AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #661 Del Skrevet 17. november 2015 Den kokeboken blir ihvertfall morsom å lese gjennom om hun får den utgitt. En tro kopi av Ingrid Espelis bok, bare med pizzamel istedet for vanlig mel Anonymkode: 8db6d...bcd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #662 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg har også gjort det. La ved bilde av innlegget om Baking steel. Adams matkasse fant jeg ikke,og orket ikke å lete gjennom alle innleggene.Slik jeg forstår det så skal det merkes som reklame,og det har hun jo ikke gjort. Hun fremstiller jo det som om det er noe hun gjør for å være hyggelig.Anonymkode: a79b1...293det står på forsiden i festet innlegg. Hvor det også står åpningstider. Anonymkode: 31c16...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 17. november 2015 #663 Del Skrevet 17. november 2015 Når jeg tenker meg om, så er det vel kanskje ikke det å si i mot T som er den største årsaken. Greia med den gruppa, er jo at de har enorm fokus på "positivitet" (les: aldri si noen i mot, eller kom med ting som går i mot gruppas happy-go-lucky stemning). I så fall er jo det helt sykt Anonymkode: 19f48...9f9Det er jo til og med galt å spørre om hvorfor det blir brukt en viss ingrediens, eller hvorfor det blir brukt så mye av den. Jeg mener, et helt reelt spørsmål som blir tolket i den retningen at man er negativ og at hen som la ut oppskriften blir såret 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #664 Del Skrevet 17. november 2015 det står på forsiden i festet innlegg. Hvor det også står åpningstider. Anonymkode: 31c16...c00Ja,jeg vet det,men det skal også finnes et eget innlegg om det. Noe jeg fant på Baking steel,men ikke Adams matkasse. Anonymkode: a79b1...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2015 #665 Del Skrevet 17. november 2015 En ting jeg ikke forstår med gruppa er det med allergi.Jeg har cøliaki og om et spørsmål om gluten&glutenfritt blir stilt blir man henvist til egne mapper: Værsågod begynn å leit! Har du et hvilket som helst annet spørsmål om mat så er det fritt fram, men allergi... Nei da blir du henvist til "plan B". Heldigvis har jeg andre steder å spørre om jeg har et spørsmål om gluten. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #666 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Og når det kommer til ASet så er det vel, så vidt jeg vet, ingen her som vet noe om Tanja faktisk tjener penger på Adams Matkasse og det bakestålet? Det kan jo være at hun rett og slett har fått tilbud om å kunne gi et gode slik at folk skal like og sette pris på gruppen, mot at medlemmene hennes får rabatt. Jeg er medlem i flere grupper der admins har forhandlet frem gode tilbud for oss gruppemedlemmer uten at admins får noe for det. Annet enn at vi alle blir glade og kan nyte godt av tilbudet. Jeg sier ikke at det jeg sier er sannheten, men det jeg vil frem til er at det er rett og slett ikke sikkert at det dere sier er sannheten heller, men dere leser alle spekulasjoner helt ukritisk og så er plutselig "alle" enige om at de ulovlig har brukt folkeregisteret og at Tanja tjener store penger, uten å i det hele tatt vite noe. Anonymkode: 86357...037 Endret 18. mars 2016 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 17. november 2015 #667 Del Skrevet 17. november 2015 Så Tanja brukte 30.000 kr på å starte et AS uten å tjene penger på det? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 17. november 2015 #668 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Oi oi oi, nå har noe lagt ut bilde av en oppskrift fra detsoteliv.no som er identisk med tonnys bolleoppskrift!! Så tonnys boller er egentlig ikke tonnys boller?? nå blir det krig. Endret 17. november 2015 av goldenchanel 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 17. november 2015 #669 Del Skrevet 17. november 2015 Det er jo ikke T. som startet gruppen heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #670 Del Skrevet 17. november 2015 Det er jo ikke T. som startet gruppen hellerJeg trodde alltid det,og hun har vel skrevet at hun er grunnleggeren av gruppen? Anonymkode: a79b1...293 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2015 #671 Del Skrevet 17. november 2015 Oi oi oi, nå har noe lagt ut bilde av en oppskrift fra detsoteliv.no som er identisk med tonnys bolleoppskrift!! Så tonnys boller er egentlig ikke tonnys boller?? nå blir det krig.Så det. Kan ikke finne igjen innlegget nå, har det blitt slettet allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 17. november 2015 #672 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg trodde alltid det,og hun har vel skrevet at hun er grunnleggeren av gruppen?Anonymkode: a79b1...293hun har skrevet at hun er grunnlegger av Norges største matgruppe på fb og at hun er grunder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 17. november 2015 #673 Del Skrevet 17. november 2015 Men hvis dere ser på medlemslisten, og så listen over alle admins, så ser dere at T ble meldt inn av en annen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2015 #674 Del Skrevet 17. november 2015 Plutselig finner jeg ikke gruppa på Facebook. Så rart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. november 2015 #675 Del Skrevet 17. november 2015 Plutselig finner jeg ikke gruppa på Facebook. Så rart! Da er du nok blokkert.... er der fortsatt gruppa.Hvilket sprell har du funnet på nå da, sagt noen i mot eller 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2015 #676 Del Skrevet 17. november 2015 Da er du nok blokkert.... er der fortsatt gruppa.Hvilket sprell har du funnet på nå da, sagt noen i mot eller Du kødder!Det verste jeg har skrevet står på de siste sidene her, jo... jeg skrev at det er for dumt at spørsmål om gluten&glutenfritt blir henvist til mapper. Og det skrev jeg her inne!Fy faen asså! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. november 2015 #677 Del Skrevet 17. november 2015 Du kødder!Det verste jeg har skrevet står på de siste sidene her, jo... jeg skrev at det er for dumt at spørsmål om gluten&glutenfritt blir henvist til mapper. Og det skrev jeg her inne!Fy faen asså! Da klarte de tydeligvis å spore opp nok et medlem fra MFB som også er aktiv på KG! Men en ting undres jeg over; Admin fra MFB som har vært aktiv her inne skrev at de bare kastet ut medlemmer som skrev skit er inne på forumet....utifra hva jeg har lest av hva du har skrevet her i tråden så har du ikke bedrevet hets eller skitkasting, så da er det tydelig at de prøver å luke ut alle kg-medlemmer inne på MFB! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #678 Del Skrevet 17. november 2015 Så utrolig useriøst.Hvis det er tilfelle. Grunnlaget for å kaste ut noen burde jo være at et medlem har brutt reglene i gruppa,men de tåler jo ingenting av kritikk eller spørsmål som ikke støtter opp alt de gjør. Anonymkode: a79b1...293 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 17. november 2015 #679 Del Skrevet 17. november 2015 De har nok søkt igjennom alle som heter det du gjør, og så krysssjekket med ting du har sagt tidligere, og sikkert sett på bilder osv på profilen din på FB. Haha, ser det for meg, som FBI 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. november 2015 #680 Del Skrevet 17. november 2015 Da klarte de tydeligvis å spore opp nok et medlem fra MFB som også er aktiv på KG! Men en ting undres jeg over; Admin fra MFB som har vært aktiv her inne skrev at de bare kastet ut medlemmer som skrev skit er inne på forumet....utifra hva jeg har lest av hva du har skrevet her i tråden så har du ikke bedrevet hets eller skitkasting, så da er det tydelig at de prøver å luke ut alle kg-medlemmer inne på MFB!Jeg skriver knapt på MFB leser igrunn bare.Fy fader, dette er bare for dumt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg