Gå til innhold

Evig singel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blæh, så håpløst frustrerende å sitte med følelsen av at man aldri finner noen. ALLE rundt meg finner seg noen, mens jeg er som ALLTID uten unntak den evige single uten noe som skjer.
Begynner å bli voksen og begynner å bli ensomt når vennene blir etablert. Har lagt alt av menn på hylla noen år pga dårlig erfaringer, men nå føler jeg meg klar for fight igjen. Men føler ikke jeg har draget! :(

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Vil kanskje ha råd, eller sympati kanskje :P
 



Anonymous poster hash: 2c408...5cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Ingen sympati som sådan. Alle har i utgangspunktet "draget". Se deg rundt, tenk over hvor mange slags forskjellige mennesker som har en partner! Vil du være en som tror hun ikke kan eller en som tror hun kan? Du bestemmer det selv, ingen avgjør det på dine vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sympati som sådan. Alle har i utgangspunktet "draget". Se deg rundt, tenk over hvor mange slags forskjellige mennesker som har en partner! Vil du være en som tror hun ikke kan eller en som tror hun kan? Du bestemmer det selv, ingen avgjør det på dine vegne.

 

Er jo nettopp det jeg har gjort og innsett at jeg til tross for at ikke alt på meg er perfekt burde klare å ha draget på noen. Men erfaringene tilsier jo at det ikke er slik. Og da mister man jo håpet.

Anonymous poster hash: 2c408...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

 

Er jo nettopp det jeg har gjort og innsett at jeg til tross for at ikke alt på meg er perfekt burde klare å ha draget på noen. Men erfaringene tilsier jo at det ikke er slik. Og da mister man jo håpet.

Anonymous poster hash: 2c408...5cd

 

Du vet, "perfekt" og "feilfri" betyr ikke det samme. Man kan ha "feil" og være perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk bare på hvor deilig det er å være singel!!  :laugh:

 

Jaaaaa. Men nei. Vært singel alltid. Og nå trenger jeg noen.

Anonymous poster hash: 2c408...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet, "perfekt" og "feilfri" betyr ikke det samme. Man kan ha "feil" og være perfekt.

Veldig ukonstruktivt det her var da

Anonymous poster hash: 2c408...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg på en turistforeningstur med fjellsportsgruppa

Anonymous poster hash: 3648a...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer gjerne når man minst venter det. Men ærlig, jeg føler det helt likt. Gutter viser interesse hele tiden, men det er alltid kompiser jeg ikke vil noe mer med. Blir ofte sjekket opp ute også, men det er jeg som regel ikke interessert i. De jeg selv liker blir jeg plutselig sjenert rundt, eller så har de alltid dame. Ond og irriterende sirkel. 



Anonymous poster hash: 0d981...9fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer gjerne når man minst venter det. Men ærlig, jeg føler det helt likt. Gutter viser interesse hele tiden, men det er alltid kompiser jeg ikke vil noe mer med. Blir ofte sjekket opp ute også, men det er jeg som regel ikke interessert i. De jeg selv liker blir jeg plutselig sjenert rundt, eller så har de alltid dame. Ond og irriterende sirkel.

Anonymous poster hash: 0d981...9fb

Ja men man må jo til en viss grad prøve. Når jeg ikke prøver så sitter jeg hjemme uten en gang og er på nettdatingsidem, og da venter jeg det ikke. Men da kan det faktisk ikke skje.

Så det er en sannhet med modifikasjoner.

Anonymous poster hash: 2c408...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...