AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Noen som vet hvordan reglene for sykemelding er? Jeg har nylig vært sykemeldt i 1 uke, har vært noen dager på jobb. Men kjenner at jeg rett og slett ikke greier.. Egenmeldingsdager kan jeg ikke bruke før det er gått 2 uker.. Men hva med sykemelding? Må man ha vært i jobb i x antall uker før man kan sykemeldes igjen? Skal bestille meg legetime iløpet av uka..Anonymous poster hash: 0c79c...90c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Må man ha vært i jobb i x antall uker før man kan sykemeldes igjen? Nei, naturligvis ikke. Det blir legens vurdering. Anonymous poster hash: dd3a3...f66
minister-mio Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 dersom du er for syk til å jobbe kan du sykemeldes
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Legen kan sykmelde deg uansett Anonymous poster hash: 30ec9...2de
minister-mio Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 med mindre man har rett på egenmelding.. Men uansett, du må ikke jobbe dersom legen mener du er for syk til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå