AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1461 Del Skrevet 4. januar 2016 Hva er en gul bombe egentlig? Anonymkode: 9c2f8...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 4. januar 2016 #1462 Del Skrevet 4. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er en gul bombe egentlig? Anonymkode: 9c2f8...a56 Spør MFB-damene! Hvis ikke de har sesongstengt for sånne spørsmål da. Mulig det bare er lov å stille spørsmål om gule bomber i perioden 1/12 kl 00.00 til 31/12 kl 23.59. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1463 Del Skrevet 4. januar 2016 4 timer siden, Chibi skrev: Joda, kan godt la henne være i fred. Men hun ville jo selv vite hva vi kom til å skrive her ang. det hun skrev på MFB Anonymkode: d877a...8fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #1464 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Mange av dere her er direkte slemme for tiden i denne tråden, og legger seg på samme nivå som mange inne på mfb. 😰 Ikke synd like lavt nå da folkens. Anonymkode: 24040...14b Endret 17. mars 2016 av ninuska_ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 5. januar 2016 #1465 Del Skrevet 5. januar 2016 Kjære vene. Enkelte av dere faste brukere har jo nå blitt like usaklige og barnslige som MFB-folka. Ser dere ikke det selv??? Dette er jo Ebay-tråden all over again, som begynte uskyldig og morsomt, men som utviklet seg til skittkasting forkledd som ironi, sarkasme og "humor", og man nektet å se hvor tragisk man oppførte seg. Bare fordi skittkastingen deres er forkledd under litt mer "intelligent" "humor" gjør den ikke saken noe bedre! Enkelte av dere passer sabla godt inn i mfb, for innerst inne er dere samme ulla som rotter seg sammen mot folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1466 Del Skrevet 5. januar 2016 Nå må dere to damer slutte å krangle. Tråden blir helt ødelagt. Vær så snill Anonymkode: 87ee8...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annecharlotte Skrevet 5. januar 2016 #1467 Del Skrevet 5. januar 2016 No må dere gje dere! Har dere ikke fått nok no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 5. januar 2016 #1468 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) 3 minutter siden, Annecharlotte skrev: No må dere gje dere! Har dere ikke fått nok no? Med en slik streng og voksen beskjed så tenker jeg nok at alle slutter å skrive i denne tråden.... Endret 5. januar 2016 av Wenda Skrivefeil 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 5. januar 2016 #1469 Del Skrevet 5. januar 2016 4 minutter siden, Annecharlotte skrev: No må dere gje dere! Har dere ikke fått nok no? For å si det sånn: Det kan tekes at vi hadde hatt mindre å diskutere her hvis dere bare lot være å gi oss noe å diskutere ved å demonstrere barnsligheten deres her inne i tillegg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1470 Del Skrevet 5. januar 2016 Avtale? Får hun noe for at de har en avtale? Anonymkode: 7cd9b...244 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. januar 2016 #1471 Del Skrevet 5. januar 2016 Noen som vet hva cotet chees er? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1472 Del Skrevet 5. januar 2016 5 minutter siden, Severus skrev: Noen som vet hva cotet chees er? Potetost? Må være potetgrateng Anonymkode: ff26a...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. januar 2016 #1473 Del Skrevet 5. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Potetost? Må være potetgrateng Anonymkode: ff26a...291 Ei som sa hun brukte cotet chees i lasagne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1474 Del Skrevet 5. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Potetost? Må være potetgrateng Anonymkode: ff26a...291 Tror ikke det: "HJEEEEELP! Har en mann som hvet hva han liker, mot meg som hvet hva jeg liker... å jeg lager middagen... å han spiser (sålenge det ikke er fisk).. mn ikke alltid like fornøyd Får han bestemme så blir det kjøttdei pizza, (fåretrekker spekeskinke, så må alltid lage to) spagetti og kjøttsaus, pasta å kjøttdeig greteng, lasagne (den vanlige ikke minn med cotet chees og gulerøtter istedenfor pasta plater og saus) og pannekaker. Er DRITTLEI allt det nå... men middag må en ha.. noen som har no forslag?" Anonymkode: 821bd...c98 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1475 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Jeg ble medlem av mat fra bunnen etter å ha lest i denne tråden, og dere har rett i veldig mye av kritikken mot gruppa. Tenk likevel litt over hvordan dere ordlegger dere. Det blir litt vel mye uødvendig pirk og kritikk fra enkelte her inne synes jeg.. ( Nå deler dette skriveprogrammet ord i øst og vest her, så sorry om det blir seende litt rart ut her ) Anonymkode: 00d37...581 Endret 17. mars 2016 av ninuska_ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 5. januar 2016 #1476 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Den 5 Jan 2016 at 18.46, Severus skrev: Ei som sa hun brukte cotet chees i lasagne. Veldig vanskelig å skrive cottage cheese riktig gitt Endret 17. mars 2016 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1477 Del Skrevet 5. januar 2016 Den 4. januar 2016 at 17.50, Cat.68 skrev: Det var ikke menigen. Men av noen anledning satt denne siteringen fast i svarluken og derfor kom den uheldigvis opp igjen. Fungerer visst bare å skrive fra PC. Så at du skrev du hadde problemer rett etter jeg poster, så da skjønner jeg den Er noe krøll med det nye forumsoppsettet. Men håper du skjønner at jeg ikke mente det var noe galt med maten du lagde, lager selv for eksempel gule egg til påske , men at jeg syntes det var rart av admin å reagerer på den første posten din i det hele tatt. Anonymkode: 8bd72...df0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2016 #1478 Del Skrevet 5. januar 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avtale? Får hun noe for at de har en avtale? Anonymkode: 7cd9b...244 Men no har vel Adams tilbud...med 50%, så dette er vel ikkje noko bra? Med mindre det er i tillegg då. Anonymkode: 3a37c...5f3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annecharlotte Skrevet 5. januar 2016 #1479 Del Skrevet 5. januar 2016 1 time siden, daemonia skrev: For å si det sånn: Det kan tekes at vi hadde hatt mindre å diskutere her hvis dere bare lot være å gi oss noe å diskutere ved å demonstrere barnsligheten deres her inne i tillegg. dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnaugle Skrevet 5. januar 2016 #1480 Del Skrevet 5. januar 2016 Kan jo diskuteres hvem som er barnslige og hvem som lager dårlig stemning 😉 Trur ikke folkeregistrert kan hjelpe med det assa 🙈 Ha en fin kveld alle dere goinger som rakker ned på alle oss dumme i mfb. Dere er noen skikkelige vakkerskatter. Nå skal jeg inn å varmen og kose meg med alle disse deilige rettene til Tanja 😋😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg