skruf Skrevet 17. november 2015 #681 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) De skal ha lite å gjøre på som har tid til å drive på med sånn iherdig etterforskning! Ikke rart gruppen er nattestengt, hvis ikke måtte de T ha smigret en ny testadmin til å jobbe gratis for seg som nattevaktetterforsker Endret 17. november 2015 av skruf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2015 #682 Del Skrevet 17. november 2015 De har nok søkt igjennom alle som heter det du gjør, og så krysssjekket med ting du har sagt tidligere, og sikkert sett på bilder osv på profilen din på FB. Haha, ser det for meg, som FBIDa er de søren meg ivrige! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #683 Del Skrevet 17. november 2015 Er det mulig? Anonymkode: 55aa6...0c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 17. november 2015 #684 Del Skrevet 17. november 2015 Ja, de har stått på, jeg fant 41 med samme navn som deg. Så de har jammen jobbet hardt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2015 #685 Del Skrevet 17. november 2015 Ja, de har stått på, jeg fant 41 med samme navn som deg. Så de har jammen jobbeDe fortjener nesten lønn... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #686 Del Skrevet 17. november 2015 Må si det har blitt stille på disse adminsene som var her inne. Skjønner de at de driter seg ut mon tro? Anonymkode: ce259...409 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. november 2015 #687 Del Skrevet 17. november 2015 Å herlighet, er det mulig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2015 #688 Del Skrevet 17. november 2015 Må si det har blitt stille på disse adminsene som var her inne. Skjønner de at de driter seg ut mon tro?Anonymkode: ce259...409Ja, hadde vært greit å få en skikkelig årsak til hvorfor jeg er kastet ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. november 2015 #689 Del Skrevet 17. november 2015 Heksejakten har startet folkens! Kanskje de har kontaktet Anonymous og spurt om hjelp til å spore oss opp. Iiik på med VPN appen folkens, nå må vi gjemme oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. november 2015 #690 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg blei så nysgjerrig at jeg vurderer å melde meg inn nå... Bare lest første siden her og de siste par sidene her i denne tråden, og sitter her med haka på gulvet! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #691 Del Skrevet 17. november 2015 Heksejakten har startet folkens! Kanskje de har kontaktet Anonymous og spurt om hjelp til å spore oss opp. Iiik på med VPN appen folkens, nå må vi gjemme oss. Anonymkode: 55aa6...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 17. november 2015 #692 Del Skrevet 17. november 2015 Du kødder!Det verste jeg har skrevet står på de siste sidene her, jo... jeg skrev at det er for dumt at spørsmål om gluten&glutenfritt blir henvist til mapper. Og det skrev jeg her inne!Fy faen asså! du skrev det både her og i gruppa? Eller kanskje du har spurt etter glutenfritt i gruppa rett før du postet her? Jeg er imponert Over hvor effektivt det blir gjort! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2015 #693 Del Skrevet 17. november 2015 du skrev det både her og i gruppa? Eller kanskje du har spurt etter glutenfritt i gruppa rett før du postet her? Jeg er imponert Over hvor effektivt det blir gjort!skrev det kun her. For spørsmål om gluten&glutenfritt bruker jeg gruppa som heter cøliaki eller gruppa til norsk cøliaki forening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2015 #694 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg blei så nysgjerrig at jeg vurderer å melde meg inn nå... Bare lest første siden her og de siste par sidene her i denne tråden, og sitter her med haka på gulvet!Godt jobba av gruppa, synes du ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. november 2015 #695 Del Skrevet 17. november 2015 Jo jeg er imponert...! Ved nærmere ettertanke tror jeg at jeg holder meg unna, lese tråden her istedet, orker ikke sånn dumskap rett i fleisen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #696 Del Skrevet 17. november 2015 Hvorfor er det ikke lov å legge ut linker? Det forstår jeg ikke. Anonymkode: 4a5d9...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #697 Del Skrevet 17. november 2015 Hvorfor er det ikke lov å legge ut linker? Det forstår jeg ikke.Anonymkode: 4a5d9...6f3Det kan jo hende en av matlagingssidene der ute har virus må du forstå Anonymkode: 1fc9b...17c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 17. november 2015 #698 Del Skrevet 17. november 2015 Oi oi oi, nå har noe lagt ut bilde av en oppskrift fra detsoteliv.no som er identisk med tonnys bolleoppskrift!! Så tonnys boller er egentlig ikke tonnys boller?? nå blir det krig.Hehe, jeg har hatt lyst til å legge den ut selv noen ganger, som "fluas boller", for jeg har brukt oppskriften fra det søte liv i noen år nå, men jeg bruker litt mer mel enn det står i oppskriften, og da må jeg jo få lov til å si at den er min? Eller? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 17. november 2015 #699 Del Skrevet 17. november 2015 Hehe, jeg har hatt lyst til å legge den ut selv noen ganger, som "fluas boller", for jeg har brukt oppskriften fra det søte liv i noen år nå, men jeg bruker litt mer mel enn det står i oppskriften, og da må jeg jo få lov til å si at den er min? Eller? Ja, det syns jeg virkelig du skal få lov til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 17. november 2015 #700 Del Skrevet 17. november 2015 Det var jo til og med to siders reportasje i lokalavisa for en stund siden av den O'store grunnlegger! Må ha vært bare i papirutgaven, for kan ikke finne artikkelen på nett :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg