Gjest Cel Skrevet 26. mars 2016 #4421 Del Skrevet 26. mars 2016 4 minutter siden, HenLu skrev: Jeg "går god" for Nora jeg også. Vi har pratet på fb. Eller, pratet og pratet, sendt et par mld frem og tilbake. Har enda ikke fått svar på hvorfor jeg er kastet ut, men det er nå så. Ikke er jeg redd for at mitt ekte navn skal bli avslørt, da det er rimelig lett å finne ut av siden jeg har postet både bilde av fjes og kropp (med klær, selvsagt) tidligere Ja, men vi sier ikke at vi ikke tror på henne, men at man ikke kan være helt sikker på hvem folk er på et slikt forum. Flott at Nora prøver ! Og at hun isåfall har litt andre meninger enn enkelte andre admins. Men det må da være lov å være skeptisk! Og på KG har man ikke lov til å gi seg ut for å være navngitte personer! Derfor etterlyser jeg åpen debatt på fb siden som vi i utgangspunktet diskuterer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4422 Del Skrevet 26. mars 2016 http://imgur.com/7otRlj6 Anonymkode: 4a5d9...6f3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 26. mars 2016 #4423 Del Skrevet 26. mars 2016 2 minutter siden, Cel skrev: Ja, men vi sier ikke at vi ikke tror på henne, men at man ikke kan være helt sikker på hvem folk er på et slikt forum. Flott at Nora prøver ! Og at hun isåfall har litt andre meninger enn enkelte andre admins. Men det må da være lov å være skeptisk! Og på KG har man ikke lov til å gi seg ut for å være navngitte personer! Derfor etterlyser jeg åpen debatt på fb siden som vi i utgangspunktet diskuterer her. Og jeg er fullstendig enig med deg/dere i det. Jeg og ønsker en åpen debatt i selve gruppen, men det tviler jeg på noen gang kommer til å skje! Det er selvsagt lov å håpe. Jeg ville bare fortelle at brukeren som kaller seg NoraMakrona(?) faktisk er admin i MFB siden det så ut til at flere her inne stusset litt over det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4424 Del Skrevet 26. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://imgur.com/7otRlj6 Anonymkode: 4a5d9...6f3 KG-kodene? Wat. For noe vås. De har da så aldeles ikke noen måte å koble KG-koder opp mot Facebook, IP eller noe annet. Anonymkode: 1fcc2...25e 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4425 Del Skrevet 26. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: KG-kodene? Wat. For noe vås. De har da så aldeles ikke noen måte å koble KG-koder opp mot Facebook, IP eller noe annet. Anonymkode: 1fcc2...25e Jeg ga henne AB koden jeg skrev innlegg under. Det er det det er snakk om. Anonymkode: 4a5d9...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4426 Del Skrevet 26. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ga henne AB koden jeg skrev innlegg under. Det er det det er snakk om. Anonymkode: 4a5d9...6f3 Aha! Da gir det mening :D Anonymkode: 1fcc2...25e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4427 Del Skrevet 26. mars 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://imgur.com/7otRlj6 Anonymkode: 4a5d9...6f3 Hva i alle dager menes med koder da? Flott at du la det ut. Anonymkode: 00d37...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 26. mars 2016 #4428 Del Skrevet 26. mars 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://imgur.com/7otRlj6 Anonymkode: 4a5d9...6f3 Nvm xD Endret 26. mars 2016 av Chibi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4429 Del Skrevet 26. mars 2016 Jeg jugde om hvor lenge jeg hadde postet på KG (sorry, Nora, for at jeg jugde igjen), Fordi jeg ville ha et konkret svar på hvorfor jeg ble kastet ut. (at jeg var på KG har fortsatt ingenting med utkastelsen min å gjøre, siden det ikke finnes noen måte å spore min FB profil fra mine AB poster). Tenkte ikke over at AB koden kunne spores. Oh well. Hun/de andre admins nekter fortsatt å komme med en grunn til hvorfor jeg ble kastet ut, og nå bruker Nora unnskyldningen at jeg har postet på KG lenger enn jeg sa til å forklare hvorfor jeg ikke får vite hvorfor jeg ble kastet ut. Anonymkode: 4a5d9...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4430 Del Skrevet 26. mars 2016 Og sporing er når du koperer en AB kode (min er 4a5d9...6f3 ) og søker i den tråden med den koden, da kommer postene av den ene ABen opp. Anonymkode: 4a5d9...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4431 Del Skrevet 26. mars 2016 Er det slik å forstå at du er ikke ønsket som medlem av mfb om du er medlem på kg? Anonymkode: d8fcb...cf7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4432 Del Skrevet 26. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det slik å forstå at du er ikke ønsket som medlem av mfb om du er medlem på kg? Anonymkode: d8fcb...cf7 Ikke dersom du har skrevet i denne tråden hvertfall. Anonymkode: 4a5d9...6f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4433 Del Skrevet 26. mars 2016 De kan jo ikke vite om noen er medlem her? Om jeg søker medlemsskap i mfb...må jeg opplyse om jeg er medlem her? Det er jo flere admins som er medlem her. Skjønner ikke noe lengre Anonymkode: d8fcb...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4434 Del Skrevet 26. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo stille spørsmål ved hensikten til Nora og andre admin i gruppa ved å svare her i denne tråden? Ok, så kan Nora skrive, men det er mange vage svar og det er ikke tvil om at veldig mye kritikk blir ignorert. Greit nok det, men jeg lurer jo på hvordan en admin som offentlig går ut med meninger som er helt motsatt av faktisk praksis i gruppa har blitt admin i utgangspunktet og hvor lenge vil det vare? Anonymkode: c1de0...163 Jeg tenker det samme. Er modig gjort av henne. Anonymkode: 9c2f8...a56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 26. mars 2016 #4435 Del Skrevet 26. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: De kan jo ikke vite om noen er medlem her? Om jeg søker medlemsskap i mfb...må jeg opplyse om jeg er medlem her? Det er jo flere admins som er medlem her. Skjønner ikke noe lengre Anonymkode: d8fcb...cf7 De har bare gått ut i fra det fordi MFG (mat fra grunnen) ble laget nettopp som et motsvar til MFB (gjerne si meg i mot dersom jeg sier noe feil her, men jeg har fulgt denne tråden fra dag 1). Husker ikke hvilken bruker som opprettet MFG, men gruppen ble i hvert fall postet her inne i denne tråden. Jeg meldte meg inn i MFG type samme dag/dagen etter gruppen ble laget og ble samme dag fjernet og blokkert som medlem av MFB. Ikke hadde jeg skrevet noe i denne tåden, verken med brukernavn eller som anonym. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4436 Del Skrevet 26. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker det samme. Er modig gjort av henne. Anonymkode: 9c2f8...a56 Eller dumt gjort... Personlig vil jeg i hvertfall ikke kalle det modig, det er et ord jeg reserverer til det å faktisk være modig og der kvalifiserer det ikke å gjøre seg upopulær på ei FB-gruppe. Anonymkode: c1de0...163 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 26. mars 2016 #4437 Del Skrevet 26. mars 2016 Admins på KG gir ikke ut informasjon til noen om brukerne her. Det er bare tull og løgn fra T sin side. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4438 Del Skrevet 26. mars 2016 I kveld har jeg lest så mye rart at jeg er sjokkert. Sitter å lurer på om jeg skal opprette en midlertidig blogg. Den får vel døpes: vi som er uønsket i MFB. Der kan det fortelles om hvor glad vi er i å lage mat, og hvor vi henter inspirasjon fra. At jeg er medlem i flere grupper,noe som ikke tolereres. Så finnes det nok av stoff på kg å ta av. Vel... Anonymkode: d8fcb...cf7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 26. mars 2016 #4439 Del Skrevet 26. mars 2016 Man bør kanskje komme i hu at @NoraMakrona ikke er eneansvarlig for utkastelse fra MFB-gruppa. Hun kan riktignok opplyse om utkastelsesgrunnen slik den er gjengitt i loggbøkene til MFB-gruppa, men det betyr ikke at hun kan forklare akkurat hva MFB-admin A/B/C osv. mente med sitt ordvalg. Vi bør utvise såpass gangsyn at vi ikke gjør Nora ansvarlig for hva andre administratorer har stelt i stand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4440 Del Skrevet 26. mars 2016 15 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Man bør kanskje komme i hu at @NoraMakrona ikke er eneansvarlig for utkastelse fra MFB-gruppa. Hun kan riktignok opplyse om utkastelsesgrunnen slik den er gjengitt i loggbøkene til MFB-gruppa, men det betyr ikke at hun kan forklare akkurat hva MFB-admin A/B/C osv. mente med sitt ordvalg. Vi bør utvise såpass gangsyn at vi ikke gjør Nora ansvarlig for hva andre administratorer har stelt i stand. Akkurat det er vel litt av essensen i de siste sidene her. Anonymkode: 00d37...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg