Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å herregud. 

Noen ganger er det bedre å holde munn istedenfor å fortsette med passiv-aggressiv kverulering altså :ler: 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Hjelpe meg, blå er litt blærete i humøret :) Bladde meg ned på innlegget i gruppen nå, måtte titte litt på henne. Fascinerende å se hvordan folk som oppfører seg sånn, faktisk ser ut. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som om det er så mye forskjell at ovnen står på 225* eller 275*
275* var visst bare for å gi kickstart på deigen for så å sette ned til 225? -Alle andre oppskrifter som er mer eller mindre helt lik hennes oppskrift har 225* i 40min. Hennes; 275* i 5minutter for så å sette det ned til 210* i 30min....så....5min forskjell? :fnise: 
Ja jøsse meg..

Kan hun ikke bare si at;
"Jeg har funnet ut at dette gir ett bra resultat, som jeg liker, men husk at det varierer på hvilken type ovn dere har."
For helt ærlig, hadde jeg fulgt oppskriften til punkt og prikke, så hadde loffen blitt svidd etter 25min. (En pizza blir svidd på 175* i 10min....så det såh!)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Auri skrev:

Tror noen må gi blå admin en beroligende.

En blå valium til blå admin

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

My eyes! Enn at de skriver slikt da, fullt vitende om at folk kan se hvem de er. Hvordan tror dere de er i det virkelige livet? Livredd slike folk, jeg. Alt blir tatt som kritikk, og du skal sitte på litt av en bevisbyrde dersom dronninga og hennes hoff setter det onde øyet i deg. Det var jo bare en hyggelig kommentar om fortidens lørdagsloff, liksom. Er det mulig!

Anonymkode: d877a...8fb

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

Oj, er det en av admin i gruppa? :fnise:

Jeg bare tippa det var en ganske fersk admib pga tonen, men jeg er utestengt så jeg vet ikke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Wanda Maximoff skrev:

Oj, er det en av admin i gruppa? :fnise:

Blå er admin ja..🙄 Blir heilt matt av den gruppa der. 

Litt lenger nede i kommentarfeltet er det ei til som har skrive at det er akkurat same oppskrift som den ho brukar. Berre forskjel på steiketemp/-tid, men der har ikkje dei kommentert slik som med ho andre. Honsom har skrive den kommentaren er ei som har vore admin tidlegare..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
1 time siden, Auri skrev:

Jeg bare tippa det var en ganske fersk admib pga tonen, men jeg er utestengt så jeg vet ikke! 

44 minutter siden, Drea skrev:

Blå er admin ja..🙄 Blir heilt matt av den gruppa der. 

Litt lenger nede i kommentarfeltet er det ei til som har skrive at det er akkurat same oppskrift som den ho brukar. Berre forskjel på steiketemp/-tid, men der har ikkje dei kommentert slik som med ho andre. Honsom har skrive den kommentaren er ei som har vore admin tidlegare..

Jeg trodde det var meningen at admin skulle holde fred i grupper og ikke lage dårlig stemning med sånne kommentarer. 

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med de megastore bildene på bloggen? :klo: 
For at folk med dårlig syn skal få med seg hva det er?
Det ser så...Fælt ut :skratte: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig med kardemommeloven på admins🙄

Anonymkode: e42bc...d56

Det gjelder vel helt andre regler for "befalet"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fi kk veldig lyst til å svare flåsete på et bilde nå... 

"Står disse for tett? Statoilboller" 

Da var det rett før jeg kommenterte at det er OK avstand for Statoilboller. Hadde det vært Essoboller hadde det blitt et problem! :fnise: 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...