 1
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2015 #11 Skrevet 27. oktober 2015 Har ikke sagt noe annet. Men det går an å svare skikkelig likevel når du først velger å svare ts. Det gjør en så og si aldri i tråder der folk er tynn og sliter med selvbildet sitt. At tråden blir stenkt er sikkert vel og bra med tanke på all thin shaming som pleier å komme i slike tråder. PS undervekt er ikke mer alvorlig enn overvekt. Det er graden av undervekt som kan gjøre vekt alvorlig, men noe så generelt som bare "undervekt" er ikke alvorlig.Anonymous poster hash: eb225...e96 Det er ikke opp til oss å avgjøre om hun er sykelig undervektig eller ikke. Det er derfor jeg har rapportert tråden. Går det litt tregt eller??
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #12 Skrevet 27. oktober 2015 Det er ikke opp til oss å avgjøre om hun er sykelig undervektig eller ikke. Det er derfor jeg har rapportert tråden. Går det litt tregt eller?? Har du det helt bra med deg selv eller? Jeg sier jo at det sikkert er vel og bra det at tråden blir stenkt så slipper idioter å være frekk med ts, en skal jo ikke være mye tynn her på kg før folk blir frekk. Så for meg må du gjøre hva du vil. Men du kan svare ts skikkelig når hun spør deg om noe på samme måte som du kan oppføre deg når du svarer meg, er det vanskelig for deg?Anonymous poster hash: eb225...e96
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #13 Skrevet 27. oktober 2015 Sykt at enkelte bruker også en sånn tråd på å fronte "Stakkars tynne mennesker får sånn pes"-agendaen sin. Det går an å bruke hodet, dette handler ikke om et voksent selvsikkert menneskes naturlig tynne kropp, det handler om en førti kilo tung 18-åring som lurer på om hun er tynn. Ingen har slengt dritt, ingen har bedrevet thin-shaming ( ), så fint om denne offerrollen spares til tråder hvor det faktisk skjer, i det minste. Anonymous poster hash: 82fa4...445 5
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2015 #14 Skrevet 27. oktober 2015 Sykt at enkelte bruker også en sånn tråd på å fronte "Stakkars tynne mennesker får sånn pes"-agendaen sin. Det går an å bruke hodet, dette handler ikke om et voksent selvsikkert menneskes naturlig tynne kropp, det handler om en førti kilo tung 18-åring som lurer på om hun er tynn. Ingen har slengt dritt, ingen har bedrevet thin-shaming ( ), så fint om denne offerrollen spares til tråder hvor det faktisk skjer, i det minste. Anonymous poster hash: 82fa4...445 Jeg ser heller ikke hvor jeg har vært frekk eller oppfordret noen til å skamme seg. Men håper tråden snart blir stengt og at TS søker hjelp raskt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #15 Skrevet 27. oktober 2015 Sykt at enkelte bruker også en sånn tråd på å fronte "Stakkars tynne mennesker får sånn pes"-agendaen sin. Det går an å bruke hodet, dette handler ikke om et voksent selvsikkert menneskes naturlig tynne kropp, det handler om en førti kilo tung 18-åring som lurer på om hun er tynn. Ingen har slengt dritt, ingen har bedrevet thin-shaming ( ), så fint om denne offerrollen spares til tråder hvor det faktisk skjer, i det minste. Anonymous poster hash: 82fa4...445 Sykt er det at det ikke kan gå an å svare ts skikkelig på noe hun spør om. Koster det for mange kalorier av dere? Går det ikke an å skrive; jeg rapporterer tråden i henhold til reglene, jeg mener du har et forvridd kroppsbilde osv osv og samtidig være høffelig. Jeg ser jo at det ikke kommer lett for deg men går det an? Eller får du vondt da, lider du på noen måte om du skriver et slikt svar? I steder "herrejesus".. " Viss ja hvorfor ikke bare skrive det enn å gjøre narr av ts? Anonymous poster hash: eb225...e96 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #16 Skrevet 27. oktober 2015 Sykt er det at det ikke kan gå an å svare ts skikkelig på noe hun spør om. Koster det for mange kalorier av dere? Går det ikke an å skrive; jeg rapporterer tråden i henhold til reglene, jeg mener du har et forvridd kroppsbilde osv osv og samtidig være høffelig. Jeg ser jo at det ikke kommer lett for deg men går det an? Eller får du vondt da, lider du på noen måte om du skriver et slikt svar? I steder "herrejesus".. " Viss ja hvorfor ikke bare skrive det enn å gjøre narr av ts?Anonymous poster hash: eb225...e96 Folk svarer ikke fordi det ikke er noe å svare på. Klart ts er tynn, det vet hun selv. Kanskje hun ikke føler seg tynn nok, eller kanskje hun selv synes hun er for tynn. Uansett hva du svarer så kan det virke negativt inn på ts. Alle vet at de færreste veier 40 kilo som voksen, og at hun derfor er tynn. Ingen har gjort narr av ts. Anonymous poster hash: 21ceb...66b 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #17 Skrevet 27. oktober 2015 Folk svarer ikke fordi det ikke er noe å svare på. Klart ts er tynn, det vet hun selv. Kanskje hun ikke føler seg tynn nok, eller kanskje hun selv synes hun er for tynn. Uansett hva du svarer så kan det virke negativt inn på ts. Alle vet at de færreste veier 40 kilo som voksen, og at hun derfor er tynn. Ingen har gjort narr av ts. Anonymous poster hash: 21ceb...66b Så la vær å svar da! Om fet ikke er npe å svare på som du selv mener. Hadde en bare ønsket å rapportere tråden så må en ikke svare i tråden selv om. Men å gå inn i en tråd og svare "herrejesus" er hinsides frekt enten tråden handler om tynne som har et forvridd kroppsbilde eller tykke eller noe helt annet. Anonymous poster hash: eb225...e96 1
Gjest Citronella Skrevet 27. oktober 2015 #18 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg har rapportert denne Jeg har også rapportert denne tråden.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #19 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg er en jente på 18 år som er 163 høy og veier 40 kg, er jeg tynn? Anonymous poster hash: a59b4...ad0 Hadde du vært 12 år hadde det vært helt ok, men du er 18 og du har anoreksi. Anonymous poster hash: aadaf...5c9 1
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2015 #20 Skrevet 27. oktober 2015 Hadde du vært 12 år hadde det vært helt ok, men du er 18 og du har anoreksi. Anonymous poster hash: aadaf...5c9 La være å gi TS diagnoser. Du er neppe lege. 3
Fremhevede innlegg