Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Håper å få hjelp av noen kloke sjeler her ute. Jeg kommer fra en familie med veldig fruktbare kvinner. Hun ene søsteren min ble gravid av både p-piller og spiral. Jeg har hatt p-stav siden 2013 fordi jeg så på det som et av de sikreste prevensjonsmidlene. Jeg var ikke så aktiv seksuelt da(singel), som jeg har vært i det siste. Gutten kommer en sjelden gang inni meg. Har merket i det siste at jeg har vært helt utrolig sliten, men har tenkt at kanskje det bare har noe med høsten å gjøre. Tisser helt ekstremt mye. Har også merket mye forandringer i humøret i det siste og trodd at det er mensen som kommer siden jeg hatt så mye murringer i magen. Tenkte ikke i det hele tatt på at jeg kunne være gravid.

Og her kommer det ekle:

Gikk på do for 4 dager siden og da var det bare helt brunt slimete som jeg nærmest kunne dra ut av underlivet mitt. Skulle hatt mensen for lenge siden. Det fortsatte litt og litt, og det var det jeg begynte å tenke over om muligheten er der for å være gravid. Jeg dro rett ut i går kveld å kjøpte en rfsu-test og den kom ut positiv, men med en svak strek. Jeg tok en ny test i dag CB på ettermiddagen, men den kom ut negativ.

Så mitt spørsmål er, er det av betydning for når på døgnet du tisser, hva du har drukket, og hvor lenge siden det er siden du tisset sist? Jeg tisser så mye for tiden at jeg ventet kanskje max en time da jeg tok gt. Og kan jeg i det hele tatt være gravid siden jeg har p-stav? Noen som har erfaringer med enten ulike svar på graviditetstester, brunt slim, eller gravid på p-stav?

Setter utrolig pris på tilbakemeldinger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at jeg har postet i feil forum, fikser dette nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...