Gå til innhold

Føler meg misbrukt av daten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom i prat med en dame på en pub. Vi gikk videre til et annet sted og spiste. I tiden etter ble det noen sms før hun spurte om vi kunne møtes på samme stedet vi traff hverandre. Og det gjorde vi.

 

Hun hadde fortalt meg om en eks som var gal og truet henne. Jeg visste hvem han var. En mann som er nektet på flere utesteder da han har kommet i bråk og banket folk. Så kommer typen inn og går rett bort til bordet der jeg satt med daten. De begynner å skjelle hverandre ut. Han truet med å banke både meg og henne. Så tar han tak i henne. Jeg reiser meg opp og slenger han inn i en vegg. Det stoppet heldigvis med det. Han gikk fra stedet.

 

Det viste seg at dette var planlagt fra hennes side, noe hun også innrømmet. Hun hadde håpet på at jeg ville grisebanke eksen hennes. Jeg ba henne om aldri å kontakte meg igjen.

 

Damer og hevn! Har sett mange tråder her på KG, men å involvere en uvitende tredjepart er for meg bare helt sykt. Episoden gikk inn på meg og jeg satt igjen med en følelse av å bli utsatt for et overgrep.

 

Finnes det flere sånne damer på markedet?

 

 



Anonymous poster hash: 46ab7...1ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff. Utrolig kynisk planlagt hvertfall. Et tips: Lurt å holde seg unna kvinner som begynner å snakke om gale ekser. Hun kan selvsagt være et reelt offer, men litt for ofte dreier det seg om dårlige valg når det gjelder partner og relasjoner. Jeg holder meg generelt personlig langt unna romantiske relasjoner med kvinner som har gale ekser i bagasjen. 



Anonymous poster hash: 681f1...fa2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke ts pult daten? Ville følt meg snytt da ja..



Anonymous poster hash: 4561d...d2c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk ikke ts pult daten? Ville følt meg snytt da ja..

Anonymous poster hash: 4561d...d2c

 

TS kunne pult daten, unge mann. Gjorde det ikke, heldigvis.

Anonymous poster hash: 46ab7...1ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Du spør om det finnes flere sånne damer på markedet, og svaret på det er nok dessverre at ja, det gjør det. 

Skjønner at du føler deg utnyttet. Men husk på at de fleste damer kunne aldri funnet på å gjøre noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si oppførselen hennes er så veldig sjokkerende tatt i betraktning at hun hadde en slik gal eks. Damer som velger slike kjærester er ikke de mest oppegående og troskyldige. Drama velger drama.



Anonymous poster hash: f3951...943
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg kan ikke si oppførselen hennes er så veldig sjokkerende tatt i betraktning at hun hadde en slik gal eks. Damer som velger slike kjærester er ikke de mest oppegående og troskyldige. Drama velger drama.

Anonymous poster hash: f3951...943

 

Helt enig. I forhold med mye drama er ofte begge parter ganske sprø. Her har vi varianten der mannen åpent er utagerende og hissig, mens hun er utspekulert og beregnende.

Hun har ikke bare manipulert meg inn i en uønsket og farlig situasjon, men også risikert så store skader på han at jeg kunne blitt straffeforfulgt. Når adrenalinet pumper i kroppen og trusselen er reell, er det lett for at man slipper løs alt man har og ikke begrenser seg til det som er nødvendig og innen lovens rammer.

 

 

Anonymous poster hash: 46ab7...1ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgrep?

Hun var i en kanskje livstruende situasjon og kjente trolig ingen andre menn som kunne hjelpe henne.
Eneste feilen hun har gjort er at hun ikke informerte deg om det på forhånd, og spurte om din støtte og hjelp, OM det stemmer at hun visste at dette kom til å skje den spesifikke dagen.



Anonymous poster hash: c41a8...931
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Overgrep?

Hun var i en kanskje livstruende situasjon og kjente trolig ingen andre menn som kunne hjelpe henne.

Eneste feilen hun har gjort er at hun ikke informerte deg om det på forhånd, og spurte om din støtte og hjelp, OM det stemmer at hun visste at dette kom til å skje den spesifikke dagen.

Anonymous poster hash: c41a8...931

 

 

Vi har noe fiffig som kalles politiet her i landet.

Anonymous poster hash: 4a9bf...3f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg tviler på at det er så mange, voldsoffer vil jo vanligvis vekk uten å provosere den voldelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi har noe fiffig som kalles politiet her i landet.

Anonymous poster hash: 4a9bf...3f3

 

Og hvis du har noe som helst kjennskap til politiet så vet du at det tar minst 14 måneder før de i det hele tatt gidder å se på saken, og at slike saker henlegges. Vi kan også ta et drøyere eksempel, med voldtekstmenn. De lærer bedre av å få juling av andre, enn å KANSKJE bli taua inn av politiet og KANSKJE måtte sitte 3 timer i et avhør før de får gå fri igjen med samme holdning som de hadde fra før.

Anonymous poster hash: c41a8...931

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv med den bakgrunnen har hun ikke rett til å bli en kaninkoker. Det der var ikke akseptabelt. Håper du holder det unna henne fremover. Ikke pul henne i hvert fall.

Anonymous poster hash: 16934...34c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, skjønner veldig godt at TS reagerer på dette. Utrolig råttent gjort av dama. Det jeg ikke helt forstår er hvordan hun hadde klart å planlegge dette? Hadde hun avtalt å treffe eks´en eller på annet vis visste at han kom til å komme dit? Og hvis dette var stedet dere i utgangspunktet møttes: Hvorfor i all verden velger hun å vanke på samme sted som sin "gale" eks? Kjenner jeg undrer meg over hvem som er mest gal av dama og eks´en og er glad på TS vegne for at han aldri involverte seg mere med henne. Tror sjansen er liten for at du havner borti noe tilsvarende igjen - SÅ vanlig er det ikke med sånne damer. Bedre lykke neste gang!

Endret av Nemigirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaat ?
Haha så sykt !!

Hadde reagert på samme måte som deg TS,dog overgrep syns jeg er å dra det litt langt..:)

Men hadde nok tenkt mitt om denne personen..!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgrep! Noen reagerer på at jeg bruker så sterke begreper. Jeg skjønner det. Fastlegen min sier jeg har et stresssyndrom etter flere alvorlige voldshendelser. For det meste relatert til yrke.

 

Så når noen mot min vilje setter meg i en slik beredskap, så er det som en eksplosjon der drivkraften er tidligere opplevelser. Jeg blir urolig og anspent av voldelige situasjoner fordi jeg vet så vel hvor alvorlig de kan ende. Og for å plasssere denne typen litt inn på en råhetsskala, så tilhører han en ytterst liten gruppe menn som har gått inn i rovdyrenes verden.

 

Mens jeg har vært der og vendt tilbake.



Anonymous poster hash: 46ab7...1ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...