AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Skrevet 26. oktober 2015 Er det viktig at jeg oppgir riktig vekt til anestesilegen som skal sette narkosen? Jeg har gått ned 4 kg siden operasjonen ble bestemt og vil helst ikke opplyse om dette. Kan det skje noe? Kan det være noen risiko med å få litt for mye narkosestoff ift. vekt og høyde? Anonymous poster hash: 51a89...d53
Pusemamma Skrevet 26. oktober 2015 #2 Skrevet 26. oktober 2015 Er det viktig at jeg oppgir riktig vekt til anestesilegen som skal sette narkosen? Jeg har gått ned 4 kg siden operasjonen ble bestemt og vil helst ikke opplyse om dette. Kan det skje noe? Kan det være noen risiko med å få litt for mye narkosestoff ift. vekt og høyde? Anonymous poster hash: 51a89...d53 Det er viktig de vet vekta de. du får narkose i henhold til den. Du kan få for mye eller for lite hvis de ikke vet det. De holder øye med deg uansett men for din egen del er det viktig du er ærlig når de spør for det gjør de.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Skrevet 26. oktober 2015 Er det viktig at jeg oppgir riktig vekt til anestesilegen som skal sette narkosen? Jeg har gått ned 4 kg siden operasjonen ble bestemt og vil helst ikke opplyse om dette. Kan det skje noe? Kan det være noen risiko med å få litt for mye narkosestoff ift. vekt og høyde? Anonymous poster hash: 51a89...d53 Det er uhyre viktig å oppgi riktig vekt. Fordi vekten brukes til å beregne riktig dose narkosemiddel. Anonymous poster hash: f451d...ca5 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Skrevet 26. oktober 2015 Hvis det ikke hadde vært viktig, så hadde de ikke spurt...Anonymous poster hash: 7b7bd...659 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Skrevet 26. oktober 2015 Hvis du har store problemer med å oppgi dette, så har du utvilsomt en spiseforstyrrelse og trenger hjelp.Anonymous poster hash: 28e1b...2a6 1
Avalon Skrevet 26. oktober 2015 #6 Skrevet 26. oktober 2015 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Tråden er ryddet for potensielt farlige råd, samt svar til dette. Vennlig hilsen Avalon, mod
Fremhevede innlegg