Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå kommer jeg med det fettpratet mitt igjen, men lurer på om dere andre også har merket at noen av oppskriftene som de legger ut nå, inneholder mindre fløte etc? Ser at smørmengden er forsatt stor på enkelte ting, men ser nå at enkelte kutter litt ned på fløten. 

Såfall, kudos. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra jeg ikke har noe annet å gjøre på en lørdagskveld annet enn å vente spent på oppdateringer fra Mfb.... :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det var da merkelig. Nå har T og C sittet og trykt opp sin link til bloggen i hele dag. Når noen tok opp kritikken ang siden, så er de borte. Burde ikke den som drifter blogg og side svare selv på dette?så kommer det en admin og skriver at vi må ta det på pm, for det kan forsvinne ned på siden. Nei, dette tar man ikke på pm. Dette er noe mange har intr av, og diskusjonen bør gå åpen på siden. Så kommer hun med pisset igjen.....ble blogg for å gjøre det enklere. Sånn som mange har gjort , så har jeg huket av for at jeg ikke vil se innlegg med link til bloggen. Fader meg frekke folk. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår at de (adm) ser en forretningsmulighet her, og at de ønsker å tjene penger på jobben de gjør. Men det er jo tydelig at produktet de selger ikke er bra nok når det viser seg at folk ikke er interessert i å gå inn på bloggen. Og på toppen av det hele anklage "kundene" sine for å være utakknemlige? Det er så uproft at jeg må le. Høyt.

Anonymkode: e9626...585

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ingen konto på imgur mem noen bør ta bilde av diskusjonen under den lekre retten med pasta og falukorv. Ingen administrasjon, bare en helt sær diskusjon... 

Anonymkode: d0d34...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå fikk T masse minuspoeng fra meg. Nå unngår hun å svare inne på fb. Hun er fraværende. Liksom....for hun kommenterer på en annen tråd for 5 min siden. Hva f.....tror hun ? At hun kan drite i "kundene"? Feigt. Uprofft. Hva er hun redd for

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå inn å kommenter alle gjester....også kritikktråden helst. Den vil jeg ha øverst

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen konto på imgur mem noen bør ta bilde av diskusjonen under den lekre retten med pasta og falukorv. Ingen administrasjon, bare en helt sær diskusjon... 

Du trenger ingen konto der :) 

Anonymkode: b3ee1...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://imgur.com/pwaXji4

Anonymkode: f3954...b92

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hvorfor folk legger ut uinspirerte bilder av "ferdigmat".. Samme som hun som la ut pølser stekt med litt grønnsaker der halve tallerken var pommes full av ketchup😜 Forventer jo ikke att alle er superflinke med mat men man burde jo tenke seg litt om før man legger ut bilder. 

Anonymkode: 98b3c...eb8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle opprettet en ny matgruppe på Facebook.  Mfb blir for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Som om det var obligatorisk å legge ut bilde av hva man lager til mat hver dag. 

Anonymkode: 1fcc2...25e

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle opprettet en ny matgruppe på Facebook.  Mfb blir for dumt. 

Sjekk ut "Mat fra Grunnen"

Anonymkode: 9fad0...d53

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, for noen kommentarer :ler: 

til og med en som skrev at det var ett fett om det var salami eller falukorv, mat var mat liksom :murvegg: 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har bestandig vært lov å linke, sier Admin nå. Bare oppskriften står der også. Frister å legge lenke til favorittkaken min hos det søte liv med et fint bilde, og deretter kopiere oppskriften i første innlegg. 

Men jeg antar det er en billett ut av gruppa... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...