AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Hei dere. Jeg har nå 2 barn. Det ene barnet er 5 år og har blitt passet av mormor 2 ganger. Den ene gangen vitnet jeg i en rettsak (tok et par timer), den andre gangen lå barnet og sov. Jeg skulle på jobbmøte og far måtte dessverre jobbe han også. Vi har aldri krevd eller forventet at besteforeldre skal stille opp. Mannen sine foreldre er døde, min far har jeg ikke møtt, så den eneste besteforelderen mine barn har er sin mormor. Nå i helgen så fødet jeg. Vi hadde ikke avtalt med noen at de skulle passe eldstemann, men hadde mange venner som tilbydde seg. Men først og fremst spurte vi min mor. Var kanskje ikke rett tidspunkt å spørre på, altså samme dag jeg fikk rier, men det er ikke lett å forutse når man skal føde. Ringte henne og sa at jeg skulle føde den dagen, klokken var 17.00, så det var ikke så veldig seint. Hun er hjemmeværende. Jeg spurte om hun kunne passe eldstemann i noen timer mens han sov, så mannen kunne være med på fødsel. Jeg tilbydde meg også å hente henne og kjøre henne hjem etterpå. Fikk til svar at hun ikke var kledd for det og var opptatt med tv-titting. Ble veldig lei meg, faktisk. Kanskje jeg overreagerer.. Men er ikke dette veldig spesielt? Anonymous poster hash: d3847...c5d
minister-mio Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Du er spesiell som ikke planla dette bedre og moren din er spesiell som syntes TV-titting var viktigere 3
langbein86 Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Hvordan kunne du hente og kjøre henne hjem hvis du skulle føde? 2
Gjest Magnifiq Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Jo.. Dette var veldig spesielt av moren din! Herlighet! Ikke kledd for det?!?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Jo.. Dette var veldig spesielt av moren din! Herlighet! Ikke kledd for det?!? enig Anonymous poster hash: 58900...c7f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 TS her. Vi planla ikke barnepass, nei, siden vi hadde både naboer og venner som hadde tilbydd seg i forkant. Så sånn sett var det ikke mangel på barnevakt, men dette visste jo ikke min mor. Jeg kunne fint ha "hentet" henne til tross for rier siden det var mannen som kjørte og jeg satt i passasjersetet. Når jeg skriver at jeg kunne kjøre henne hjem, så mener jeg da mannen min kunne kjørt henne hjem selv også siden jeg ble skrevet ut etter noen timer etter fødsel. I går hadde min bestemor bursdag, min mor sin mor. Jeg spurte min mor om hun skulle opp til sin mor med bukett og kake. Nei, hun skulle lage middag, så hun kunne ikke. Ringte henne i 11-tiden og spurte, så middagstid er jo ikke da. Skjønner ikke at hun kan bry seg så lite om familien. Anonymous poster hash: d3847...c5d
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Veldig spesielt. Ikke helt som mødre flest nei. Anonymous poster hash: d45eb...410 1
Gjest Jessica Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 TS her. Vi planla ikke barnepass, nei, siden vi hadde både naboer og venner som hadde tilbydd seg i forkant. Så sånn sett var det ikke mangel på barnevakt, men dette visste jo ikke min mor. Jeg kunne fint ha "hentet" henne til tross for rier siden det var mannen som kjørte og jeg satt i passasjersetet. Når jeg skriver at jeg kunne kjøre henne hjem, så mener jeg da mannen min kunne kjørt henne hjem selv også siden jeg ble skrevet ut etter noen timer etter fødsel. I går hadde min bestemor bursdag, min mor sin mor. Jeg spurte min mor om hun skulle opp til sin mor med bukett og kake. Nei, hun skulle lage middag, så hun kunne ikke. Ringte henne i 11-tiden og spurte, så middagstid er jo ikke da. Skjønner ikke at hun kan bry seg så lite om familien. Anonymous poster hash: d3847...c5d Kan jo hende hun går gjennom noen greier ?
Arabella Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 TS her. Vi planla ikke barnepass, nei, siden vi hadde både naboer og venner som hadde tilbydd seg i forkant. Så sånn sett var det ikke mangel på barnevakt, men dette visste jo ikke min mor. Jeg kunne fint ha "hentet" henne til tross for rier siden det var mannen som kjørte og jeg satt i passasjersetet. Når jeg skriver at jeg kunne kjøre henne hjem, så mener jeg da mannen min kunne kjørt henne hjem selv også siden jeg ble skrevet ut etter noen timer etter fødsel. I går hadde min bestemor bursdag, min mor sin mor. Jeg spurte min mor om hun skulle opp til sin mor med bukett og kake. Nei, hun skulle lage middag, så hun kunne ikke. Ringte henne i 11-tiden og spurte, så middagstid er jo ikke da. Skjønner ikke at hun kan bry seg så lite om familien.Anonymous poster hash: d3847...c5d For å bruke et KG-refreng som er svaret på det meste, kanskje din mor er deprimert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå