Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ubehag og misnøye, forsvinner ikke, selv om du later som det ikke fins. Som de gjør med klagetråden. Mange tema der som alle har interesse av. Lite voksent og hindre folk i å ytre seg. "Vi stenger". Mange regimer rundt om i verden, gjør det samme, og vi alle vet årsaken til det.

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når det skrives at alle vil ha oppskriftene deres ,og med så mange medlemmer så ser jeg ikke problemet. Bloggen burde vært besøkt av tusenvis hver dag. Har ikke gruppen snart 80.000 medl? Da kan det vel skrives bloggadressen på fb...så finner folk veien. Jeg ser på fb hvem som har mest likes, hvilken mat som folk liker. De sørger for å dytte de ned...for å fremme bloggen. Jeg. ...irriterer meg over det. Er så mye flinke folk der, men de skal fjernes. Du må gjerne være gjest. Legg ut flotte bilder av mat, men vi sørger for at de forsvinner. At dere gidder. Jeg har lagt ut mitt siste bilde der inne. Og jeg har blitt medlem fra mat fra grunnen. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, SinEgenOnkel skrev:

http://imgur.com/a/blFzc

Fortsatte bare der jeg slapp i siste link jeg la ut. Admin er rød, resten er grønn. Men kjære vene for en jobb dette var..  Håper det er noen som setter pris på dette :fnise:

Takk! Imponerende at du gidder.

De eneste som snakker nedlatende i den diskusjonen, er admins. De utvannede argumentene om at; "hvis du ikke liker gruppen min, så finnes det haust av andre grupper der ute", eller "sånn er det bare, i min gruppe", eller "hvis du ikke liker det, så kan du gjerne melde deg ut" osv. At de ikke ser hvor ufattelig umodent denne type argumentering er? Jeg er egentlig ganske sjokkert over at voksne mennesker har slik en lunefull og bitter undertone i svarene sine. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistenker at medlemskapet mitt ryker i løpet av dagen. Nå har jeg flere tråder spurt om hvorfor ikke tråden i går blir åpnet igjen, i tillegg til å sendt pm til en admin, OG påstått at reglene er rigide(+ nevnt kg-forumet). 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tråden er åpen for kommentering igjen, håper noen dytter den opp.

Anonymkode: 5593b...a71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Niennas skrev:

Mistenker at medlemskapet mitt ryker i løpet av dagen. Nå har jeg flere tråder spurt om hvorfor ikke tråden i går blir åpnet igjen, i tillegg til å sendt pm til en admin, OG påstått at reglene er rigide(+ nevnt kg-forumet). 

Så kommentaren din om rigide regler ja.. Og jammen ble ikke hele tråden sletta :ohmy: Er du fortsatt medlem da? :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:sFun_sleeping:

Anonymkode: d9e1c...5e4

En som er hektet på salt mat fra bunnen.

Anonymkode: 16e02...892

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Jeg har lest side opp og ned i denne tråden. 

En ting er sikkert, jeg digger hvor trege admin er! Jeg godter meg over hvor mye de driter seg ut. 

De sier 10 forskjellige ting i løpet av en dag. Alt er fakta-faen, selv om at de sa noe heeelt annet fem minutter tidligere. 

reglene gjelder alle; Bortsett fra Admin.

De står på sitt at MFB er et flott sted, og alt av oppskrifter er laget undertegnede (gjelder admin, andre er ærlige å sier hvor de har fått oppskriften fra!). Dersom du prøver deg på å fortelle de noe annet, ja da ødelegger du stemningen i gruppen. 

Det å kontakte Admin om spørsmål på PM er fy fy. Men hvis du stiller spørsmål som trykker på riktig sted offentlig; Da får du beskjed om å bryte de o'hellige reglene for å ta kontakt på PM. Ingen må få vite at noen stiller seg kritisk til hvordan admin oppfører seg, å nei da. 

Blogg og linking er fy fy, det er til medlemmenes fordel. De vil jo bare beskytte dem fra unødvendig trykking av knapper. Selv om at alle kan å åpne en link i en ny fane. Slik at de da kan ha oppskriften en plass og samtidig scrolle igjennom facebook!! Men det er farlig vettdu, multitasking er kjempe farlig, så det er bra at Admin passer på medlemmene. 

De kaster ut alt og alle som sier imot dem. Men innrømmer de det? Nop. 

De kommer hit og lirer av seg dritt og faenskap, lyver seg frem til den store gullmedaljen. 

Admin er så bak-frem at det varmer hjertet mitt, for det å se på at andre driter seg loddrett ut på nett, er den beste underholdningen man kan få! Du trenger ikke å løfte en finger en gang, for de trenger ikke hjelp fra noen. 

Skulle ønske noen lagde en gruppe, hvor de viser sannheten bak "Ala admin" oppskriftene. Hvor folk faktisk legger ut orginal link rett etter at o'hellige madam T har lagt ut noe hun har funnet på heeeeeelt selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såååå lyst til å lage et innlegg hvor jeg ramser opp all dobbeltmoralen til administratorene, men så har jeg en slektning inne på gruppa som er ihuga fan av T og som er med i hjertesmilefjesmafiaen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Daudaferd skrev:

Har såååå lyst til å lage et innlegg hvor jeg ramser opp all dobbeltmoralen til administratorene, men så har jeg en slektning inne på gruppa som er ihuga fan av T og som er med i hjertesmilefjesmafiaen. 

Du vet iallefall hvilken slektning du ikke drar på middag hos.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De må virkelig være raskt ute med å slette virus linker der, har ikke sett en eneste en.

Anonymkode: 16e02...892

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, NasseNøff skrev:

Jeg har lest side opp og ned i denne tråden. 

En ting er sikkert, jeg digger hvor trege admin er! Jeg godter meg over hvor mye de driter seg ut. 

De sier 10 forskjellige ting i løpet av en dag. Alt er fakta-faen, selv om at de sa noe heeelt annet fem minutter tidligere. 

reglene gjelder alle; Bortsett fra Admin.

De står på sitt at MFB er et flott sted, og alt av oppskrifter er laget undertegnede (gjelder admin, andre er ærlige å sier hvor de har fått oppskriften fra!). Dersom du prøver deg på å fortelle de noe annet, ja da ødelegger du stemningen i gruppen. 

Det å kontakte Admin om spørsmål på PM er fy fy. Men hvis du stiller spørsmål som trykker på riktig sted offentlig; Da får du beskjed om å bryte de o'hellige reglene for å ta kontakt på PM. Ingen må få vite at noen stiller seg kritisk til hvordan admin oppfører seg, å nei da. 

Blogg og linking er fy fy, det er til medlemmenes fordel. De vil jo bare beskytte dem fra unødvendig trykking av knapper. Selv om at alle kan å åpne en link i en ny fane. Slik at de da kan ha oppskriften en plass og samtidig scrolle igjennom facebook!! Men det er farlig vettdu, multitasking er kjempe farlig, så det er bra at Admin passer på medlemmene. 

De kaster ut alt og alle som sier imot dem. Men innrømmer de det? Nop. 

De kommer hit og lirer av seg dritt og faenskap, lyver seg frem til den store gullmedaljen. 

Admin er så bak-frem at det varmer hjertet mitt, for det å se på at andre driter seg loddrett ut på nett, er den beste underholdningen man kan få! Du trenger ikke å løfte en finger en gang, for de trenger ikke hjelp fra noen. 

Skulle ønske noen lagde en gruppe, hvor de viser sannheten bak "Ala admin" oppskriftene. Hvor folk faktisk legger ut orginal link rett etter at o'hellige madam T har lagt ut noe hun har funnet på heeeeeelt selv. 

Det burte opprettes en gruppe som diskuterer næringsinnholdet i oppskriftene til MFB :) 

Anonymkode: 72212...e29

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er jo klinkende klart: Trusler om å legge ned gruppa er helt fullstendig 100% tomme.

De vet det nok selv også, de hadde jo aldri i livet fått like mange treff på siden uten at den ble pushet i gruppen hver dag. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ingenting kunne toppe "Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner", men så kom "Mat fra bunnen".

Takk til "Mat fra bunnen"-teamet for alt! :)

Endret av Herandjetzt
la til passiv-aggressiv smiley
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...