Rosaboble15 Skrevet 24. mars 2016 #4201 Del Skrevet 24. mars 2016 Et øyeblikk siden, NoraMakrona skrev: Send meg en pm på fb, så kan jeg sjekke det opp Hei Nora! Egentlig burde jeg skrevet dette på MFB, men jeg tør ikke poste noe særlig der. Jeg vil bare fortelle deg at du er mitt favorittmedlem i MFB. Maten du poster ser alltid veldig god ut, og du pleier å være blid og hyggelig. Hvis de andre adminsene hadde vært litt mer som deg, så er jeg sikker på at MFB hadde blitt en mye hyggeligere gruppe. Jeg kan godt forstå at det kan være krevende å holde styr på kranglete medlemmer, men adminsene gjør ofte ting verre ved å være passiv/aggressive og spydige. Kanskje du skal ta det opp med de andre, det burde helt klart være mulig å få litt bedre stemning i gruppa. Takk for at du tar deg tid til å svare her inne, det er det nok mange som setter pris på. God påske til deg! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 24. mars 2016 #4202 Del Skrevet 24. mars 2016 9 minutter siden, NoraMakrona skrev: Det du siterte var angående medlemsforespørsler Jeg vet ikke sikkert om det er noen som er kastet ut KUN for å ha blitt medlem i mfg, ettersom dette var før jeg kom ordentlig inn i adminrollen. For å kunne sjekke det opp nøyere trenger jeg navnet ditt. Send meg evt en pm på fb Nei takk jeg utleverer ikke mitt ekte navn til noen her på kg. Men du kan jo ta det opp i admingruppa at dere burde oppheve blokkeringen mot de som bare har meldt seg inn i mfg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoraMakrona Skrevet 24. mars 2016 #4203 Del Skrevet 24. mars 2016 1 time siden, MarianneE skrev: Men... jeg skrev her inne at jeg synes det er dumt på MFB at spørsmål om allergier blir henvist til mapper mens alt annet kan taes åpent. Det var nok til og stenge meg ute og blokkere meg. Prøver jeg og søke opp gruppa kommer ingenting opp. Så... jeg vet ikke om det er å anse som at jeg er "en uønsket gjest og en trussel mot gruppa" Send meg en pm på fb, så kan jeg sjekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 24. mars 2016 #4204 Del Skrevet 24. mars 2016 5 timer siden, dillyduzit skrev: Føler for å være litt bitch i dag, holder på med å lage pizza hvor jeg har en spesiell plan for å få dem "ordentlig" italiensk uten pizzasten.. og pizzaovn for den saks skyld. Fungerer det og det smaker delish, vil dere ha oppskrift? Okey, så lag deig typ 500g mel (the fuck ever, jeg brukte hvetemel) ca 4dl oppvarmet vann 1pk pizzagjær (fordi det var det eneste rema hadde igjen) 1/3 ts salt bland og alt det der, juster om noe trenger å justeres på. Når den er ferdig hevet, del ut deigen, to eller 3 deler - press deretter ut med kjevle eller hender eller hva du har for hånd. HER! Kommer det trikset; Sett på en stekepanne med litt olivenolje i, eller noe annet som man foretrekker. Legg 1 pizza i pannen, når den er varm, legg deretter på hva du vil ha på. Jeg lagde klassisk tomatsaus og mozarella. Når du ser det har kommet en liten skorpe og "puffet" seg opp litt, sett nå stekepanna inn i ovnen på grillfunksjon i 2-4 minutter med døren åpen. Fordel om man har en panne som kan gå i ovn. Om du ikke har det, bruk en stekeplate og før pizzaen over fra stekepannen til den. Topp med basilikum, og ta-ta. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 24. mars 2016 #4205 Del Skrevet 24. mars 2016 14 minutter siden, NoraMakrona skrev: Bloggen og gruppa kommer nok ikke til å skille lag, T trives med det slik ettersom det gjør det lettere for hun å bla frem oppskriftene sine når noen spør etter de. Nåja. Så innmari mye lettere for henne kan det jo ikke være når hun bare svarer "les på bloggen". Ikke bladde hun frem noe, og ikke postet hun noe svar hun hadde funnet heller. Og hva i allverden er det for en teorie at det er lettere å søke opp ordet "potetstappe" på en blogg fremfor med søkefunksjonen på gruppa? Hva er isåfall grunnen til at hun nå lager albumet sitt inne på gruppa på nytt, med den forskjell at det er linker til bloggen som tekst til bildene istedet for selve oppskriften som det var før? Den forklaringen der henger ikke på greip. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4206 Del Skrevet 24. mars 2016 Fy flate. Mulig med sånne svar? Enklere å bla i....enklere å finne frem i. F . Piss. Gi nå folk et valg. Så et siste spørsmål. Hvor konsekvente er dere. I dag ble det flotte påskedekkede middagsbordbildet slettet pga manglende oppskrift. Nå er det brasilianske påskeegg som ligger der. ..pussig at ikke det blir slettet? Anonymkode: d8fcb...cf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4207 Del Skrevet 24. mars 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så om du vil opprette deg en facebook og finne deg noen grupper, så er du for ny? Og i tilegg være så frekk å betale pm venneliste? Går det ingen grenser? Eller har du ingen sperrer? Du har tatt på deg jobben som administrator. .så vet du ikke noe? Snakket dere ikke sammen. Du kan ikke gå inn på kg å svare for gruppa når du ikke aner noe. Du svarer jo på vegne av gruppa. Meg selv ble tippet utav gruppa. I dag kan jeg heller ikke søke opp gruppa. Og grunnen et at jeg stilte to spørsmål ang reglene. Jeg var helt ny, og skrev at dette har jeg ikke opplevd på Facebook før. Så enten lyver du.....eller så vet du ikke hva du snakker om. Tenk lm dere skulle oppført dere sånn i arbeid i det virkelige liv. Tror det er på tide dere finner dere noe annet å gjøre Anonymkode: d8fcb...cf7 Øh, et snev av feilsitering kanskje? Anonymkode: f8374...cde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4208 Del Skrevet 24. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy flate. Mulig med sånne svar? Enklere å bla i....enklere å finne frem i. F . Piss. Gi nå folk et valg. Så et siste spørsmål. Hvor konsekvente er dere. I dag ble det flotte påskedekkede middagsbordbildet slettet pga manglende oppskrift. Nå er det brasilianske påskeegg som ligger der. ..pussig at ikke det blir slettet? Anonymkode: d8fcb...cf7 Har du svar på dette admin? Anonymkode: d8fcb...cf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4209 Del Skrevet 24. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy flate. Mulig med sånne svar? Enklere å bla i....enklere å finne frem i. F . Piss. Gi nå folk et valg. Så et siste spørsmål. Hvor konsekvente er dere. I dag ble det flotte påskedekkede middagsbordbildet slettet pga manglende oppskrift. Nå er det brasilianske påskeegg som ligger der. ..pussig at ikke det blir slettet? Anonymkode: d8fcb...cf7 Ser ut som den er borte nå. Er enig i at man må være konsekvent. Synd hun ikke ville legge ut oppskrift. Anonymkode: 9c2f8...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4210 Del Skrevet 24. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som den er borte nå. Er enig i at man må være konsekvent. Synd hun ikke ville legge ut oppskrift. Anonymkode: 9c2f8...a56 Viser bare hvordan det er der inne. Ble vel sletta etter det ble omtalt her. Tanja var der inne med smilefjes 56 min etter hun la det ut. Møkkaforum Anonymkode: d8fcb...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 24. mars 2016 #4211 Del Skrevet 24. mars 2016 Uff. Jeg er sliten og trøtt, så dårlig humor her nå. Hadde lyst til å kommentere "Gi den til Tanja 😊😊😊"http://imgur.com/yxoTIUc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4212 Del Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Viser bare hvordan det er der inne. Ble vel sletta etter det ble omtalt her. Tanja var der inne med smilefjes 56 min etter hun la det ut. Møkkaforum Anonymkode: d8fcb...cf7 Og en admin skrev en melding med noe à la "håper du legger ut oppskrift, for det ville vært synd å slette den". Liker ikke når noen legger ut skrytebilder og skriver rett ut at de ikke gidder skrive oppskrift, og attpåtil belønnes for det. Godt mulig det ble slettet etter at det ble omtalt her, ja. Anonymkode: 9c2f8...a56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4213 Del Skrevet 24. mars 2016 Det som undrer meg etter administrasjon har vært her er: de kan umulig være samkjørt,de opererer ikke med like regler....inngående spørsmål blir besvart...vet ikke...vet ikke. At hun gidder å la seg bli brukt på denne måten. Folk er forbannet. Så ser jeg en skriver at Tanja truer med å legge ned,administrasjon svarer at det vet jeg ikke noe om. My Ass. Det beste er at hun legger ned. Så kan hun styre med bloggen. Da slipper hun å plage oss andre som ikke er intr i bloggen.fan trett og lei av hele diskusjonen. Tar meg en tur over til Trines matblogg Anonymkode: d8fcb...cf7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 24. mars 2016 #4214 Del Skrevet 24. mars 2016 http://imgur.com/1xBQFPr Standard MFB v/ T svar - Et gjestemedlem spør om det er nødvendig med maizena i gratinerte poteter da hun ikke har dette. En annen svarer at det ikke er det - T kommer inn med at hun bør låne maizena, eller vente til hun har det. Gjest nr 2 gjentar at det ikke er nødvendig med maizena i fløtegratinerte poteter, og begrunner hvorfor. Men nei - i T sin oppskrift er det det, og hun triumferer med at hennes er best og andre vil nok snart komme og bekrefte dette. (!!!) Det er slike ting som virkelig drar ned nivået på gruppa. Skal du sitte og svar på spørsmål om mat, så må du kunne svare på det det blir spurt om - ikke på død og liv trumfe gjennom at kun dine oppskrifter er brukendes. Selv om T foretrekker maizena i de fløtegratinerte potetene sine, så kan det hende gjesten hadde vært fornøyd med resultatet uten. Jeg har aldri brukt maizena i denne retten - og jeg tør å påstå at de jeg lager er veldig gode selv om.... 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4215 Del Skrevet 24. mars 2016 1 minutt siden, Illusen skrev: http://imgur.com/1xBQFPr Standard MFB v/ T svar - Et gjestemedlem spør om det er nødvendig med maizena i gratinerte poteter da hun ikke har dette. En annen svarer at det ikke er det - T kommer inn med at hun bør låne maizena, eller vente til hun har det. Gjest nr 2 gjentar at det ikke er nødvendig med maizena i fløtegratinerte poteter, og begrunner hvorfor. Men nei - i T sin oppskrift er det det, og hun triumferer med at hennes er best og andre vil nok snart komme og bekrefte dette. (!!!) Det er slike ting som virkelig drar ned nivået på gruppa. Skal du sitte og svar på spørsmål om mat, så må du kunne svare på det det blir spurt om - ikke på død og liv trumfe gjennom at kun dine oppskrifter er brukendes. Selv om T foretrekker maizena i de fløtegratinerte potetene sine, så kan det hende gjesten hadde vært fornøyd med resultatet uten. Jeg har aldri brukt maizena i denne retten - og jeg tør å påstå at de jeg lager er veldig gode selv om.... Ikke bare det, men den regelrette avfeiingen på om man kan bruke mel og ikke maizenna er jo også litt vel bastant. Begge deler vil i denne sammenhengen gi samme effekt(uten at jeg ser poenget med å bruke det i det hele tatt, men det er en annen diskusjon). Anonymkode: 7ed53...b3b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 24. mars 2016 #4216 Del Skrevet 24. mars 2016 "Lån eller vent til du får tak i!" Hahaha. Jeg dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4217 Del Skrevet 24. mars 2016 At en admin kommer inn her og ber folk sende pm på Facebook er litt rart. Skal de luke ut de siste som fremdeles er der inne nå, eller? Litt vanskelig å vite når man ikke kan ta det opp i fb gruppa det gjelder.... 😕 Anonymkode: 00d37...581 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #4218 Del Skrevet 24. mars 2016 Leser jeg rett? Maisenna i fløtegratinerte poteter?? WTF... Hva skal hensikten være? Anonymkode: c1de0...163 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 24. mars 2016 #4219 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Jeg er allerede blokkert og har dermed ingenting å tape på og sende pm. Er veldig spent på forklaringen til vedkommende som har blokket meg da. Jeg var nok en STOR trussel og skummel dame inne på gruppa og drev nok trolig med fullt av spamming og ufine kommentarer til admins, der jeg kun har postet bilder (og oppskrift) av bakverkene mine. Endret 24. mars 2016 av HenLu 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 24. mars 2016 #4220 Del Skrevet 24. mars 2016 Jeg tror @NoraMakrona mente at man kan sende henne en melding på FB, ikke her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg