AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Hei! Er der en sammenheng mellom kroppsholdning og selvtillit ?Anonymous poster hash: 6e0d7...039
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Tja, jeg tror det ofte er det ja. Har to sønner på 13 og 15 år. Den ene sliter med selvfølelsen og har en litt stusselig og keitete måte å gå på, den andre har alltid vært veldig trygg på seg selv og går på en selvsikker og kul måte. Anonymous poster hash: 3ad14...995 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Ikke nødvendigvis, det er mer at det fremstår sånn. Kommer også an på om man er trent, sitter lent over en pult hele dagen, har smerter osv. osv. Jeg går gjerne veldig rak i ryggen og fremstår nærmest arrogant med nesa i været. Har så dårlig selvtillit at det er helt latterlig. Men det er jo nettopp fordi folk tror det har en sammenheng at jeg er så bevisst på det. Og igjen, så har jeg venner proppa fulle av selvtillit, som nesten har holdning som Quasimodo.Anonymous poster hash: 3afff...c52
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #4 Skrevet 27. oktober 2015 Fler innspel ?Anonymous poster hash: 6e0d7...039
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #5 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg har, som sikkert andre også, både gode og dårlige dager. Merker på meg selv de dagene jeg føler meg bra og jeg ser bra ut, så går jeg med strakere rygg, lengre skritt og hevet hode. De dagene jeg ikke føler for annet enn å daffe i joggebuksa, og ikke går ut annet enn når jeg må, så har jeg en slappere holdning, unngår øyekontakt med folk, osv osv. Så det er nok en sammenheng, for min del, i hvert fall! Anonymous poster hash: 23dad...8df 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå