Auri Skrevet 16. april 2016 #5141 Del Skrevet 16. april 2016 Ugh jeg blir kvalm av rævslikkingen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5142 Del Skrevet 16. april 2016 Øh .... er linking tillatt nå? Tror ikke de har helt kontrollen jeg, eller så lider de av hukommelsessvikt Anonymkode: 00d37...581 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5143 Del Skrevet 16. april 2016 51 minutter siden, SinEgenOnkel skrev: http://imgur.com/a/LQ4GN Anonymkode: 1fcc2...25e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #5144 Del Skrevet 16. april 2016 Fansen til T er så utrolig godtroende, alt T sier tas for god fisk liksom, og nå begynner noen av dem å bli direkte stygge mot andre gjester, spesielt i den siste store diskusjonen ang linking og blogg. Nesten 170 som har likt innlegget så langt, kanskje admin burde prøve å ta det til seg, det er jo en god slump av de aktive gjestene der inne. Og sånn i tilfelle noen er interessert i/gidder å lese alt http://imgur.com/a/aslnC Anonymkode: 1fc9b...17c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. april 2016 #5145 Del Skrevet 17. april 2016 1 time siden, Auri skrev: Ugh jeg blir kvalm av rævslikkingen. Jeg tar med bøtte, regner snart vi begge kaster opp av den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. april 2016 #5146 Del Skrevet 17. april 2016 Når admins skrev at alle ville ha T sine oppskrifter, holdt jeg på å skrive at jeg vil ikke ha de. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5147 Del Skrevet 17. april 2016 Herregud, jeg skjemmes og gremmes. At noen kan sitte slik og skrive på facebook under fullt navn. Kjenner dette ble skikkelig puteflaut. Anonymkode: e2608...0a7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 17. april 2016 #5148 Del Skrevet 17. april 2016 Huff for en slitsom gruppe.. Lurer på hvor mange av de 70 000 som faktisk er aktive medlemmer? Antar at mange helt sikkert har slått av for notifikasjoner fra gruppa og aldri bruker den... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 17. april 2016 #5149 Del Skrevet 17. april 2016 Wow, så mye som har skjedd i natt. Og jeg sov meg gjennom det hele 😳 Takk til dere som screenshotter så vi kan få med oss morroa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5150 Del Skrevet 17. april 2016 Og nok en gang er det Admin og hennes fans som får det som i utgangspunktet var en fin og interessant diskusjon til å spore av med hjertehjertesmileys og usaklige kommentarer. Anonymkode: f2933...931 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinnatagg Skrevet 17. april 2016 #5151 Del Skrevet 17. april 2016 Ojojoj! Mye god lesing her! Tusen takk til dere som har tatt dere tid til å fikse skjermdumper til oss utstøtte medlemmer gjester! Dette er jo egentlig bare en reprise fra ørten andre tilsvarende diskusjoner hvor noen snakker til veggen. De samme hersketeknikkene brukes, de samme svarene, den samme tåkeleggingen, den samme "stakkars meg som jobber så mye med gruppen/bloggen å så unner dere ikke at jeg kan tjene penger" svadaet. Og dette var jo noe de skulle jobbe med innad i adminteamet i følge Nora? Jeg ser at det har hjulpet. NOT! Hvor er forresten Nora? Har hun sluttet som admin (kommet seg unna kan jeg vel heller si.) Jeg håper det, hun virket som hun var av ett annet kaliber enn hovedpersonene og fortjener bedre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5152 Del Skrevet 17. april 2016 9 minutter siden, Sinnatagg skrev: Ojojoj! Mye god lesing her! Tusen takk til dere som har tatt dere tid til å fikse skjermdumper til oss utstøtte medlemmer gjester! Dette er jo egentlig bare en reprise fra ørten andre tilsvarende diskusjoner hvor noen snakker til veggen. De samme hersketeknikkene brukes, de samme svarene, den samme tåkeleggingen, den samme "stakkars meg som jobber så mye med gruppen/bloggen å så unner dere ikke at jeg kan tjene penger" svadaet. Og dette var jo noe de skulle jobbe med innad i adminteamet i følge Nora? Jeg ser at det har hjulpet. NOT! Hvor er forresten Nora? Har hun sluttet som admin (kommet seg unna kan jeg vel heller si.) Jeg håper det, hun virket som hun var av ett annet kaliber enn hovedpersonene og fortjener bedre. Nora er fortsatt admin. Kanskje hun bare gikk lei av å svare? Eller kanskje hun fikk beskjed om å la være å kommentere noe her? Anonymkode: 98c44...ad0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinEgenOnkel Skrevet 17. april 2016 #5153 Del Skrevet 17. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nora er fortsatt admin. Kanskje hun bare gikk lei av å svare? Eller kanskje hun fikk beskjed om å la være å kommentere noe her? Anonymkode: 98c44...ad0 http://imgur.com/wz89LS7 Ser jo at de følger med her. Både Nora og ohitsshe/gudinne (gudinna?). 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #5154 Del Skrevet 17. april 2016 Lurer på om tråden åpnet igjen, den skulle jo bare være stengt for kommentering i natt. Anonymkode: f2933...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. april 2016 #5155 Del Skrevet 17. april 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om tråden åpnet igjen, den skulle jo bare være stengt for kommentering i natt. Anonymkode: f2933...931 Nei den er ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. april 2016 #5156 Del Skrevet 17. april 2016 1 time siden, SinEgenOnkel skrev: http://imgur.com/wz89LS7 Ser jo at de følger med her. Både Nora og ohitsshe/gudinne (gudinna?). Hvis dere skal snoke, husk å merke av "logg inn som skjult bruker", så synes det ikke hvertfall... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 17. april 2016 #5157 Del Skrevet 17. april 2016 Ble klagetråden slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 17. april 2016 #5158 Del Skrevet 17. april 2016 14 minutter siden, Auri skrev: Hvis dere skal snoke, husk å merke av "logg inn som skjult bruker", så synes det ikke hvertfall... Nå har Nora sagt at hun følger med, og husker jeg ikke helt feil sa hun også at T følger med. Så skjønner ikke hvorfor det skal kalles snoking? Egentlig må vi jo bare se positivt på at de følger med, for kan jo hende de tar til deg noe av den konstruktive kritikken som kommer. Ikke at jeg har merket det så godt, men likevel 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinEgenOnkel Skrevet 17. april 2016 #5159 Del Skrevet 17. april 2016 19 minutter siden, MalloryK skrev: Ble klagetråden slettet? Nei, den ligger der enda. Men ettersom den er stengt for nye kommentarer blir den raskt dyttet nedover på siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 17. april 2016 #5160 Del Skrevet 17. april 2016 40 minutter siden, SinEgenOnkel skrev: Nei, den ligger der enda. Men ettersom den er stengt for nye kommentarer blir den raskt dyttet nedover på siden. En slags beskrivelse på hele gjengen altså. Vi bare tier stille så håper vi at alt bare blir glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg