AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1921 Del Skrevet 13. januar 2016 Nå må dere slutte å krangler. Dere ødelegger en fin tråd Anonymkode: 87ee8...8ba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1922 Del Skrevet 13. januar 2016 3 timer siden, Auri skrev: Apropos reglene, kan noen som fortsatt er medlem lime de inn her i sin helhet? Fjern etternavn på admins så det ikke ser ut som uthenging da... Her: Denne gruppa er for alle som er interesserte i mat uavhengig av ferdighetsnivå. Gruppen er åpen mellom klokken 8 og 22 vanlige dager, og i ferier og høytider klokken 11-22. Administratorer: Tanja (Grunnlegger av gruppen) Roy Grethe Elisabeth Camilla BirgitAndreas Jenny Ann Caroline Nora Kristine Jeanette Linda Lene Er det noe du lurer på angående gruppa, send PM Elisabeth, ikke legg ut ett innlegg i gruppa. Dette er både fordi slike innlegg forsvinner fort for oss, og fordi det lett blir krangler på slike innlegg.Husk! Ingen spørsmål er for dumt eller for lite. Her skal det være stor takhøyde, og god stemning! Hva regnes som mat fra bunnen? Å bruke råvarer og lage egne kjøttkaker, fiskekaker, gratenger, gryter osv. selv. Ingen skal "tas" for å bruke buljong, rømme, tomatpure osv, SÅ strenge er vi ikke. Men innlegg med Fjordland osv blir slettet. Er du usikker, send oss gjerne en melding å spørr :-)Her er ikke målet å eie en egen gård, slakte dyrene eller dyrke maten selv, men å lage mest mulig fra bunn, dele gode oppskrifter, tips og triks, og å kunne oppleve den gleden av å lage mat selv fremfor å ty til posemat eller lignende. REGLER FOR GRUPPA Generelt - Skriving om fabrikatmat som Toro, Findus, Fjordland osv hører ikke til her inne. Dette blir slettet med en gang. - Fast mattråd vil bli lagt ut av administrator (Tanja ) hver eneste dag. Det er derfor ikke vits eller lov å opprette egne slike tråder. - Negative kommentarer om andre grupper er strengt forbudt. Oppretter man en slik tråd, vil man miste medlemsskapet sitt med det samme. - Diskusjoner som blir tillatt får stå i ett døgn før sletting. Dette er fordi slike diskusjoner ofte drar ut i dagevis, og gruppen sin oppgave er hovedsakelig inspirasjon og matglede. - Bilder uten oppskrift slettes etter 30 min Linking/reklame/kjøp/salg osv - Linking er IKKE lov. Linker du 3 ganger mister du medlemsskapet ditt. - Har du funnet en oppskrift på en blogg eller annen Internettside du vil dele, MÅ du skrive også oppskriften her inne. Under denne oppskriften skal du skrive hvor du har funnet den. Grunnen til at linking ikke er lov, er for at medlemmer skal slippe å bytte side for å finne oppskrifter, samt at det en sjelden gang kan være virus. Dette er altså kun for medlemmene sitt eget beste. - Alle linker uten oppskrift blir altså slettet. - Det er nulltoleranse for å reklamere for andre grupper - eventuelt avtal med Elisabeth - Det er nulltoleranse for reklamering for egen blogg. - Kjøp/salg eller oppfordring til dette er ikke lov uten at det er avtalt med Elisabeth på forhånd. Dietter/legespørsmål - Dietter og legespørsmål skal ikke tas her inne. Finn ett annet egnet forum for dette. Dette er kun for medlemmenes eget beste, da vi har hatt situasjoner der enkelte svar har vært farlige. - Ønsker du svar på matintoleranse, sjekk i denne tråden https://www.facebook.com/groups/717326078284415/permalink/1087237764626576/?comment_id=1116647571685595&offset=0&total_comments=198&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R9%22%7D - Spørsmål ol ang oppkastsjau eller diare er ikke ønsket her inne, ikke alle har like sterk mage når det kommer til slikt tema. Det finnes andre grupper hvor man kan få råd når det kommer til dette. Bilder og filer - Når dere skal dele bilder, legg de gjerne inn i en bildemappe der de hører hjemme med oppskriften. - Medlemmer skal ikke lage egne album. Om dere ønsker flere album send PM til Grethe så ordnet hun dette fortere enn du kan si Mat fra bunnen :-) - Bilder som ligger på bildeveggen (altså ikke i mapper), selv om det er oppskrift med, blir slettet på grunn av plassmangel etter 1 måned. - Bilder uten oppskrift slettes etter 30 min - Videoer blir slettet med det samme admin ser de, da de gjør kapasitetsproblemet vårt større. - Oppskrifter skal inneholde målenheter, med andre ord, det skal føres opp hvor mange kg/dl/ss osv. Dette er for at alle medlemmer skal kunne bruke oppskriften om de vil det. Husk: Alle er ikke like drevne på kjøkkenet enda, mange er her inne for å lære, da er oppskrifter gull verdt. Oppskrifter som mangler bra nok oppmåling og fremgangsmetode, vil bli slettet. Eksempel: det er ikke nok å skrive løk, skriv hvor mye løk du bruker, da for eksempel 1/2 løk. Det er heller ikke nok å skrive "lag jevning". Mange vet ikke hva jevning er, og uten mål blir det en vanskelig sak. - Oppskrifter uten bilder kan legges i filer. Si ifra til GRETHE Grethe om du trenger hjelp til å legge inn bilder og oppskrift i album, Litt info om hvordan du legger inn bilder osv her: https://www.facebook.com/notes/mat-fra-bunnen/info-fra-adm-/775793862437636 Bilder av barn Det er forbud om posting av bilder av barn. Slike bilder vil bli fortløpende slettet uten forklaring. Barn er ikke istand til å samtykke/ta en vurdering om dette er det beste for dem. Barn burde ikke bli utsatt for en slik eksponering i en gruppe med over 50 000 stk som er fremmede for dem. Ingen skal poste bilde av barn under 18 år. De som er over 13 år (aldersgrensen for fb konto) kan poste bilde av seg selv. Siden ingen er myndig før de er 18 år er det admins fulle rett å slette aktuelle bilder dersom det blir vurdert som uheldig for barnet. Har ett barn mellom 13-18 år posta ett bilde foreldrene mener ikke bør være der må de ta kontakt med Elisabeth, så vil det bli slettet så fort PM blir sett. Kopiering av andre Alt som deles her inne må man forvente at det vil bli kopiert av andre, også til blogger og nettsteder, så lenge man ikke har copyright på sine oppskrifter. Blir man utkastet på grunn av regelbrudd eller forlater gruppa selv, kan du ikke forvente at admin skal fjerne oppskriftene. Ofte stilte spørsmål/holdbarhet - Vi har en egen fil med ofte stilte spørsmål. Bruk denne! https://www.facebook.com/notes/mat-fra-bunnen/ofte-stilte-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/913630135320674 Blokkering av admin Blokkering av admin er IKKE lov. Dette vil føre til permanent utestengelse. Utkastelse Ufine kommentarer, spammende atferd, hets og folk som ikke følger reglene blir kastet ut permanent. Vi har en egen liste med folk som bryter regler, og bryter du reglene flere ganger blir du kastet ut. I enkelte tilfeller blir folk også kastet ut med en eneste gang. Medlemmer som kontakter noen av admin som ikke skal ha PM vil bli fjernet fra gruppa permanent. Dette gjelder også PM av privat karakter og telefonoppringinger. Den aktuelle admin vil selv vurdere behovet for anmeldelse. Spørsmål angående gruppa skal kun gå ELISABETH. Hun videreformidler til de det gjelder. Anonymkode: a11da...c58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 13. januar 2016 #1923 Del Skrevet 13. januar 2016 Har de en liten notisbok hvor de skriver ned alle som linker til noe? 3 strikes and you're out! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jita Skrevet 13. januar 2016 #1924 Del Skrevet 13. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev I innlegget over: Jeg leste det I gruppebeskrivelsen. Anonymkode: 14b17...666 Når man ikke er medlem så står det ingenting i gruppebeskrivelsen om at hun har to barn. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 13. januar 2016 #1925 Del Skrevet 13. januar 2016 33 minutter siden, MalloryK skrev: Har de en liten notisbok hvor de skriver ned alle som linker til noe? 3 strikes and you're out! Hvis jeg ikke husker helt feil så ble det svart tidligere i tråden at de faktisk har det! Mener på at en av adminene som var innom for en stund siden svarte at de hadde det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 13. januar 2016 #1926 Del Skrevet 13. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så flott! Har akkurat meldt i fra om deg og andre mobbere her inne til TV2. De holder på å lage ny sesong om nettroll, og synes dette var veldig interessant. Denne talen kan du jo holde for dem når de og Tania banker på døren din. Anonymkode: 9e952...217 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1927 Del Skrevet 13. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: T. må ta høyde for at hun er en offentlig person med tanke på at hun driver gruppen og har den typen fremferd hun har. Har hun ikke kompetanse til å ta den stormen får hun søke hjelp. Det har hun mulighet til å gjøre, og foreldre må ta konsekvensene av sine valg. Det er hun som skal stå til rette for sine barn, ikke KGs brukere. Om hun er ressurssterk eller ikke skal ikke jeg spekulere i, da slikt fører til sletting her inne. Siden det ropes om mobbing over uttalelser som ikke er mobbing kan jeg ikke se at fansen fra MFB har stor kompetanse på mobbing. Det er ikke mobbing å komme med meninger og kritikk. Det er en hersketeknikk, ikke mobbing. Anonymkode: f2933...931 En enkelt saklig kommentarer er ikke mobbing. 110 sider med utelukkende negative uttalelser mot noen få navngitte personer ser derimot veldig stygt ut. De er ikke her og kan svare for seg og dere har alle fordelen av å være anonyme. Hele premisset for tråden er å rapportere hvor mye dumt det er på FB-sida. De som mener noe annet utsettes for hersketeknikker og stygge karakteristikker. Det er ikke lov å lynsje folk i Norge. Dersom de har brutt loven står dere helt fritt til å anmelde de. Jeg forstår at dette tråkker de fleste i tråden på tærne, og at dere sikkert ønsker meg dit pepperen gror. Ta ikke meg. Bruk heller deres verdigfulle tid på å gi positiv oppmerksomhet til noen som fortjener det. Anonymkode: 14b17...666 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 13. januar 2016 #1928 Del Skrevet 13. januar 2016 9 minutter siden, jita skrev: Når man ikke er medlem så står det ingenting i gruppebeskrivelsen om at hun har to barn. Jo det gjør nok det. Måtte inn å lese jeg også. "Selv har jeg to jenter jeg ønsker å lære opp på det jeg kan." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1929 Del Skrevet 13. januar 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her: Denne gruppa er for alle som er interesserte i mat uavhengig av ferdighetsnivå. Gruppen er åpen mellom klokken 8 og 22 vanlige dager, og i ferier og høytider klokken 11-22. Administratorer: Tanja (Grunnlegger av gruppen) Roy Grethe Elisabeth Camilla BirgitAndreas Jenny Ann Caroline Nora Kristine Jeanette Linda Lene Er det noe du lurer på angående gruppa, send PM Elisabeth, ikke legg ut ett innlegg i gruppa. Dette er både fordi slike innlegg forsvinner fort for oss, og fordi det lett blir krangler på slike innlegg.Husk! Ingen spørsmål er for dumt eller for lite. Her skal det være stor takhøyde, og god stemning! Hva regnes som mat fra bunnen? Å bruke råvarer og lage egne kjøttkaker, fiskekaker, gratenger, gryter osv. selv. Ingen skal "tas" for å bruke buljong, rømme, tomatpure osv, SÅ strenge er vi ikke. Men innlegg med Fjordland osv blir slettet. Er du usikker, send oss gjerne en melding å spørr :-)Her er ikke målet å eie en egen gård, slakte dyrene eller dyrke maten selv, men å lage mest mulig fra bunn, dele gode oppskrifter, tips og triks, og å kunne oppleve den gleden av å lage mat selv fremfor å ty til posemat eller lignende. REGLER FOR GRUPPA Generelt - Skriving om fabrikatmat som Toro, Findus, Fjordland osv hører ikke til her inne. Dette blir slettet med en gang. - Fast mattråd vil bli lagt ut av administrator (Tanja ) hver eneste dag. Det er derfor ikke vits eller lov å opprette egne slike tråder. - Negative kommentarer om andre grupper er strengt forbudt. Oppretter man en slik tråd, vil man miste medlemsskapet sitt med det samme. - Diskusjoner som blir tillatt får stå i ett døgn før sletting. Dette er fordi slike diskusjoner ofte drar ut i dagevis, og gruppen sin oppgave er hovedsakelig inspirasjon og matglede. - Bilder uten oppskrift slettes etter 30 min Linking/reklame/kjøp/salg osv - Linking er IKKE lov. Linker du 3 ganger mister du medlemsskapet ditt. - Har du funnet en oppskrift på en blogg eller annen Internettside du vil dele, MÅ du skrive også oppskriften her inne. Under denne oppskriften skal du skrive hvor du har funnet den. Grunnen til at linking ikke er lov, er for at medlemmer skal slippe å bytte side for å finne oppskrifter, samt at det en sjelden gang kan være virus. Dette er altså kun for medlemmene sitt eget beste. - Alle linker uten oppskrift blir altså slettet. - Det er nulltoleranse for å reklamere for andre grupper - eventuelt avtal med Elisabeth - Det er nulltoleranse for reklamering for egen blogg. - Kjøp/salg eller oppfordring til dette er ikke lov uten at det er avtalt med Elisabeth på forhånd. Dietter/legespørsmål - Dietter og legespørsmål skal ikke tas her inne. Finn ett annet egnet forum for dette. Dette er kun for medlemmenes eget beste, da vi har hatt situasjoner der enkelte svar har vært farlige. - Ønsker du svar på matintoleranse, sjekk i denne tråden https://www.facebook.com/groups/717326078284415/permalink/1087237764626576/?comment_id=1116647571685595&offset=0&total_comments=198&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R9%22%7D - Spørsmål ol ang oppkastsjau eller diare er ikke ønsket her inne, ikke alle har like sterk mage når det kommer til slikt tema. Det finnes andre grupper hvor man kan få råd når det kommer til dette. Bilder og filer - Når dere skal dele bilder, legg de gjerne inn i en bildemappe der de hører hjemme med oppskriften. - Medlemmer skal ikke lage egne album. Om dere ønsker flere album send PM til Grethe så ordnet hun dette fortere enn du kan si Mat fra bunnen :-) - Bilder som ligger på bildeveggen (altså ikke i mapper), selv om det er oppskrift med, blir slettet på grunn av plassmangel etter 1 måned. - Bilder uten oppskrift slettes etter 30 min - Videoer blir slettet med det samme admin ser de, da de gjør kapasitetsproblemet vårt større. - Oppskrifter skal inneholde målenheter, med andre ord, det skal føres opp hvor mange kg/dl/ss osv. Dette er for at alle medlemmer skal kunne bruke oppskriften om de vil det. Husk: Alle er ikke like drevne på kjøkkenet enda, mange er her inne for å lære, da er oppskrifter gull verdt. Oppskrifter som mangler bra nok oppmåling og fremgangsmetode, vil bli slettet. Eksempel: det er ikke nok å skrive løk, skriv hvor mye løk du bruker, da for eksempel 1/2 løk. Det er heller ikke nok å skrive "lag jevning". Mange vet ikke hva jevning er, og uten mål blir det en vanskelig sak. - Oppskrifter uten bilder kan legges i filer. Si ifra til GRETHE Grethe om du trenger hjelp til å legge inn bilder og oppskrift i album, Litt info om hvordan du legger inn bilder osv her: https://www.facebook.com/notes/mat-fra-bunnen/info-fra-adm-/775793862437636 Bilder av barn Det er forbud om posting av bilder av barn. Slike bilder vil bli fortløpende slettet uten forklaring. Barn er ikke istand til å samtykke/ta en vurdering om dette er det beste for dem. Barn burde ikke bli utsatt for en slik eksponering i en gruppe med over 50 000 stk som er fremmede for dem. Ingen skal poste bilde av barn under 18 år. De som er over 13 år (aldersgrensen for fb konto) kan poste bilde av seg selv. Siden ingen er myndig før de er 18 år er det admins fulle rett å slette aktuelle bilder dersom det blir vurdert som uheldig for barnet. Har ett barn mellom 13-18 år posta ett bilde foreldrene mener ikke bør være der må de ta kontakt med Elisabeth, så vil det bli slettet så fort PM blir sett. Kopiering av andre Alt som deles her inne må man forvente at det vil bli kopiert av andre, også til blogger og nettsteder, så lenge man ikke har copyright på sine oppskrifter. Blir man utkastet på grunn av regelbrudd eller forlater gruppa selv, kan du ikke forvente at admin skal fjerne oppskriftene. Ofte stilte spørsmål/holdbarhet - Vi har en egen fil med ofte stilte spørsmål. Bruk denne! https://www.facebook.com/notes/mat-fra-bunnen/ofte-stilte-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/913630135320674 Blokkering av admin Blokkering av admin er IKKE lov. Dette vil føre til permanent utestengelse. Utkastelse Ufine kommentarer, spammende atferd, hets og folk som ikke følger reglene blir kastet ut permanent. Vi har en egen liste med folk som bryter regler, og bryter du reglene flere ganger blir du kastet ut. I enkelte tilfeller blir folk også kastet ut med en eneste gang. Medlemmer som kontakter noen av admin som ikke skal ha PM vil bli fjernet fra gruppa permanent. Dette gjelder også PM av privat karakter og telefonoppringinger. Den aktuelle admin vil selv vurdere behovet for anmeldelse. Spørsmål angående gruppa skal kun gå ELISABETH. Hun videreformidler til de det gjelder. Anonymkode: a11da...c58 Haha hvis det er noe som "sprenger kapasiteten" er det alle disse reglene!! Anonymkode: 92316...641 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knallerter Skrevet 13. januar 2016 #1930 Del Skrevet 13. januar 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha hvis det er noe som "sprenger kapasiteten" er det alle disse reglene!! Anonymkode: 92316...641 Unngå personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 13. januar 2016 #1931 Del Skrevet 13. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg var inne og sjekket på infoen men meldte meg ikke inn. Hadde ikke mine meninger vært gyldige hvis jeg hadde kjent denne personen? Hvis noen har oppført seg dårlig må man selvsagt forsvare seg, men dette må da virkelig gå begge veier! Hvis dette er rettmessig kritikk skal det gis til rette vedkommede slik at hun kan forbedre seg. At dere sitter her anonymt og ler av henne er bare destruktivt. Det er også rimelig umulig å ta til seg kritikk som nå er på over 100 sider. Jeg vil tro at dette ikke er hyggelig lesning for barna. Hva vil deres venner si? Hvorfor skal de plages med side opp og side ned om hvor dum deres mor er? Hadde hun vært en politiker eller fagperson som har kontroversielle meninger, men her har vi faktisk bare en hobbykokk fra det som dere liker å kalle "Livets skole". Finn dere noen på deres eget nivå! Anonymkode: 14b17...666 5 timer siden, Auri skrev: Men de som er på mitt nivå er det da ingen grunn til å kritisere! Spøk til side. Om du aldri har sett hvordan ting foregår inne i gruppa skjønner jeg at dette ser krasst ut. Men søk opp brukeren Gudinne og se hvordan hun oppførte seg her i tråden, og du ser at admins er ikke kritthvite engler akkurat... Jeg hadde heller ikke hatt noe problem med å si til T rett til ansiktet hennes, foran barna hennes, hva jeg synes. Du snakker om mobbing. T utestenger de son ikke er villige til å adlyde diktaturet hennes 100%, og etter at brukere er slettet og blokkert, blir de latterliggjort i gruppa, hvor de da ikke kan se det selv etterpå engang. Denne tråden er hvertfall åpen for alle å se. Jeg synes det er mer bekymringsverdig, om vi først skal dra mobbekortet. Les deg godt gjennom tråden her, se hvordan admins fra MFB oppfører seg når de trasker inn her (dessverre er moderatorene på KG litt for effektive og mange poster blir slettet, men det var bare her om dagen at vi alle ble kalt uttørka gamle kjerringer av en MFBer), se på de utrolig tynne grunnene til at folk blir kasta ut; man blir kastet ut selv over ting som ikke står i reglene (medlemskap i Mat fra grunn = automatisk utkastelsesgrunn i MFB nå, men det står ingenting om det i reglene). Venter fortsatt på svar jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1932 Del Skrevet 13. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: En enkelt saklig kommentarer er ikke mobbing. 110 sider med utelukkende negative uttalelser mot noen få navngitte personer ser derimot veldig stygt ut. De er ikke her og kan svare for seg og dere har alle fordelen av å være anonyme. Hele premisset for tråden er å rapportere hvor mye dumt det er på FB-sida. De som mener noe annet utsettes for hersketeknikker og stygge karakteristikker. Det er ikke lov å lynsje folk i Norge. Dersom de har brutt loven står dere helt fritt til å anmelde de. Jeg forstår at dette tråkker de fleste i tråden på tærne, og at dere sikkert ønsker meg dit pepperen gror. Ta ikke meg. Bruk heller deres verdigfulle tid på å gi positiv oppmerksomhet til noen som fortjener det. Anonymkode: 14b17...666 Om du leser i tråden, vil du se at flere av adminsene, inkludert Tanja, har vært innom og skrevet. Anonymkode: 821bd...c98 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1933 Del Skrevet 13. januar 2016 39 minutter siden, Auri skrev: Venter fortsatt på svar jeg Jeg oppfattet ikke noe spørsmål i det du skrev, men jeg kan gjerne kommentere. Jeg forstår det slik at noen fra gruppa har oppført seg kjipt, og den kommentaren angående de tørre damene så jeg faktisk. Jeg har akkurat like lite respekt for den type oppførsel som blir beskrevet, og hadde jeg hatt utsagnet foran meg skulle jeg ha kritisert der også. Det som jeg ikke forstår er hvorfor man tilsynelatende skal hevne seg her, og i så massive mengder. Da er man ikke det spor bedre selv. Det er forøvrig kjent mobbestrategi å terge offeret til de slår vilt omkring seg. Kanskje det er derfor de er så paranoide på FB-gruppa? Anonymkode: 14b17...666 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1934 Del Skrevet 13. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du leser i tråden, vil du se at flere av adminsene, inkludert Tanja, har vært innom og skrevet. Anonymkode: 821bd...c98 Ja, hvor gøy er det vel ikke å skyggebokse med utallige anonyme hatere på nettforum? Anonymkode: 14b17...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 13. januar 2016 #1935 Del Skrevet 13. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvor gøy er det vel ikke å skyggebokse med utallige anonyme hatere på nettforum? Anonymkode: 14b17...666 Men da får de utblocke oss fra matgruppa da, så kan vi alle diskutere med hverandre under fullt navn På KG må man nemlig være anonym 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1936 Del Skrevet 13. januar 2016 7 minutter siden, Wenda skrev: Men da får de utblocke oss fra matgruppa da, så kan vi alle diskutere med hverandre under fullt navn På KG må man nemlig være anonym Er man egentlig forpliktet til noe som helst når man danner ei lukket gruppe på facebook? Kanskje dere burde startet deres egen gruppe der? Jeg er forøvrig skeptisk til å diskutere under fullt navn. Da er det stort sett bare gærningene som våger å si noe. Anonymkode: 14b17...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 13. januar 2016 #1937 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg har nå tatt på meg "matoghelselærer"hatten, og tatt med meg studiepoengene mine i ernæringslære og gitt et par tips og råd i facebookgruppa. Håper ingen innlegg fra meg blir ledd av her inne Men skal prøve å holde meg unna oppskrifter ala Marimba, divanykker og masse smileys, så går det kanskje bra? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1938 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg fikk ihvertfall helt andre assosiasjoner enn svinestek av det bilde😂😂 Anonymkode: 73671...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 13. januar 2016 #1939 Del Skrevet 13. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man egentlig forpliktet til noe som helst når man danner ei lukket gruppe på facebook? Kanskje dere burde startet deres egen gruppe der? Anonymkode: 14b17...666 Det er allerede gjort 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 13. januar 2016 #1940 Del Skrevet 13. januar 2016 Vi har starta vår egen gruppe; Mat fra grunnen og nesten hver eneste person som har meldt seg inn i MFG, som også var medlem i MFB, har blitt kastet ut av MFB. Folk som aldri har hørt om KG og denne tråden. Det er sånne ting du sitter og forsvarer... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg