Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den kokeboken blir ihvertfall morsom å lese gjennom om hun får den utgitt. En tro kopi av Ingrid Espelis bok, bare med pizzamel istedet for vanlig mel :fnise:

Anonymkode: 8db6d...bcd

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også gjort det. La ved bilde av innlegget om Baking steel. Adams matkasse fant jeg ikke,og orket ikke å lete gjennom alle innleggene.

Slik jeg forstår det så skal det merkes som reklame,og det har hun jo ikke gjort. Hun fremstiller jo det som om det er noe hun gjør for å være hyggelig.

Anonymkode: a79b1...293

det står på forsiden i festet innlegg. Hvor det også står åpningstider. 

Anonymkode: 31c16...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så er det vel kanskje ikke det å si i mot T som er den største årsaken. Greia med den gruppa, er jo at de har enorm fokus på "positivitet" (les: aldri si noen i mot, eller kom med ting som går i mot gruppas happy-go-lucky stemning). 

I så fall er jo det helt sykt :fnise:

Anonymkode: 19f48...9f9

Det er jo til og med galt å spørre om hvorfor det blir brukt en viss ingrediens, eller hvorfor det blir brukt så mye av den. Jeg mener, et helt reelt spørsmål som blir tolket i den retningen at man er negativ og at hen som la ut oppskriften blir såret

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står på forsiden i festet innlegg. Hvor det også står åpningstider. 

Anonymkode: 31c16...c00

Ja,jeg vet det,men det skal også finnes et eget innlegg om det. Noe jeg fant på Baking steel,men ikke Adams matkasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg ikke forstår med gruppa er det med allergi.

Jeg har cøliaki og om et spørsmål om gluten&glutenfritt blir stilt blir man henvist til egne mapper: Værsågod begynn å leit! 

Har du et hvilket som helst annet spørsmål om mat så er det fritt fram, men allergi... Nei da blir du henvist til "plan B". Heldigvis har jeg andre steder å spørre om jeg har et spørsmål om gluten.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når det kommer til ASet så er det vel, så vidt jeg vet, ingen her som vet noe om Tanja faktisk tjener penger på Adams Matkasse og det bakestålet? Det kan jo være at hun rett og slett har fått tilbud om å kunne gi et gode slik at folk skal like og sette pris på gruppen, mot at medlemmene hennes får rabatt. Jeg er medlem i flere grupper der admins har forhandlet frem gode tilbud for oss gruppemedlemmer uten at admins får noe for det. Annet enn at vi alle blir glade og kan nyte godt av tilbudet. 

Jeg sier ikke at det jeg sier er sannheten, men det jeg vil frem til er at det er rett og slett ikke sikkert at det dere sier er sannheten heller, men dere leser alle spekulasjoner helt ukritisk og så er plutselig "alle" enige om at de ulovlig har brukt folkeregisteret og at Tanja tjener store penger, uten å i det hele tatt vite noe.

Anonymkode: 86357...037

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi, nå har noe lagt ut bilde av en oppskrift fra detsoteliv.no som er identisk med tonnys bolleoppskrift!! Så tonnys boller er egentlig ikke tonnys boller?? nå blir det krig.

Endret av goldenchanel
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke T. som startet gruppen heller

Jeg trodde alltid det,og hun har vel skrevet at hun er grunnleggeren av gruppen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, nå har noe lagt ut bilde av en oppskrift fra detsoteliv.no som er identisk med tonnys bolleoppskrift!! Så tonnys boller er egentlig ikke tonnys boller?? nå blir det krig.

Så det. Kan ikke finne igjen innlegget nå, har det blitt slettet allerede? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde alltid det,og hun har vel skrevet at hun er grunnleggeren av gruppen?

hun har skrevet at hun er grunnlegger av Norges største matgruppe på fb og at hun er grunder. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis dere ser på medlemslisten, og så listen over alle admins, så ser dere at T ble meldt inn av en annen

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klo:

Plutselig finner jeg ikke gruppa på Facebook. Så rart! 

Da er du nok blokkert.... er der fortsatt gruppa.

Hvilket sprell har du funnet på nå da, sagt noen i mot eller ;)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du nok blokkert.... er der fortsatt gruppa.

Hvilket sprell har du funnet på nå da, sagt noen i mot eller ;)

Du kødder!

Det verste jeg har skrevet står på de siste sidene her, jo... jeg skrev at det er for dumt at spørsmål om gluten&glutenfritt blir henvist til mapper. Og det skrev jeg her inne!

Fy faen asså! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kødder!

Det verste jeg har skrevet står på de siste sidene her, jo... jeg skrev at det er for dumt at spørsmål om gluten&glutenfritt blir henvist til mapper. Og det skrev jeg her inne!

Fy faen asså! 

Da klarte de tydeligvis å spore opp nok et medlem fra MFB som også er aktiv på KG! Men en ting undres jeg over; Admin fra MFB som har vært aktiv her inne skrev at de bare kastet ut medlemmer som skrev skit er inne på forumet....utifra hva jeg har lest av hva du har skrevet her i tråden så har du ikke bedrevet hets eller skitkasting, så da er det tydelig at de prøver å luke ut alle kg-medlemmer inne på MFB!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig useriøst.

Hvis det er tilfelle. Grunnlaget for å kaste ut noen burde jo være at et medlem har brutt reglene i gruppa,men de tåler jo ingenting av kritikk eller spørsmål som ikke støtter opp alt de gjør.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok søkt igjennom alle som heter det du gjør, og så krysssjekket med ting du har sagt tidligere, og sikkert sett på bilder osv på profilen din på FB. Haha, ser det for meg, som FBI

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte de tydeligvis å spore opp nok et medlem fra MFB som også er aktiv på KG! Men en ting undres jeg over; Admin fra MFB som har vært aktiv her inne skrev at de bare kastet ut medlemmer som skrev skit er inne på forumet....utifra hva jeg har lest av hva du har skrevet her i tråden så har du ikke bedrevet hets eller skitkasting, så da er det tydelig at de prøver å luke ut alle kg-medlemmer inne på MFB!

Jeg skriver knapt på MFB leser igrunn bare.

Fy fader, dette er  bare for dumt! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...