Gjest mannegjest Skrevet 27. september 2004 #1 Skrevet 27. september 2004 Som mann har jeg av og til undret meg over hvordan dere jenter balanserer det å kle seg ”vakker” og det å sende ut seksuelle signaler. Hva signal ligger for eksempel i dype utringninger? Det å vise mest mulig av puppene er ikke det et seksuelt uttrykk? Enkelte jenter kler seg i veldig trange bukser. Av og til kan man se konturene av sprekken. Er det noe man ønsker å vise, - at en mann skal se, eller er det noe man ikke er klar over vises? Enkelte har på seg myke BH’er som gjør at knoppen vises. Er dette bevisst? Selv blir jeg ofte tiltrukket av slike uttrykk. Kanskje først og fremst seksuelt. Er det noen jenter som vil gi meg et ærlig svar?
Gjest GreenSky Skrevet 27. september 2004 #2 Skrevet 27. september 2004 Det kommer an på. Jeg kler meg bra for å føle meg bra. At jeg føler meg vel og vet jeg tar meg godt ut er en digg følelse, trenger ikke ha noe med menn å gjøre. Men - andre ganger det nettopp det , da med tanke på en spesiell. Det er meg. Andre jenter tenker noe annet - her finnes ingen norm. :-)
Gjest Poirot Skrevet 27. september 2004 #3 Skrevet 27. september 2004 knopper og sprekker (tenker ikke da på rørleggersprekk, men at man ser sprekken gjennom buksa) kan jeg ikke noe for. Liker ikke stive bh'er og slaskete bukser. Dype utrigninger derimot, er nok i mange tilfeller mer bevisst.
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 Bruker forskjellige klær etter hvem jeg vil være den dagen. Hvis jeg ønsker å bli sett på åpenlyst, går jeg med en utringet topp. Men en utringet topp kan også være et signal om dårlig selvtillit og/eller lite sensualitet. Jeg kan gå med trange bukser, men føler meg ukomfortabel dersom jeg vet at sprekken synes. Kan faktisk ikke forestille meg at det er sexy, synes i grunnen det er vulgært. Som oftest liker jeg å gå i moderat utleverende klær. Liker å gå i klær som antyder i stedet for å utlevere, og flørter masse med blikk og bevegelser. Øynene er mitt sterkeste våpen. Av egen erfaring vil jeg si at de guttene som begjærer meg når jeg viser mye pupp og kropp, generelt virker som primitive gutter, da mener jeg at de kun er ute etter sex. Mens de som vil ha meg når jeg går med "vanlig", pene klær, der jeg bruker blikk og kroppsspråk, de venter leenge. Og de blir "galest" hvis de ike får meg. Men men. Ja, klær blir brukt som våpen, og mennene faller som fluer... Er litt rart det der. Ble kanskje ikke helt konkret svar på det du spurte om!?
Gjest 1111 Skrevet 27. september 2004 #5 Skrevet 27. september 2004 Jeg kler meg aldri for å være sexy. jeg kler meg for å føle meg bra og vel i de klærne jeg har på meg. Tar jeg på meg et miniskjørt og støvletter kan det være at jeg føler meg sexy, men har ikke kledd meg for å være det. Har nesten aldri dype utrigninger og trange bukser, går store deler av tiden i skjørt.
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #6 Skrevet 27. september 2004 ja, klær uttrykker i stor grad hvordan man føler seg. Kanskje ubevisst noen ganger, føler jeg for å ta på meg et lengre skjørt og anstendig genser trenger jeg ikke TENKE at jeg ikke føler meg så sexy den dagen, men følelsen er nok der - kanskje jeg ikke VIL virke like outgoing som hvis jeg hadde kledd meg mer utfordrende. selvsagt kan man kle seg helt feil i forhold til hvordan man føler seg - noe av det verste jeg vet er å gå "sexy" kledd og være premenstruell og deppa, feks:) Oppfattes sikkert heller ikke som så sexy da heller - mer anstrengt og ukomfortabel. Jeg er i hvert fall bevisst på hvordan det jeg har på meg signaliserer ulike ting om meg selv. Ikke dermed sagt at jeg tar på meg en sexy topp fordi jeg vil at alle menn skal løpe etter meg eller ta kontakt, men fordi jeg føler meg glad og bra og synes jeg ser fin ut i den toppen akkurat da...
Gjest Gjest: anne Skrevet 20. oktober 2004 #7 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg klær meg av og helt bevisst for å ”gi et seksuelt uttrykk”. Har små pupper men kraftige brystvorter. Jeg vet at dette er velllldig!! synlig om jeg ikke bruker bh og har på meg en stram topp. Har også noen stramme bukser som ikke makter å skjule min litt ”bolleaktige” ***te, spesielt om jeg ikke har truse under. (Kameltå kaller de det visst..) Dette bruker jeg bevisst når jeg er i det lune. Ser ikke noe galt i det…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #8 Skrevet 20. oktober 2004 Den siste gjesten MÅ bare være en mann... Ikke på grunn av meningene, det er bare noe med måten å uttrykke dem på.
Andrine22 Skrevet 20. oktober 2004 #9 Skrevet 20. oktober 2004 Er det ikke slik at man kler seg slik man gjør for å føle seg vel da? Det gjør stort sett jeg iallfall... Hvis jeg har på meg en trang topp eller innsvinget jakke, er det vel fordi jeg syns det er pent å fremheve midja mi. Går jeg i utringet topp, gjør jeg det for å få halsen til å se lengere ut, og fremheve det jeg kanskje er mest fornøyd med på meg selv. Går jeg med en bukse som er så trang at sprekka vises, SÅ SI IFRA! For det har jeg isåfall ikke lagt merke til selv.. Jeg vil tro at ALLE vil fremheve det de er mest fornøyd med på seg selv, enten det er puppene, rompa eller øynene. Dessuten; Pupper er ikke i hovedsak noe seksuelt, men mat! Så om man tror at ei dame som går med utringet genser, betyr ikke det at hun har fryktelig lyst på sex- bare det at hun har veldig lyst til å amme! Neida, det er fordi hun føler seg vel i det vil jeg tro....
Andrine22 Skrevet 20. oktober 2004 #10 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg kler meg aldri for å være sexy. jeg kler meg for å føle meg bra og vel i de klærne jeg har på meg. Tar jeg på meg et miniskjørt og støvletter kan det være at jeg føler meg sexy, men har ikke kledd meg for å være det.
Mossa Skrevet 20. oktober 2004 #11 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg kler meg etter hvordan jeg føler meg. Føler jeg meg sexy, kler jeg meg sexy...fra innerst til ytterst. Har jeg en dårlig dag, vil miniskjørt og hofteholdere kun føles ubehagelig. Tror ikke bevisst at jeg har tatt på meg rett type bh for å vise frem brystvortene, eller bukser som viser rompesprekken. Men klær som fremhever kroppen og formene generelt, de blir nok brukt bevisst for å "fortelle" hvordan jeg føler meg og hva jeg synes om kroppen min. Det er nå bare engang slik at man fremhever det man synes er fint på en selv. Og har man en fin kropp, hvorfor ikke fremheve det da!? Jeg gjør det mest for at jeg skal føle meg vel...og når folk legger merke til det er jo det en bonus som følger med!
Gjest moi, Skrevet 20. oktober 2004 #12 Skrevet 20. oktober 2004 Andrine22: går du med utringet topp for å få halsen til å virke lengre? den var god...
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #13 Skrevet 20. oktober 2004 har lest at utringningen til kvinner går opp og ned etter hvor de er i måneden, typisk har man mer utringning når man er rundt eggløsning (også da man tilfeldigvis har lettere for å bli/ta med noen hjem)
Malou Skrevet 20. oktober 2004 #14 Skrevet 20. oktober 2004 Andrine22: går du med utringet topp for å få halsen til å virke lengre? den var god...[/quote'] Og det morsomme her var? Litt ugjennomtenkt kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2004 #15 Skrevet 20. oktober 2004 Jeg syns det kan bli litt mer vulgært enn sexy med dype utringninger. Derimot en ettersittende bluse eller topp som fremhever bysten, uten ermer el med trange, trekvart lange ermer til skjørt over knærne eller ettersittende bukser, som går rett til skjørt- eller buksekanten og kan vise bittelitt av en bar mage hvis jeg strekker meg litt, høyhælte støvler og livkjede som fremhever hoftene. Da føler jeg meg sexy og velkledt, men ikke vulgær.
Kevin Skrevet 20. oktober 2004 #17 Skrevet 20. oktober 2004 Selvsagt vil man ta seg best ut! Jeg forstår det veldig godt jeg, at man vil forsøke å fremheve sine gode sider når det gjelder utseende, akkurat som med alt annet. Jeg kan være ganske så forfengelig selv, jeg. Jeg tar på meg DEN buksa, for den fremhever rumpa mi, og DEN genseren for den legger seg slik at den fremhever musklene mine. Så selvsagt gjør dere jenter det samme. Det er bare råsexy med jenter som har funnet en bukse som virkelig fremhever rumpa deres, en topp som fremhever brystene, og matcher dette i en fin, sexy stil. Det dere gjør er jo å fremheve det kvinnelige, og det er jo det vi menn synes er sexy, så dere vet hva dere gjør....
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #18 Skrevet 21. oktober 2004 Kler meg aldri bevisst for å virke sexy. Før så kledde jeg meg alltid bevisst for å virke anstendig. Likte høyhalsede gensere og lange rutete skjørt, gjerne med pene strømper av veldig god kvalitete, men praktiske og varme. Hadde alltid flettet eller oppsatt hår også. Etter jeg fikk barn så fikk jeg behov for å bytte ut hele garderoben. Vet ikke hva dette kom av. Nå har jeg kjøpt meg flere langbukser, pene topper og gensere med både v-hals og tilogmed litt utringning. Har fortsatt ikke behov for å kle meg sexy. Tror bare det var fordi jeg plutselig følte at alt jeg hadde av klær gjorde meg helt usynlig.
Andrine22 Skrevet 21. oktober 2004 #19 Skrevet 21. oktober 2004 Andrine22: går du med utringet topp for å få halsen til å virke lengre? den var god...[/quote'] Vet du ikke at det får den virkningen? Da har du ikke peiling... Det var dessuten ikke den eneste grunnen jeg nevnte...
Nabodama Skrevet 21. oktober 2004 #20 Skrevet 21. oktober 2004 Kler meg alltid for å være velkledd, legger også stor vekt på utseendet mitt. Av og til kler jeg meg også for å være sexy, f.eks i en stilig drakt med en utringet topp. Elegant og sexy. Kler meg aldri vulgært, det er IKKE sexy, etter min mening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå