AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Skrevet 25. oktober 2015 Hei. Jeg har nettopp fått en ny kjæreste, og vi er begge klare for å ha sex. Jeg tenner veldig på henne og får ereksjon bare jeg er i nærheten av henne. Når vi "roter" sliter jeg ikke med å få ereksjon. Den går lett opp når hun runker/suger meg. Like før jeg har tenkt å penetrere henne, blir jeg veldig stressa, og den går ned igjen. Mulig det er pga. prestasjonsangst. Vi har hatt sex 1 gang før, og da hadde vi drukket litt. Dette resulterte i at stresset ble borte, og jeg fikk den inn uten problemer. Hun har spurt om det er HUN det er noe galt med, ettersom penisen min går ned. Jeg har forklart at det ikke er HENNE som er problemet, men at jeg rett og slett får prestasjonsangst. Vi har prøvd å ha sex noen ganger, men penisen vil søren meg ikke holde seg oppe. Jo flere ganger den blir slapp, jo mer nervøs blir jeg til neste gang vi skal ha sex. Hvordan skal jeg komme meg ut av denne onde sirkelen? Jeg har aldri tent SÅ mye på ei som det jeg gjør med henne, men junior er ikke helt samarbeidsvillig... Anonymous poster hash: e6f2d...ff3
Nordmann1 Skrevet 25. oktober 2015 #2 Skrevet 25. oktober 2015 Går den ned så fort? Vanligvis tar det noen minutter før den er slapp
Gjest Minesveiper Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Jeg tror det bare er viktig at du snakker med henne, fortell at du har prestasjonsangst og at det blir lettere for deg om hun hjelper til med å fjerne presset. Endret 26. oktober 2015 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #4 Skrevet 25. oktober 2015 hold dialogen oppe, fortell at du mister ereksjonen grunnet selvpåført stress. Har selv dette problemet. Det eneste som hjelper for meg er å være flinke til å snakke sammen, luftet alle følelser og ideer. Viktigst av alt; ha mase masse sex, så kommer det seg etterhvert Anonymous poster hash: 243cb...43d 1
peppermyntete Skrevet 25. oktober 2015 #5 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg tenker at dere må snakke om det hele veien, og når dere først er i gang og det skjer så fullfør på andre måter slik at begge får det bra til slutt. Ikke gi opp i alle fall, men fokuser på at begge skal kose seg selv om det er noen fartsdumper i veien. Hvis begge slapper av og prøver å ikke tenke på det som "mangler" men heller fokuserer på det som faktisk er bra er det mye større sjanse for at du ikke blir stressa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå