Gå til innhold

Trodde daten gikk bra... :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har vært på date med noen som de føler har gått skikkelig bra og så bare ikke hørt noe mer?
Føler meg så dum... :P

Hadde skrevet en del med han i forkant og vi hadde god kjemi og han virka ganske interessert, så møttes vi og tida fløy og vi prata i flere timer og jeg opplevde at vi kom veldig godt overens.
Og så bare hører jeg ikke noe? Pleier å ha ganske god feeling på folk og han har jo sett bilder av meg som er akkurat slik jeg ser ut, og vi har skrevet masse så han visste jo litt hvordan jeg var og jeg opplevde at praten vi hadde bare var en forlengelse av meldingene.

Hva er greia?
Er det sånn at menn man får kjempegod tone med rett og slett plasserer en i vennekategorien? Jeg er ikke typen til å "flørte" så mye med en gang kanskje, at jeg sender for mye vennevibber..jeg vet ikke.
Men føler seg jo hvertfall ganske teit da, og begynner å tvile på egen dømmekraft :P
Noen med lignende opplevelser?

Anonymous poster hash: 6e197...aeb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det tenktes han sitter med akkurat de samme tankene som deg, siden du ikke har gitt lyd fra deg du heller?

Anonymous poster hash: 3bf8b...7ec
  • Liker 7
Skrevet

Lenge siden du var på date og ikke har hørt noe? Noen ganger må man høre: he's just not that into you. Lykke til på ny date. Skjønner deg, men iblant må man bare prøve igjen. Og for all del ikke "hopp" i taket den dag du plutselig hører noe fra ham. Man bør høre noe positivt ikke lenge etter en god date.

Skrevet

Hvor lenge siden er daten?

Anonymous poster hash: 47c53...075
Skrevet

Kan det tenktes han sitter med akkurat de samme tankene som deg, siden du ikke har gitt lyd fra deg du heller?

Jeg skrev til han at jeg syns det var hyggelig. Ikke noe mer initiativ da, men det burde jo være nok til å hvertfall få et svar av en eller annen art.

Haha, jeg tenker jo at såpass tidlig i fasen så trenger man absolutt ikke ha masse kontakt hele tiden og jeg er veldig for å ikke rushe, men tenkte liksom at jeg la litt opp til å iallefall få en slags feedback da, og vise at jeg hadde en viss interesse. Det er noen dager siden daten nå. Så da regner jeg med at toget har kjørt.

Synes bare det er rar oppførsel ut fra hvordan han har virket på meldinger og hvordan han virket irl og ut fra kjemien jeg opplevde at vi hadde.

Sannsynligvis er han vel ikke drømmemannen, men jeg syns det var såpass hyggelig at jeg kunne ha gitt det et par sjanser til. Så det er litt surt å svelge og en knekk for selvtillitten som var ganske dårlig fra før :P

Skrevet

Jeg skrev til han at jeg syns det var hyggelig. Ikke noe mer initiativ da, men det burde jo være nok til å hvertfall få et svar av en eller annen art.

Haha, jeg tenker jo at såpass tidlig i fasen så trenger man absolutt ikke ha masse kontakt hele tiden og jeg er veldig for å ikke rushe, men tenkte liksom at jeg la litt opp til å iallefall få en slags feedback da, og vise at jeg hadde en viss interesse. Det er noen dager siden daten nå. Så da regner jeg med at toget har kjørt.

Synes bare det er rar oppførsel ut fra hvordan han har virket på meldinger og hvordan han virket irl og ut fra kjemien jeg opplevde at vi hadde.

Sannsynligvis er han vel ikke drømmemannen, men jeg syns det var såpass hyggelig at jeg kunne ha gitt det et par sjanser til. Så det er litt surt å svelge og en knekk for selvtillitten som var ganske dårlig fra før :P

Ok jeg antok at du ikke hadde sagt takk, siden det ikke stod i HI. Sorry. Men da skjønner jeg godt du sitter der som et spørsmålstegn. Han er rimelig uhøffelig som ikke engang har takket for daten. Dårlig holdning fra hans side, så kanskje du skal være glad til for at du slapp en sånn vott :P

Skrevet

Ok jeg antok at du ikke hadde sagt takk, siden det ikke stod i HI. Sorry. Men da skjønner jeg godt du sitter der som et spørsmålstegn. Han er rimelig uhøffelig som ikke engang har takket for daten. Dårlig holdning fra hans side, så kanskje du skal være glad til for at du slapp en sånn vott :P

Ja. Men er bare så irriterende når man ikke skjønner noe.

Han synes vel sikkert bare ikke at jeg var heit nok da, men han visste jo hvordan jeg så ut og har virka veldig interessert på et annet plan.. Så det føles litt sært.

Får lyst å gi opp generelt, var endelig litt på vei ut i dating-verdenen igjen, og følte dette skulle bli en god opplevelse:P Men nei. Mister jo all tro på at noen skal kunne falle for en etter noe slikt da :P

Skrevet

Ja. Men er bare så irriterende når man ikke skjønner noe.

Han synes vel sikkert bare ikke at jeg var heit nok da, men han visste jo hvordan jeg så ut og har virka veldig interessert på et annet plan.. Så det føles litt sært.

Får lyst å gi opp generelt, var endelig litt på vei ut i dating-verdenen igjen, og følte dette skulle bli en god opplevelse:P Men nei. Mister jo all tro på at noen skal kunne falle for en etter noe slikt da :P

Ikke mist trua. Heldigvis er ikke alle menn balleløse. Det er en og annen diamant der ute. Men man må lete og tørre å ta sjanser.

Bare slikk dine sår nå og rist dette av deg. Gi slipp. Og kom deg ut igjen.

Skrevet

Ikke gi opp. Lær av det og ikke sats alt på en date. Er bra man har det hyggelig og svarer han ikke er det bare uhøflig. Så lenge han oppførte seg hyggelig på date, e jo det en pluss, men gikk i minus når du ikke fikk respons etterpå. Prøv igjen. Lykke til.

Skrevet

Ikke gi opp. Lær av det og ikke sats alt på en date. Er bra man har det hyggelig og svarer han ikke er det bare uhøflig. Så lenge han oppførte seg hyggelig på date, e jo det en pluss, men gikk i minus når du ikke fikk respons etterpå. Prøv igjen. Lykke til.

Lurer jo på hva jeg gjorde galt da :P

Skrevet

Du gjorde sikkert ingenting galt. Må du ikke tenke på. Da stanger du hodet i veggen. Som tidligere sagt i tråden: just not that into you, og han er sikkert hyggelig på date for det er normalt, men det var ikke mer i det. Mulig han ikke er klar for å utdype seg ved å gi deg avslag. ;)

Skrevet

Føler meg dum og er flau fordi jeg sa jeg syns det var hyggelig. Blæh

Skrevet

Han høres nøyaktig ut som en jeg datet tidligere i år. Eller, traff to ganger før jeg ikke orket at han aldri tok kontakt.

Han var den eneste fyren jeg hadde vært ute med som ikke sendte meg melding i etterkant. Jeg syns jenta selv kan sende melding hvis hun er interessert, men i mitt tilfelle har alltid mannen kommet meg i forkjøpet. Så denne gangen tok jeg det som et veldig dårlig tegn å ikke få en melding, men samtidig ønsket jeg å se han igjen. 

Vi møttes en gang til, og selv om vi var sammen i over 6 timer så merket jeg at han egentlig ikke var så hypp. Følte meg mest som et tidsfordriv.

Ikke tenk at du har gjort noe galt, du har truffet en gutt som ikke var så interessert, og som var feig nok til å ikke si det. Hans tap.

Anonymous poster hash: e2a0e...718
Skrevet

Han høres nøyaktig ut som en jeg datet tidligere i år. Eller, traff to ganger før jeg ikke orket at han aldri tok kontakt.

Han var den eneste fyren jeg hadde vært ute med som ikke sendte meg melding i etterkant. Jeg syns jenta selv kan sende melding hvis hun er interessert, men i mitt tilfelle har alltid mannen kommet meg i forkjøpet. Så denne gangen tok jeg det som et veldig dårlig tegn å ikke få en melding, men samtidig ønsket jeg å se han igjen.

Vi møttes en gang til, og selv om vi var sammen i over 6 timer så merket jeg at han egentlig ikke var så hypp. Følte meg mest som et tidsfordriv.

Ikke tenk at du har gjort noe galt, du har truffet en gutt som ikke var så interessert, og som var feig nok til å ikke si det. Hans tap.

Anonymous poster hash: e2a0e...718

Jeg vet, men han virka så interessert. Dette stemmer ikke med slik han fremstod i forkant og på daten, jeg ble skikkelig positivt overraska over at vi hadde så god kjemi irl også, i tillegg til skriftlig. Derfor jeg bryr meg. Haha. Pleier å ha en viss feeling på hvordan det ligger an liksom.

Men får bare bite i et surt eple og gå videre. Men det er ekstra surt fordujeg aldri lykkes. :P

Skrevet

Kanskje han venter på at du skal ta kontakt da. Det er som regel mennene som er i mest usikker posisjon etter en date, og tenker at det får være opp til kvinnen å avgjøre om de vil treffe han igjen eller ikke.

Anonymous poster hash: 5f319...e7e
Skrevet

Kanskje han venter på at du skal ta kontakt da. Det er som regel mennene som er i mest usikker posisjon etter en date, og tenker at det får være opp til kvinnen å avgjøre om de vil treffe han igjen eller ikke.

Jeg har jo gjort det. Riktignok ikke noe initiativ til å treffes igjen, men det tenkte jeg jo

Har jo gjort det. Riktignok ikke noe initiativ til å treffes igjen, men det tenkte jeg jo å evt ta når han responderte på meldingen min.

Så føler at jeg gjorde det "riktig" ved å liksom takke for daten og gi inntrykk av at jeg synes det var fint, uten å "mase" og uten å legge hele hjertet på bordet med det samme.

Og synes også at jeg dermed la opp til at han kunne ha svart noe "svada" uansett og ikke følt seg presset til å gi meg en direkte avvisning og samtidig ikke følt seg pressa til å møte meg igjen.

Nå føles det bare ufint og merkelig å ikke ha hørt et pip etter at vi tilbragte flere timer sammen og det var hyggelig (noe han tydeligvis ikke synes da, og som jeg ikke forstår!?).

At noen slutter å svare på meldinger er egentlig helt greit for meg og en tydelig avisning som jeg takler men når man har møttes face to face så syns jeg det er rart. Man blir jo litt "desperat" etter en slags feedback.

Gjør vondt fordi det føyer seg inn i rekken av mislykkede forsøk, og jeg får bekrefta at jeg ikke kommer til å finne noen/er for stygg/etc. Og at de få gangene jeg føler at noe har gått min vei og er glad og fornøyd så kommer livet sparkende tilbake med en hard fot og ler høyt om at "du hadde ingen grunn til å være glad". Og dette er derfor jeg ikke orker å date eller gjøre en innsats på den fronten. Fordi det funker aldri uansett og jeg får bare masse falske gleder!

Skrevet

Det er bare noen dager siden daten. Slapp av, du tar sorgene og stresset på forskudd.

Folk har sitt eget liv også, og ikke nødvendigvis kapasitet til å sette nye avtaler med en gang.

Om han ikke gir lyd innen noen uker så kan du nok regne med at han ikke er interessert, men hva så egentlig? Du prøvde ihvertfall, og den som intet våger intet vinner :)
Det trenger ikke bety at du har gjort noe galt (og det å takke for daten slik du gjorde er ren folkeskikk! :) ) men at dere rett og slett ikke var tilstrekkelig match nok til at det kunne bygges en fremtid , og det er vel mye bedre å finne ut av så tidlig, enn at du blir enda mer forelsket og dere kanskje blir sammen, for så at han dumper deg etter noen mnd ;)

Skrevet

Det er bare noen dager siden daten. Slapp av, du tar sorgene og stresset på forskudd.

Folk har sitt eget liv også, og ikke nødvendigvis kapasitet til å sette nye avtaler med en gang.

Om han ikke gir lyd innen noen uker så kan du nok regne med at han ikke er interessert, men hva så egentlig? Du prøvde ihvertfall, og den som intet våger intet vinner :)

Det trenger ikke bety at du har gjort noe galt (og det å takke for daten slik du gjorde er ren folkeskikk! :) ) men at dere rett og slett ikke var tilstrekkelig match nok til at det kunne bygges en fremtid , og det er vel mye bedre å finne ut av så tidlig, enn at du blir enda mer forelsket og dere kanskje blir sammen, for så at han dumper deg etter noen mnd ;)

Jeg også tenker at jeg kanskje stresser det litt, men likevel. Og ja, er jo likegreit å bli dumpa med det samme, men da føler man seg jo hvertfsll utilstrekkelig da; skremte han så mye at ikke en gang møte nr 2 er aktuelt :P

Skrevet

Du bruker :P helt feil

Anonymous poster hash: ad9b8...03b

• Liker 1
Skrevet

Du ser helt feil på dette.

Det er ikke noe feil med deg. Det er noe feil med HAN. Du har oppført deg høflig og etter boka. Det er han som ikke engang har såpass med folkeskikk at han takker for daten.

Jeg gjentar: Du har ikke gjort noe feil, det er HAN som har oppført seg teit.

Du kunne sikkert ikke pleasa han om du så sto på hodet og sjonglerte med egg. Og er det ikke like greit at du slipper å springe etter en fyr, som allerede nå klarer å få deg til å føle at du ikke strekker til?

Anonymous poster hash: c4d38...5aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...