lozze Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Hei! Jeg skal inn i førstegangstjeneste nå snart i Luftforsvaret, men er veldig usikker på hvor jeg vil ha tjeneste. Jeg kan velge mellom Akershus festning, Andøya, Bardufoss, Bodø, Gardermoen, Kjevik, Madla, Rygge, Sørreisa og Ørland. Jeg vil komme på en bra base, men samtidig vil jeg gjerne ha litt by rundt meg, slik at det er noe å gjøre på fritiden. Har hørt at Ørland er en veldig bra militærbase, men at bylivet der er ingenting.. Er det noen som har litt peiling og kan si meg litt om de forskjellige stedene? Hva ville dere anbefalt?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Kjenner til Kjevik, Ørlandet og Bodø. Godt miljø på Ørlandet, mange jenter der, skal du til byen er du avhengig av hurtigbåt til byen og kjentfolk eller hotellovernatting. Luftforsvaret i Bodø er svært sentralt, bor nesten midt i byen, kort vei til det meste. Vet ikke noe om arbeidsmiljøet der. Kjevik er litt langt fra byen, men miljøet er godt. Ofte noen som har bil med seg, sånn at du kan få haik. Anonymous poster hash: f8379...193
mm456 Skrevet 27. oktober 2015 #3 Skrevet 27. oktober 2015 Typen min er på Kjevik der, og trives veldig godt. Han har bil der, mange fler og som har, så lett å komme seg rundt osv Er visst veldig god mat der også, og godt miljø. Mye fritid, jeg bor i Kristiansand og han er på besøk flere ganger i uka. Han var i rekrutten på Madla, og han syns det var helt greit. Bra uteliv osv, men tror han liker seg best på Kjevik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå