Gå til innhold

Finnes det menn du ikke kan motstå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det menn du ikke kan motstå? Feks. en mann du vet er en player, men som allikevel klarer å nedlegge deg samme hva? Hva karakteriser en slik mann?



Anonymous poster hash: 67dfa...b91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har da en en viss selvkontroll.



Anonymous poster hash: 26a89...743
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..det var en engelskmann i Bergen.Var helt gaaaaaaaaaaal etter han. :lol:

Han har en vldig gentleman væremåte.Spanderer alt på meg,hjelper meg på med jakken og følger med til bussen.Og så er han veeeldig offensiv og tar det han vil ha.Ikke voldtar da selvsagt,men han spør for eksempel ikke om å få lov til å kysse meg.Han bare gjør det.Og så lukter han alltid godt!



Anonymous poster hash: dc60e...ba2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for pågående, smiler tar vare på meg. avslapende, ikke stressende. Tar litt intiativ selv til ting. Lukter godt og er velstelt😊

Endret av Cecilie82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun en mann som jeg ikke har klart å si nei til(og som jeg forsåvid ikke ville si nei til :fnise: ), men vet ikke helt om jeg kan forklare. Utseendemessig var han(for meg) så perfekt at han nesten ikke virket ekte, som om han var tatt ut av en film eller noe. Men han var også et godt menneske og hadde sånn type sjarm som ikke kan læres; enten har man det eller så har man det ikke. Gikk sponstreks inn i 14-modus rundt ham :fnise: Litt flaut sånn i ettertid egentlig:P



Anonymous poster hash: 1773f...fd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin Ødegaard. Jeg hadde ikke sagt nei uansett hvordan hadde spilt kortene sine.



Anonymous poster hash: 85f20...5c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har heller motsatt problem. Tok meg 33 år å finne en mann jeg endelig likte på den måten. (har mange kamerater da, er ikke mannehater :P )



Anonymous poster hash: 893a3...271
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare møtt en kar som jeg har følt det sånn rundt, nå var han ingen player da, men følte meg som en liten dukke som han nærmest kunne styre. Nå hadde vi ikke sex før etter to måneder da faktisk, så litt hjerneaktivitet hadde jeg da. Men han er skikkelig kjekk, verdens fineste smil og øyne, høy, mørk og muskuløs, har skikkelig mye sjarm, tar kontrollen (sånn som en annen skriver her, leder meg, kysser meg fordi han vil og spør ikke om lov først osv. Det tenner meg veldig da jeg er veldig feminine og liker maskuline ledende menn)

Han er samboeren min nå da :D

Anonymous poster hash: c781e...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... jeg er den store klisjeen.. Bad boys...

huff samme her.... Ikke de som oppfører seg duste, det er viktig å påpeke (siden så mange menn her inne klager over at kvinner bare vil ha menn som behandler de som drittsekker) , men får jeg vite at en mann har sittet inne i fortiden så blir jeg betatt og våt i trusa av bare det!  (og ja, mine fengselsfugler har vært de snilleste til å behandle meg bra så "badboy" har ingenting med å være dust å gjøre i mine øyne. men jo grovere lovbrudd jo heitere!) (såklart ikke pedofili voldtekt eller vold)

Anonymous poster hash: 8cdda...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har noen jeg kjenner jeg er litt svakere for, men ingen jeg ikke kan motstå om nødvendig.

 

Hvis man er svak for noen er det vel ikke nødvendig å motstå? Eller? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dessverre, ja! Nå er det en jeg har holdt på med, vet ikke helt om vi holder på enda eller hva som er greia siden vi ikke har kontakt nå. Men det er uansett en jeg ikke burde bry meg om i det hele tatt! Han er player, han bryr seg overhode ikke, han glemmer helt sykt, han er veldig opp og ned og han er bare ikke en man kan stole på, som man burde være med eller noe. En drittsekk, i mange kvinners øyne. Hehe. Men gang på gang, på gang, på gang går jeg alltid etter han, drar han med meg hjem fra byen, sender han en melding og hele den pakka der. Klarer bare ikke holde meg unna, for akkuratt der og da når vi er sammen føles det så verdt det, for han trykker på riktige knapper hele tiden, er sååå sjarmerende og alt det der. Det er så unødvendig, men han er så sinnsykt digg og så sinnsykt kjekk, og selv om jeg har blitt såra og betatt og sint og gud vet hva jeg ikke har blitt når det gjelder han der, så klarer jeg ikke å bare la han gå, og drite i han uten å falle tilbake! Vet med meg selv at det går over en dag, men det er så typisk meg å la det gå alt for lang tid og grave meg selv ned til bunn før jeg reiser meg opp igjen.



Anonymous poster hash: cd4ef...e32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uredd skrev (På 27.10.2015 den 15.51):

 

 

Endret av annebanane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seigmenn gjør meg alltid svak i knær og viljestyrke. :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...