Gå til innhold

forvirra som faen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har hold på med denne fyyrn litt. han er en fyr som holder på med mange sammtidig og det plager meg veldig, for når vi er alene, er vi praktisk talt et kjærestepar, men når det er flere enn bare meg, henger han seg på andre jenter og ignorerer meg og det virker som om han prøver å gjøre meg sjalu? han bruker å kysse meg på pannen når vi klemmer og det gjør meg helt sinnsyk for 3 sekunder etter står han å gjør det samme på ei anna jente og så ignorerer han meg resten av dagen. men det jeg lurer på er, burde jeg slutte å prøve med denne fyyrn? mange på kvinneguiden har fortalt meg at han bare bruker meg og jeg klarer virkelig ikke mer snart. (jeg går på ungomsskolen så nei, dette er ikke holde på som i å ha sex osv.)



Anonymous poster hash: 4bed9...9b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres jo ut som en forbanna dritt? Beklager uttrykket. Ignorerer deg? Kysser andre jenter foran deg? Kjære søte.. Du har hele livet foran deg og tro meg- det finnes flere fisk i havet. Lykke til :)

Anonymous poster hash: b6798...e85

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Du som skrev om at han holdt på med venninna samtidig, og at han sa at han var heldig? 

Som sagt: Han bruker deg. 

 

Edit: Eller å si at han "bruker deg" blir vel litt feil, med tanke på at dere ikke gjør noe sammen. Men han lurer deg til å tro at han er mer interessert enn han er i alle fall. Glem ham. :)

Endret av Rainstorm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres jo ut som en forbanna dritt? Beklager uttrykket. Ignorerer deg? Kysser andre jenter foran deg? Kjære søte.. Du har hele livet foran deg og tro meg- det finnes flere fisk i havet. Lykke til :)

Anonymous poster hash: b6798...e85

han er virkelig en forbanna dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingenting galt i ungdomsforelskelser. Men IKKE ligg med ham. Det er det muligens allerede noen andre som gjør. Hvis han ville være kjæresten din så hadde han faktisk spurt deg! Nå går han jo og kysser på alle jentene, han virker som en skikkelig jentegæren gutt.. Skjønner du er betatt men set er sikkert mest fordi alle de andre jentene er det også. Og tenk, ja han oppfører seh som kjæresten din når dere er alene sammen. Men han oppføeer seg på samme måten med andre jenter når de er alene også.

Anonymous poster hash: 417b3...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DROPP denen fyren ts!

 

Han er jo ikke bra for deg! Hadde han vært genuint interessert i deg, hadde han kun vært med deg!

 

Aldri godta at en fyr holder på med andre, når han viser interesse for deg. Skaff deg selvrespekt ts!



Anonymous poster hash: 46a81...b5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DROPP denen fyren ts!

Han er jo ikke bra for deg! Hadde han vært genuint interessert i deg, hadde han kun vært med deg!

Aldri godta at en fyr holder på med andre, når han viser interesse for deg. Skaff deg selvrespekt ts!

Anonymous poster hash: 46a81...b5d

TS er 14-15 år gammel, ikke rart at hun ikke har de sosiale kodeksene helt på plass ennå.

Anonymous poster hash: 417b3...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du går på ungdomsskolen ts, hvor gammel er denne fyren?



Anonymous poster hash: d7464...385
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og jeg vet ikke hva ts betyr hahah

 

Ts = trådstarter

Anonymous poster hash: d7464...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og folk benekter at Kvinneguiden er blitt ungdomsguiden...

 

Jaja, nå skal vi sitte her og gi råd om kjærlighetslivet til 13-åringer. Kult assa!



Anonymous poster hash: 0dd40...898
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo være tull..

Klarer ikke se for meg at 14 år gamle jenter sitter å skriver inne på KG ?!

 

Spesielt ikke i disse Justin Bieber dager,burde sitte hjemme å mekke plakater ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Og folk benekter at Kvinneguiden er blitt ungdomsguiden...

 

Jaja, nå skal vi sitte her og gi råd om kjærlighetslivet til 13-åringer. Kult assa!

Anonymous poster hash: 0dd40...898

 

 

Helt sikkert mange kvinner (og menn) her inne som har barn på denne alderen og som kan komme med noen moderlige/faderlige råd. Ikke alle tenåringer syns det er kult å snakke om slikt med foreldrene sine, og man kan gå på MANGE smeller før man til slutt innser at man burde kreve respekt av andre mennesker.

Anonymous poster hash: 417b3...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...