Gå til innhold

Trodde daten gikk bra... :P


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet, men han virka så interessert. Dette stemmer ikke med slik han fremstod i forkant og på daten, jeg ble skikkelig positivt overraska over at vi hadde så god kjemi irl også, i tillegg til skriftlig. Derfor jeg bryr meg. Haha. Pleier å ha en viss feeling på hvordan det ligger an liksom.

Men får bare bite i et surt eple og gå videre. Men det er ekstra surt fordujeg aldri lykkes. :P

Anonymous poster hash: 6e197...aeb

 

Du, jeg vet akkurat hvordan det føles, for jeg var nettopp ute for det samme. Det var helt likt, følte det var den perfekte førstedaten, det var lett kroppskontakt, god kjemi (ifølge meg iallfall), det var koslig og tiden fløy. Hadde en god følelse jeg også. Jeg fikk riktignok en takkemelding rett etterpå (som burde være et tegn på at det gikk så bra som jeg trodde). Så ble det litt stille, jeg tok kontakt, takket og sa at det hadde vært koslig å møtes igjen, så jeg var helt klar. FIkk et diffust svar tilbake om at det var mye å gjøre, men at vi skulle ta det når timeplanen åpna seg. Dette er nå 3 uker siden han skrev, og jeg har ikke hørt noe fra han siden.. Ikke noe iniativ til kontakt, ikke en gang snapping som han var så flink til å sende i forkant.. Så jeg ble også fadet ut.

 

I ettertid har jeg skjønt at han nok er på datern med mange (ser jo også at han er aktiv på appen) og at daten gikk bra fordi han nok er veldig drevet til å gå på dates. Og det er ikke meg det er noe galt med. 

 

Tro meg, nå har jeg hatt en vellykket date med en som er veldig gira på å treffe meg, samt at jeg har en annen førstedate jeg har avtalt. Og jeg har mange samtaler på gang. Jeg tenker at en dårlig opplevelse ikke skal ødelegge for datingen. Fordi vi er bra damer og vi må bare finne noen som synest vi er verdt tiden deres   :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Det er ikke noe feil med deg. Det er noe feil med HAN.

Anonymous poster hash: c4d38...5aa

 

Hvorfor er det noe feil med han , bare fordi (om) han ikke er interessert? Man kan ikke forlange at alle man er interessert i , er den rette matchen for et langvarig forhold og da er det bedre å vise det fra starten av enn å holde dama på vent og lure henne.

Anonymous poster hash: 5f319...e7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor er det noe feil med han , bare fordi (om) han ikke er interessert? Man kan ikke forlange at alle man er interessert i , er den rette matchen for et langvarig forhold og da er det bedre å vise det fra starten av enn å holde dama på vent og lure henne.

Anonymous poster hash: 5f319...e7e

 

Fordi han burde takket for daten som er ren høflighet, han har ikke svart på mld hennes engang. Derfor. Guttevalp!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor er det noe feil med han , bare fordi (om) han ikke er interessert? Man kan ikke forlange at alle man er interessert i , er den rette matchen for et langvarig forhold og da er det bedre å vise det fra starten av enn å holde dama på vent og lure henne.

Anonymous poster hash: 5f319...e7e

 

 

Det er ikke det som er feilen med han. Feilen er at det er veldig uhøflig å ignorere folk, uansett hva slags interesse man har for dem.

Anonymous poster hash: c4d38...5aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg vet akkurat hvordan det føles, for jeg var nettopp ute for det samme. Det var helt likt, følte det var den perfekte førstedaten, det var lett kroppskontakt, god kjemi (ifølge meg iallfall), det var koslig og tiden fløy. Hadde en god følelse jeg også. Jeg fikk riktignok en takkemelding rett etterpå (som burde være et tegn på at det gikk så bra som jeg trodde). Så ble det litt stille, jeg tok kontakt, takket og sa at det hadde vært koslig å møtes igjen, så jeg var helt klar. FIkk et diffust svar tilbake om at det var mye å gjøre, men at vi skulle ta det når timeplanen åpna seg. Dette er nå 3 uker siden han skrev, og jeg har ikke hørt noe fra han siden.. Ikke noe iniativ til kontakt, ikke en gang snapping som han var så flink til å sende i forkant.. Så jeg ble også fadet ut.

 

I ettertid har jeg skjønt at han nok er på datern med mange (ser jo også at han er aktiv på appen) og at daten gikk bra fordi han nok er veldig drevet til å gå på dates. Og det er ikke meg det er noe galt med. 

 

Tro meg, nå har jeg hatt en vellykket date med en som er veldig gira på å treffe meg, samt at jeg har en annen førstedate jeg har avtalt. Og jeg har mange samtaler på gang. Jeg tenker at en dårlig opplevelse ikke skal ødelegge for datingen. Fordi vi er bra damer og vi må bare finne noen som synest vi er verdt tiden deres   :smilyblomst:

Du har hatt en vellykket date med en som er veldig gira på å treffe deg, men har samtidig avtalt en annen førstedate? Da er du jo ikke noe bedre selv enn han første du nevnte...

Anonymous poster hash: 74c7d...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, skjønner frustrasjonen din, men hvis du blir helt slått ut av at en ikke svarer deg ( som du ikke vet grunnen til , og som trenger ikke ha noe med deg å gjøre ), bør du jobbe med selvbildet ditt. Du skal vite at du er verdifull uansett hvordan andre er mot deg. Verdien din skal ikke være avhengig av andres bekreftelser.



Anonymous poster hash: 74c7d...41b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts, skjønner frustrasjonen din, men hvis du blir helt slått ut av at en ikke svarer deg ( som du ikke vet grunnen til , og som trenger ikke ha noe med deg å gjøre ), bør du jobbe med selvbildet ditt. Du skal vite at du er verdifull uansett hvordan andre er mot deg. Verdien din skal ikke være avhengig av andres bekreftelser.

Anonymous poster hash: 74c7d...41b

Ja har jobba masse med det,men det jeg trenger nå er jo litt bekreftelse på at det faktisk er mulig å bli interessert i meg. Derfor er det ekstra kjipt når jeg faktisk for en gangs skyld følte meg fin og at jeg var litt på topp. Så når ikke det engang gjør at jeg er fin nok så mister jeg jo gnisten.

Anonymous poster hash: 6e197...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har hatt en vellykket date med en som er veldig gira på å treffe deg, men har samtidig avtalt en annen førstedate? Da er du jo ikke noe bedre selv enn han første du nevnte...

Anonymous poster hash: 74c7d...41b

 

Hva er galt med det? Har selv datet flere, er da ikke noe galt i det før man er i noe forhold? Kan vel gå på flere middager. Har da ikke enerett på ei fordi man har gått på en date vel.. haha..

Anonymous poster hash: a623f...f16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er galt med det? Har selv datet flere, er da ikke noe galt i det før man er i noe forhold? Kan vel gå på flere middager. Har da ikke enerett på ei fordi man har gått på en date vel.. haha..

Anonymous poster hash: a623f...f16

 

Tror mange folk regner date som "har kjøpt mat til henne, så da blir det sex" og dermed er det feil å date flere samtidig. Dating som i at man går ut på offentlige steder og drikker kaffe/spiser middag og bare prater er det ikke alle som har fått med seg at er mulig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også at jeg ville ende opp alene med 12 katter. 

 

MEN, sånn gikk det nå ikke da. Jeg fikk meg kjæreste, og det var når jeg minst forventet at jeg skulle få det. Ja, det er klisjé, men jeg hadde bestemt meg for å bare drite i det og ha det gøy! Så møtte jeg en fyr som nå er min kjæreste <3 

 

Jeg har troa på deg, TS! Du må bare finne den rette mannen først :)



Anonymous poster hash: 01551...5f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange folk regner date som "har kjøpt mat til henne, så da blir det sex" og dermed er det feil å date flere samtidig. Dating som i at man går ut på offentlige steder og drikker kaffe/spiser middag og bare prater er det ikke alle som har fått med seg at er mulig..

Derfor må vi jenter ikke la mannfolka spandere på oss. Vi må dele regningen. Fordi noen menn tror faktisk at de kan kjøpe seg sex via en middag :P

Anonymous poster hash: 3bf8b...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også være at han vil se om du gir lyd i fra deg og viser at du er intressert. Det har jeg opplevd. Jeg tenkte at han ikke var intressert, siden han ikke tok kontakt etterpå. Men sannheten var at han likte meg veldig godt, men var usikker på seg selv og ville se om jeg tok kontakt. Tiden gikk og vi snakket ikke med hverandre, men etterpå så har han selv fortalt at han var helt ''knust'' og stalket meg på facebook til alle tider, når og hva tid jeg var innpå facebook. Han hadde også lagt meg til i ''nære venner'' for å få med seg hva jeg trykte liker på. Hvis det var et bilde av en gutt jeg likte, så ble han kjempe lei seg. 

 

Jeg tenkte selvsagt mye på han også, men jeg tenkte han ikke var interessert. Noe han var. Vi er den dag i dag lykkelig forelsket;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har hatt en vellykket date med en som er veldig gira på å treffe deg, men har samtidig avtalt en annen førstedate? Da er du jo ikke noe bedre selv enn han første du nevnte...

Anonymous poster hash: 74c7d...41b

 

 

Jepp det har jeg og jeg skammer meg ikke. Grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg avtalte å møte han før jeg traff han andre. Siden jeg bare har vært på en date med han andre og jeg føler jeg ikke kjenner han godt nok enda til å vite om jeg skal satse på han. Det er mye bra der og jeg ser potensielt at jeg kan satse litt på han, men det var noe som gjorde meg veldig usikker sist gang og som er en skikkelig deal breaker, men side det var alkohol involvert så skal jeg gi han en sjanse til før jeg avskriver han. Han jeg skal på førstedate med virker å være en skikkelig bra fyr, så jeg synest det er dumt å la den sjansen gå fra meg om det ikke fungerer med han andre. Skal selvfølgelig ta et standpunkt før det går for langt, og regner med at jeg allerede vet mer etter 2. date med han første. Jeg er i utgangspunktet ikke fan av å gjøre det på den måten, men altså, jeg er usikker på han første og da blir det sånn. 

 

Men i motsetnign til han som fada meg ut så holder jeg iallfall kontakten og virker intressert, noe som ikke kan sies til han som droppet meg etter 1.daten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Lurer jo på hva jeg gjorde galt da :P

Anonymous poster hash: 6e197...aeb

 

Behøver ikke at du gjorde noe galt; det kunne være at han ikke fikk noe tenning på deg. Jeg har vært på mange dates med kvinner som bare soner ut fordi det ikke er den umiddelbare gnisten der. 

 

Og er du først på datern, samler du ikke opp jentevenner, blir bare rot av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor må vi jenter ikke la mannfolka spandere på oss. Vi må dele regningen. Fordi noen menn tror faktisk at de kan kjøpe seg sex via en middag :P

Anonymous poster hash: 3bf8b...7ec

Det får bli deres problem!

Anonymous poster hash: a623f...f16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får bli deres problem!

Anonymous poster hash: a623f...f16

Haha. Ja faktisk. De nedgraderer jo alle til horer med den holdningen og fortjener derfor ikke en dritt tilbake.

Anonymous poster hash: 3bf8b...7ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Derfor må vi jenter ikke la mannfolka spandere på oss. Vi må dele regningen. Fordi noen menn tror faktisk at de kan kjøpe seg sex via en middag :P

Anonymous poster hash: 3bf8b...7ec

Nettopp. Det eneste bra med slike tilfeller er at da merker man jo veldig kjapt at man har valgt å satse på feil mann, og man kan droppe fyren først som sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...