Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det er vel litt av essensen i de siste sidene her.  

Anonymkode: 00d37...581

Joda, jeg ser det. Men samtidig har jeg et visst inntrykk av at det begynner å bli litt polariseringer. Det kan godt hende at jeg tar feil - for all del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

Joda, jeg ser det. Men samtidig har jeg et visst inntrykk av at det begynner å bli litt polariseringer. Det kan godt hende at jeg tar feil - for all del. 

Det virker helt klart som om noen prøver å lese alt Nora sier i verste mening... Og dét gjør dem ikke noe bedre enn den holdningen de misliker i MFB.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les første avsnitt, så alle kommentarene til innlegget. "Hennes" - bare bakt i over 20 år med oppskrift fra Norges kokkedronning nr 1... flaut. http://stineskaker.com/2015/07/01/luftige-tebriks/

Anonymkode: ed5aa...825

Mat fra avgrunnen :hoho:

Jeg syns ikke det er noe galt i at Tanja stikker innom siden og sier "det er meg som er Tanja". Det hadde jeg sikker gjort selv også, ikke for å vise meg frem, men mer som et "så hyggelig at du liker oppskriften"

Nå tar jeg ikke stilling til om hun stjal oppskriften eller ei, vil kun kommentere det Tanja skrev der. Jeg ser ikke noe galt i det, men det damemennesket som kommer etter henne (AC) trenger et kurs i sinnemestring tror jeg. Det var jo også hun som anklagde Adams for å lyve så det renner av ham, det var ikke Tanja som gjorde det.

Anonymkode: 9c2f8...a56

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
49 minutter siden, HenLu skrev:

Nå er ikke jeg den AB du siterte, men jeg tviler ikke på at dette er løgn. Nå T offentlig (på fb) kan fortelle PÅ Adams Matkasse sine fb-sider at Adams Matkasse lyver når de sier at de IKKE har blitt inspirert av T, så begynner jeg å lure på om vedkommende er ved sine fulle fem.

Akkurat det var det en annen som gjorde (AC) om det var den "ta deg en bolle" kommentaren du sikter til. Vedkommende skiller seg ut, og ikke på en positiv måte. Verken hva hun sier, eller måten hun sier det på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://imgur.com/826p5tv

Anonymkode: 1e802...59e

Faktisk et eksempel på hvor viktig det er at man ikke tar alt for god fisk :P Er T "gudinna " eller ikke?  

Synes forresten at det er skremmende at de legger så mye i å finne ut hvem av medlemmene / gjestene... som er på kg. Få saklig kritikk i åpenhet på fbsida, så kan mfb forsvare og forklare alt de vil!  Og vi kan se hvem i administrasjonen som mener hva,  uten å spekulere på hensikten.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det var det en annen som gjorde (AC) om det var den "ta deg en bolle" kommentaren du sikter til. Vedkommende skiller seg ut, og ikke på en positiv måte. Verken hva hun sier, eller måten hun sier det på.

Nei, T selv kom inn på Adams matkasse (etter at AM har sagt at de ikke har et eget team som utvikler oppskrifter) og påstår at joda, Adams har tatt inspirasjon fra henne. Selv om de akkurat har sagt at det gjør de ikke.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig bekreftet etter 3 mnd fra tause admin,  at grunnen til at jeg (og sikkert flere av dere andre) ble blokkert fra MFB er fordi jeg meldte meg inn i MFG. Eller, rettere sagt; jeg var visst mistenkt først for å slenge drit om gruppen inne på kg og dette ble forsterket da jeg meldte meg inn i MFG. Mistenkt my ass, siden jeg ikke har skrevet noe om gruppen verken som anonym eller med brukernavn, ei heller har lest tråden som innlogget bruker før en stund etter utkastelsen. Jeg (og dere andre) var fremdeles uønsket som gjester i MFB. For meg går det helt fint, da jeg uansett ikke hadde vært "gjest" i den gruppen om jeg så fikk betalt for det. Jeg ville bare ha det svart på hvitt hvordan MFB sine admin holder på.

Et par venner av meg meldte seg inn i MFG etter jeg la ut link på fb-siden min for noen mnd tilbake. De hadde aldri hørt om kg før, men gjett om de har det nå ;) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Auri skrev:

Nei, T selv kom inn på Adams matkasse (etter at AM har sagt at de ikke har et eget team som utvikler oppskrifter) og påstår at joda, Adams har tatt inspirasjon fra henne. Selv om de akkurat har sagt at det gjør de ikke.

Hun skriver det er flere som jobber der, og at ikke alle kan vite alt som blir sagt, ikke at de lyver bevisst. 

Den som kom med "lyver så det renner av ham" kommentaren var AC. For øvrig var T sin kommentar om uønskede medlemmer totalt unødvendig. Jeg er på ingen måte en fan, men synes AC fortjener mest kritikk akkurat her. I det minste var Tanja en smule mer diplomatisk da hun kom med påstandene sine om Adam.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 2. mars 2016 at 16.59, AnonymBruker skrev:

Du har jo funnet ut at de er venninner, så da må det nå være greit. Ikke fan av MFB selv, men tider blir jeg flau over hvordan dere leter med lupe etter alt dere kan ta de på. Pinlig oppførsel. 

Anonymkode: 86357...037

Sikker på at det er ekte? 

Anonymkode: 25e86...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Lafemmemauvaise skrev:

Man bør kanskje komme i hu at @NoraMakrona ikke er eneansvarlig for utkastelse fra MFB-gruppa. Hun kan riktignok opplyse om utkastelsesgrunnen slik den er gjengitt i loggbøkene til MFB-gruppa, men det betyr ikke at hun kan forklare akkurat hva MFB-admin A/B/C osv. mente med sitt ordvalg. 

Vi bør utvise såpass gangsyn at vi ikke gjør Nora ansvarlig for hva andre administratorer har stelt i stand. 

Loggboken?  Kan du forklare nærmere hvordan ?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke admin på MFB gjør ulovligheter altså. Noe må de jo si for å slå tilbake. Har sett det gjennom hele tråden. T går rett i forsvar og så sminker hun på sannheten for å sette seg selv i et bedre lys. Husker jeg gjorde akkurat det samme når jeg var ung :P 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

En annen ting er at, ting du har skrevet på nett forsvinner aldri. Det vil alltid henge ved deg. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://imgur.com/826p5tv

Anonymkode: 1e802...59e

@NoraMakrona , kan du forklare denne? På vegne av gruppen du er med å administrere?

Synes du dette er en ok måte å være i dialog med noen? Her er det selve T som svarer. Kan du i det hele tatt forsvare dette? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...