Gå til innhold

Trøbbel i paradis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har vært ilag 3år. Nå er jeg heldig om vi har sex kanskje 1 gang i uken, men ikke da heller er det noe "spennende".. Det tar kanskje 5-10 min, så er han ferdig.. Han sier at han bare er sliten, og finne alltid på unnskyldninger, har også prøvd å snakke med han om dette, men han nekter hver gang.. Jeg føler selv at forholdet synker ganske, når man ikke har et aktivt seksual liv, når man er så ung.. Er det bare jeg som tenker sånn? Tenker jeg bare på sex?

Anonymous poster hash: 70a53...cff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er en viktig del av et forhold, og tilfredstillelse enda viktigere. Han må lære seg at kvinnen får null nytelse og tilfredstillelse ut av hans ynkelige 5-10 minutter!

Fortell han om behovene dine, at kvinnekroppen trenger lang tid, og be han om å gjøre andre ting på deg enn den rutinen han har nå hvor han kun tar hensyn til seg selv.
Om han ikke forstår viktigheten av det så ville jeg tatt han med på et tantrakurs eller lignende, eller rett og slett slått opp og gitt han en anbefalning om å lære seg hvordan tenningsmønsteret og nytelsesevnen hos kvinner fungerer før han finner seg ny dame sånn så han ikke skuffer flere.

Anonymous poster hash: 6285a...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...