Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 20 Dec 2015 at 17.06, Wenda skrev:

Syns det hele er litt tragikomisk at de sparker ut alle som har blitt med i MFG, men de selv kan være medlem av gruppen :roll: 

Spark de ut da :P

Neida, la dem lide ved å se en bedre drevet gruppe ;)

Endret av ninuska_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sparke de ut blir å bare synke ned på deres nivå syns jeg. Får vel heller bare overse dem og holde en hyggelig tone ellers i gruppa :) For MFG er en fin gruppe så langt syns jeg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så opptatt av matlaging, men har skikkelig lyst til å melde meg inn i MFG fordi dere morsomme (og oppegående) folk er der! <3 

Jeg er kun inne på MFB for alle de rare innleggene, og for å se på (og le) av diktaturet der. Jeg får være muldvarp inntil videre, men dessverre har jeg ikke så mye tid til å lese så mye at jeg får med meg ting det er verdt å dele og le av. :( 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er muldvarpen slettet eller har hun fjernet seg selv fra gruppen etter jeg outet henne her?

Anonymkode: b3ee1...cd2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun var en av de første adminsene der, hun stakk så fort når Tanja kom med nazi reglene sine. Å begynte å bruke gruppa som sin.

Anonymkode: dd0e6...47f

Det samme skjedde i Koreansk Kosmetikk. Ei kom inn og lagde flere rare regler, de fleste var skjulte. Hun originale admin tok alle innspill og spørsmål på alvor, uten å kritisere at andre hadde lest andre fakta eller hadde andre meninger om hvordan koreansk hudpleie skulle gjennomføres. Meldte meg fort ut, da den nye admin tok helt av 😕 Ser de har en tråd her inne om Koreansk Kosmetikk også. 

Trist.

Anonymkode: dfecc...15a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra nattens skravletråd: 

:hjerte: god natt vakre ynike stjerner  hatt en god helg med håndball, julehandel og ikke minst vakkert Nordlys show  Glad i dere Meganattaklem

Det er så fall og sukkersøt stedet er rett før jeg får hull i tenna. Reiser jeg meg opp av sofaen nå så fiser jeg sikkert regnbuer og rir avgårde på en enhjørning også. En råååsa en! :bond:

Endret av daemonia
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mahnaz skrev:

Hoho. Jeg er medlem av begge gruppene :ph34r:

Jeg og :nigo: De finner meg aldri! 

Sitter egentlig å håper jeg slipper unne gule bomber i alle de forestående besøkene neste uke, jeg kommer til å le meg ihjel hvis det står på bordet!

Anonymkode: 9af66...e74

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fotballflue skrev:

Neei, hvorfor fikk jeg ikke lov å bli medlem av 'mat fra grunnen' med min falske fb-profil "Mona Monsen"? 😂 Det er jo bare meg :ph34r:

Du kommer faktisk opp som venneforslag på min fb, som Mona Monsen 😮 så nå er jeg skikkelig nysgjerrig på hvem du er 😂

Anonymkode: 00d37...581

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fotballflue skrev:

Neei, hvorfor fikk jeg ikke lov å bli medlem av 'mat fra grunnen' med min falske fb-profil "Mona Monsen"? 😂 Det er jo bare meg :ph34r:

Du er da medlem du :D 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta
8 timer siden, Fotballflue skrev:

Jeg og :ph34r: :icon_lol:

Ditto! :fnise:

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri vært aktivt medlem på kvinneguiden og det er sjelden jeg er her inne og leser også. Meldte meg inn i MTB i dag,da jeg senere skulle sjekke om jeg var godkjent fant jeg ut at de har blokkert meg. Er svært lite aktiv på nett generelt, leser matblogger og det er vel egentlig det, så kan ikke se for meg at de har noen grunn til å blokkere meg overhodet! Fant denne tråden da jeg googlet MFB og må si at admins virker en smule paranoide og gale ut. 

Anonymkode: 566f3...64f

Velkommen inn til oss i Mat fra grunnen i stedet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer faktisk opp som venneforslag på min fb, som Mona Monsen 😮 så nå er jeg skikkelig nysgjerrig på hvem du er 😂

Anonymkode: 00d37...581

Haha :ler: det kan hende det er fordi vi er i samme gruppe? :P 

7 timer siden, Lileep skrev:

Du er da medlem du :D 

Ja, jeg sendte ny forespørsel :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tidligere ikke vært aktiv i denne tråden,  bare fulgt med. Men nå merker jeg at jeg er rimelig lei. Ble kastet ut da jeg ble medlem i mfg. Jeg var aktiv i mfb og likte mye der, men liker å være medlem av flere matgrupper (er blant annet også med i kjøkkenkroken). Sendte melding til admin for to dager siden men har enda ikke fått en begrunnelse på hvorfor jeg ble kastet ut.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, ikke noe svar å få på hvorfor jeg ble kastet ut av mfb. Det forteller så utrolig mye om hvordan de som driver den gruppa er. Men sannheten om adminene kommer nok frem tilslutt.

Anonymkode: 24040...14b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gammel ekstra profil jeg pleide å bruke til spill... Vurderer sååå å dra den frem igjen og sende melding til så mange medlemmer av MFB jeg får til, om hvordan admins er.

Men jeg har ikke tid før i romjula :ler:

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det vel på tide å stenge denne tråden for kvelden. Natta alle søte vakkerskatter, husk at i morgen er en ny dag og vi må huske å leve og elske og ta vare på hverandre og blablabla. 

Anonymkode: 5262e...8a2

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...