Gå til innhold

Gjøre det mer "spennende"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det går i noen få stillinger, og det er ikke så spennende.

Hvordan gjøre stemninga litt annerledes, sprite opp litt, endre og bedre litt?

Noen ganger romantisk, andre ganger mer vilt.

Eksperimentere litt, kose, ha det gøy.

Leketøy er ikke aktuelt.

Selv har jeg bare tenkt på hot undertøy, telys ved senga, flere stillinger.. Hva mer?

Anonymous poster hash: 74d8d...b86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere prøvd å gjøre det andre steder enn i senga? Prøv å gjøre det spontant, på kjøkkenet f.eks. Hvis dere ikke synes det er for kleint kan dere jo prøve en eller annen form for rollespill.

Anonymous poster hash: aaa4b...188

• Liker 2
Skrevet

Roleplay ! <3

Anonymous poster hash: 8a092...d6b
Skrevet

Ta forspillet på et offentlig sted, men som ingen ser dere. Skogen f.eks. Så fullfører dere hjemme :D

Skrevet

Ta forspillet på et offentlig sted, men som ingen ser dere. Skogen f.eks. Så fullfører dere hjemme :D

Har gjort det i skogen. Og andre steder enn i senga, spontant på badet f.eks.

Vet ikke helt ang. rollespill. Hva kunne vi gjort, f.eks? Fyren er ganske, hva skal man kalle han, konservativ..? Og jeg ville nok ikke vært helt komfortabel.

Og jeg føler meg rusten, husker på en måte ikke hvor spennende/annerledes ting kan bli ved helt enkle ting som for eksempel telys i stedet for mørke/full belysning. Så ønsker tips om sånne enkle, små ting.

Anonymous poster hash: 36ed7...3d1

Skrevet

Dere kan jo utforske hverandres kropper litt. Ta bind for øynene på han, be han legge seg på senga og så kan du massere og utforske erotiske punkter på kroppen. 

Anonymous poster hash: 64dd6...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...