Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er så ironisk at admin ikke klarer å skrive ingredienser riktig! Blar man igjennom albumet hennes finnes det maaaange finurlige måter å skrive ingredienser på.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk kommentar derfra (siste kommentar til hjertesukket), selvsagt med en smiley på slutten ... 

sketch-1452331131699.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Ardwinna skrev:

Typisk kommentar derfra (siste kommentar til hjertesukket), selvsagt med en smiley på slutten ... 

sketch-1452331131699.jpg

Hva var det et svar på? Eller uenighet om? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, daemonia skrev:

Hva var det et svar på? Eller uenighet om? :P

Samme saken som har vært nevnt før; at ei dame skrev et hjertesukk om at veggen overfylles av spørsmål om holdbarhet på mat ("kan jeg spise denne?") o.l. istedet for inspirerende oppskrifter :) Rett etterpå kom en ny kommentar fra neste hyggelige, hjelpsomme dame på gruppa: Hva om alle som ikke liker innlegg skulle lagd en slik tråd??

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ardwinna skrev:

Samme saken som har vært nevnt før; at ei dame skrev et hjertesukk om at veggen overfylles av spørsmål om holdbarhet på mat ("kan jeg spise denne?") o.l. istedet for inspirerende oppskrifter :) Rett etterpå kom en ny kommentar fra neste hyggelige, hjelpsomme dame på gruppa: Hva om alle som ikke liker innlegg skulle lagd en slik tråd??

Ja der lager de positiv stemning gitt :rolleyes:

Hadde nok vært mindre surskap og passiv aggressive undertoner i kommentarene om det ikke var tvang på å kommentere med smilefjes, hjerter, og bare skryte over hvor godt ting ser ut.....
Ja, og hvis det ikke ble tolket negativt om noen spurte om noe kan byttes ut, eller glemmer å slenge på 15 :) når de spør etter oppskrift..... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, daemonia skrev:

Liker · Svar · 4 · 2 t · Redigert
Frekkas:  jeg er bare sånn, beklager om det støter deg. Og det har ikke noe med om noen tar feil eller ei. Men følelser er jeg full av og endrer ikke det om noen ikke liker og sukker finner du i en pose Uttrykksikonet wink og ikke missforstå for jeg hater sarkasme Uttrykksikonet wink dessuten elsker jeg konstruktiv kritikk Uttrykksikonet wink

Dessverre er har vi ikke et norskt navn for cumin Uttrykksikonet wink tror derfor det er rot i det hele ang dette spørsmålet Uttrykksikonet wink

Er ganske vesentlig å nevne at Frekkas har slengt på en haug med hjerter i stedet for punktum bak alle de nebbete setningene sine.... 

Jeg er også full av følelser, men jeg spyr dem ikke ut i form av femti emojis i hver kommentar på Facebook!

:skratte:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Siste innlegg på hjertesukk-tråden. Tror vi stakkarens karriere på MFB blir kort?

Dette må være ett av dei beste innlegga som er skrivd her, skulle jo tru at mange her var både, blinde og uten luktesans angående  holdbarhet. Angående ferdighets nivå kan man jo også begynne og lure på hvordan noen klarer seg i hverdagen, og ikkje sulter i hjel ved siden av brødboksen. Men men vi er alle forskjellige og dersom folk vil drite seg ut offentlig må dei jo få lov til det.

Anonymkode: ff467...912

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har de kikket hun som skrev dette nå? Jeg finner henne ikke igjen..

Anonymkode: 821bd...c98

Tanja meldte nå nylig at tråden ble slettet, vet ikke om hun som startet tråden ble slettet. Ser i hvert fall at hun som kommenterte at hun var med i "mat fra grunnen" også, fortsatt er medlem i MFG, så det må jo være ny rekord. :lol:

Btw, den dama med alle hjerteemoticons og passiv agressivitet undertone var jo helt ram til å kommenterte i den hjertesukktråden. Jeg kjenner jeg blir så irritert på eldre damer som liksom må spy ut sine bedrevitende tanker innpakket i hjerter og "livet er en dans på roser, så la oss alle danse sammen barfot og med blomster i håret". :kvalm:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, veslemøy skrev:

Tanja meldte nå nylig at tråden ble slettet, vet ikke om hun som startet tråden ble slettet. Ser i hvert fall at hun som kommenterte at hun var med i "mat fra grunnen" også, fortsatt er medlem i MFG, så det må jo være ny rekord. :lol:

Btw, den dama med alle hjerteemoticons og passiv agressivitet undertone var jo helt ram til å kommenterte i den hjertesukktråden. Jeg kjenner jeg blir så irritert på eldre damer som liksom må spy ut sine bedrevitende tanker innpakket i hjerter og "livet er en dans på roser, så la oss alle danse sammen barfot og med blomster i håret". :kvalm:

Jeg spyr heller over at hun i sin alder klarer å oppføre seg på den måten! 

Visste dere at det ikke bare er her MFB blir diskutert? 
Gruppa blir nevnt jevnlig inne på Hundesonen.no, og i dag har de også nevnt tråden her som en god oppsummering av hvordan den gruppa er. Så slipper man å bli veldig irritert over pappskaller visstnok :P 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som la ut bilde av karbonadedeig som hun syntes det var for mye fettklumper i. Og flere bare "ja, det skal være litt fett i det", men hun dama fortsetter å kverulere på at hun synes det var mye. Burde hun ikke ta det opp med Gilde, som har produsert det, i stedet for å poste bilde på gruppa? Hva skal medlemmene gjøre liksom?  Kan O' store leder trylle vekk fett fra karbonadedeig? :P 

Nivået innpå der ass. Karbonadedeigen får i det minste sine 15 seconds of fame. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, loffen skrev:

Vel jeg er ikke så sikker.. Hva er 'pizzafyll'? Er det sånn pose fra Toro blandet med kjøttdeig? :ler:

Haha! Det er sant. Men liksom, her lar jeg tvilen komme dem til gode, haaahaha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, NumberSix skrev:

Ei som la ut bilde av karbonadedeig som hun syntes det var for mye fettklumper i. Og flere bare "ja, det skal være litt fett i det", men hun dama fortsetter å kverulere på at hun synes det var mye. Burde hun ikke ta det opp med Gilde, som har produsert det, i stedet for å poste bilde på gruppa? Hva skal medlemmene gjøre liksom?  Kan O' store leder trylle vekk fett fra karbonadedeig? :P 

Nivået innpå der ass. Karbonadedeigen får i det minste sine 15 seconds of fame. 

De 5% fett i karbonadedeig er jo der for å gjøre at produktet ikke blir tørt. Det må være litt fett i farse produkter liksom.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Severus skrev:

De 5% fett i karbonadedeig er jo der for å gjøre at produktet ikke blir tørt. Det må være litt fett i farse produkter liksom.

Hvis du tar på deg å forklare det for gjengen der, så kan jeg ta jobben med å forklare at kjøtt er muskler... ;)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, daemonia skrev:

Hvis du tar på deg å forklare det for gjengen der, så kan jeg ta jobben med å forklare at kjøtt er muskler... ;)

Do it! Og post komentarene her så jeg også får se :ler: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Heii. Skal bake sjokoladekake og i oppskrifta står det bake kakao. Kan man bruke vanli eller må jeg en tur på butikken"

Har så lyst til å svare at ingen greier å bake kakao. :laugh:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 minutter siden, loffen skrev:

"Heii. Skal bake sjokoladekake og i oppskrifta står det bake kakao. Kan man bruke vanli eller må jeg en tur på butikken"

Har så lyst til å svare at ingen greier å bake kakao. :laugh:

OMG jeg har til og med drukket kakao av bakekakao, den er jo bare litt mørkere. Men om det er rett i koppen hun har så må hun nok på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, daemonia skrev:

Gruppa blir nevnt jevnlig inne på Hundesonen.no, og i dag har de også nevnt tråden her som en god oppsummering av hvordan den gruppa er. Så slipper man å bli veldig irritert over pappskaller visstnok :P 

Blir diskutert i andre grupper jeg er med i på fb og en del lukkede forum på nett. Ingen er imponert. Lavt kunnskapsnivå og fravær av elementære mattekunnskaper hos medlemmene er nå en ting, men det er driften og administreringen det reageres mest på. 

Anonymkode: 9af66...e74

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Dette er akkurat lagt ut i MFB: 

Sitat

Ble akkurat medlem av denne gruppen, men det er jo nesten ikke mat fra bunnen og oppskrifter... Det er bare spørsmål om mat som ser dårlig ut, eller såkalte humorposter eller bilder av tilfeldige måltid folk har spist? Er dette meningen? Eller har jeg misforstått?

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, daemonia skrev:

Jeg spyr heller over at hun i sin alder klarer å oppføre seg på den måten! 

Ja, jeg har sett den gruppa bli diskutert andre steder. Da dreide det seg om en bolleoppskrift som noen i gruppa hadde funnet i et leserinnlegg i et ukeblad, postet oppskriften på MFB og like greit satt sitt eget navn i tittelen. Husker dessverre ikke hvor jeg så det.

Anonymkode: 9c2f8...a56

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...