AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har vært på fest med han 3 ganger og alle 3 ganger endt opp med å småkysse han på slutten av festene. Han har bestandig tatt initiativet, og jeg klarer ikke å konfrontere han om det eller si nei. Er redd for at han skal bli såret eller at jeg skal få dårlig samvittighet. Likevel skjønner jeg ikke hvorfor jeg tror det, fordi de gangene jeg holder meg hjemme går han etter andre jenter pronto, så han har absolutt ingen følelser for meg. Er lei av å bli oppholdt av han når jeg heller vil være med venner. Hvordan konfrontere han og si nei? Anonymous poster hash: 0078d...071
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Det er jo bare å holde avstand! Mangler du egen vilje? Skjønner ikke problemet... Anonymous poster hash: daa0a...23b 4
Gjest supernova_87 Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Minn deg selv på det før du går på festen at du har bestemt deg. Vær tydelig og bestemt. Du trenger ikke å si så mye, men vær tydelig. Når han kommer bort til deg eller prøver å legge an på deg, så sier du fra at du ikke er interessert. Om han fortsetter å presse kan du si noe ala: "Jeg har sagt det en gang, og jeg synes ikke det er nødvendig at jeg må si det igjen. Dette er det jeg mener, og står for og jeg håper du kan akseptere og respektere det."
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Skrevet 26. oktober 2015 Minn deg selv på det før du går på festen at du har bestemt deg. Vær tydelig og bestemt. Du trenger ikke å si så mye, men vær tydelig. Når han kommer bort til deg eller prøver å legge an på deg, så sier du fra at du ikke er interessert. Om han fortsetter å presse kan du si noe ala: "Jeg har sagt det en gang, og jeg synes ikke det er nødvendig at jeg må si det igjen. Dette er det jeg mener, og står for og jeg håper du kan akseptere og respektere det." Takk for svar. Synes det virker litt krasst å bare si "nei" uten noen form for forklaring, han er tross alt god venn med venner av meg og ikke noen fyr jeg aldri har møtt før. Anonymous poster hash: 0078d...071
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #8 Skrevet 26. oktober 2015 Nei, det er ikke krasst å si nei. Du har hittil aldri stått opp for deg selv. På tide å gjøre det nå! Slutt å tenk for mye på hvordan andre vil du skal være, følg dittt eget hjerte, alltid. Anonymous poster hash: daa0a...23b 3
Bimini Skrevet 26. oktober 2015 #9 Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Hva er verst? At han skal bli såret, at du får dårlig samvittighet, eller at du blir ansett som naiv uten egne grenser for hvordan andre får lov til å behandle deg? Endret 26. oktober 2015 av Bimini 1
Gjest Overrasket Skrevet 26. oktober 2015 #10 Skrevet 26. oktober 2015 "Du, dette funker ikke", etterfulgt av et selvsikkert smil (ikke vennlig eller innbydende smil, kun selvsikkert, på grensen til arrogant) og en bastant arm som dytter ham vekk.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Har en kamerat som føler noe mer for meg, så jeg har holdt avstand. Sist vi møttes var jeg veldig klar på at jeg ikke er interessert sånn, men han skrev sms dagen etterpå, og da skrev jeg tydelig at vi er bare venner og at han må skjønne det. Anonymous poster hash: daa0a...23b
LetoAtreides Skrevet 29. oktober 2015 #13 Skrevet 29. oktober 2015 Vær konsekvent og tydelig og styr forventningene. Ikke led ham utpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå