Ingrediensen Skrevet 22. mars 2016 #4021 Del Skrevet 22. mars 2016 3 timer siden, HenLu skrev: Puh! Har endelig kavet meg gjennom de siste 20 sidene i denne tråden. Noen sider bakover i tråden var det nevnt fra disse o´store admins på MFB at de ikke ønsket kritiske spørsmål i gruppen, men heller på PM - der vil nemlig alt bli besvart. Jeg har sendt pm om den utkastelsesgrunnen min (da jeg meldte meg inn i MFG) og den har enda ikke blitt besvart. Er over to måneder siden jeg sendte den meldingen. Har noen fått svar på samme spørsmål? Irriterer meg grønn at de ikke klarer å stå for dette! De er så hysteriske at det holder ikke å avvise nye medlemmer som de ikke vil ha i gruppa, de må blokkeres! For huttemegtu om de skulle finne på å søke dem opp på nytt og prøve å melde seg inn på nytt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #4022 Del Skrevet 22. mars 2016 Jeg er medlem først av MFB og etter omtale her i denne tråden ble jeg med i MFG. Jeg ble ikke kastet ut. Anonymkode: 9a3cc...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 22. mars 2016 #4023 Del Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, Fotballflue skrev: Jeg lagde kaka nå, og tok akkurat et stykke. Det prikker i munnen min, er det pga bakepulveret? jeg stusset også på megden av diverse ingredienser, og sa det til samboer, før jeg leste at det var kommentert her inne Må legge til at kaka går rett i søpla. Den kan ikke serveres. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 22. mars 2016 #4024 Del Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, Fotballflue skrev: Jeg lagde kaka nå, og tok akkurat et stykke. Det prikker i munnen min, er det pga bakepulveret? jeg stusset også på megden av diverse ingredienser, og sa det til samboer, før jeg leste at det var kommentert her inne 7 minutter siden, Fotballflue skrev: Må legge til at kaka går rett i søpla. Den kan ikke serveres. Det var nok bakepulveret ja! Kjipt å lage kake og så måtte kaste den Er jo ikke rart i det er så mye salt og fløte og smør i alt, når de har ødelagt smaksløkene med å brenne de med bakepulver! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #4025 Del Skrevet 22. mars 2016 En plass må vi skrive å spørre. Vi får ikke svar inne på mfb. Spørsmål som skal være for allmenn interesse, så skal det gå på pm? Har du hørt for noe tøys. Diktatur driver de i land vi ikke liker å sammenligne oss med. Jeg skriver mfb...for det meste,for ikke å gå på person. Eller admin. Vi vet jo at mfb er her like mye som de er der de skal være,og leser hva folk er misfornøyd med. Noen er medlemmet der ennå, men de regner med utkastelse om de stiller kritiske spørsmål. Nå har dere fått vite hva kritikken går i, så hvorfor gjør dere ikke noe? Da hadde mfbgruppa her vært unødvendig. Hvor mange falske profiler er der inne blant de 70000 pga utkastelse? Jeg kjenner ca 8. Og hvorfor så mange mdl? Jo de er tvangsinnmeldt. Tar dere ikke til dere noe? Mange tips dere får...nei da...vi vet best, og gjør det på vår måte?ser jo hvor populært det er,og amatørmessig. Selv om du gjør samme feilen om igjen,og om igjen, så blir det ikke rett til slutt. Tror dere at dette hadde holdt i arbeidlivet? Jeg har sendt inn bildene fra fb og blogg til en dreven kokk..og som har en matside. Bare for å få en vurdering. Mye annet kan jeg vurdere selv,men det var for at det ikke skulle bli et svar jeg var blendet av. Vi er snille her. Liker dere ikke mfb her,vel..det er frivillig å være her. Anonymkode: d8fcb...cf7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4026 Del Skrevet 23. mars 2016 16 timer siden, Thorn skrev: Enig! Nora hadde også en så fin måte å presentere middagstråden på, med sin egen tekst. Det tok dessverre ikke så lang tid før hun også var over på malen de alle bruker, syns det var leit. Hadde hun startet egen blogg/matside på fb hadde jeg fulgt etter umiddelbart! Se for deg det dramaet det kommer til å bli da! Mat fra bunnen/gudinna/T kommer til å både kaste ut og blokke alle fra gruppa som melder seg inn i ex-admin sin gruppe Anonymkode: 259d3...82c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4027 Del Skrevet 23. mars 2016 Ser de følger med og scanner sidene, så lenge det er åpent. Vært veldig greit at de satte opp turnusen de har. Hvem har vakt i natt eks. Hvor lenge er nattvakt? 06-06? Anonymkode: d8fcb...cf7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4028 Del Skrevet 23. mars 2016 Og jeg er inne igjen. Vært det noen dager. Ny profil. Ville ikke skrive om d før nå....tilfelle de har loggført dato for innm. Anonymkode: d8fcb...cf7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 23. mars 2016 #4029 Del Skrevet 23. mars 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt og avsporinger. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 23. mars 2016 #4030 Del Skrevet 23. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå diskuteres torsketunger. En spør hva som skal,eller om det skal skjæres vekk noe. Da svarer admin: jeg skjærer bort selve tunga. Hva? Er det ikke tunga som skal stekes? Anonymkode: d8fcb...cf7 Tuppen bør skjæres bort ja, den er ikke god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 23. mars 2016 #4031 Del Skrevet 23. mars 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke klikke meg inn på bloggen for å lese hele oppskriften, men jeg så at det ble lagt ut link til en sjokoladekake. Og det var 8 ts bakepulver i den. Jeg ble litt satt ut, kjenner jeg. Er det vanlig med så mye bakepulver? Har aldri noensinne sett noen oppskrift med så mye bakepulver. Anonymkode: 98c44...ad0 WHAT! Hvor står dette? Det MÅ da være en skrivefeil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 23. mars 2016 #4032 Del Skrevet 23. mars 2016 Altså...de eneste gangene jeg bruker mye bakepulver er når jeg har det nedi sluket for å løsne opp gammel shit. Og ei heller da bruker jeg så mye som 8 teskjeer 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 23. mars 2016 #4033 Del Skrevet 23. mars 2016 8 timer siden, Auri skrev: Det var nok bakepulveret ja! Kjipt å lage kake og så måtte kaste den Er jo ikke rart i det er så mye salt og fløte og smør i alt, når de har ødelagt smaksløkene med å brenne de med bakepulver! Ja, det er litt kjedelig, men jeg bakte heldigvis ikke til noe spesielt, da ville jeg laget en annen kake. Jeg måtte bare prøve og se hvordan den var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4034 Del Skrevet 23. mars 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke. Jeg så bare at det sto 6 egg, 6 dl sukker 500g smør og 8 ts bakepulver. Resten av oppskriften må nok leses inne på bloggen, men jeg ønsker ikke å klikke meg inn der for å se. Tror det skulle være en langpannekake som visstnok er veldig luftig da... Anonymkode: 98c44...ad0 Det du skriver minner meg om denne: Sitat Dette trenger du: 6 egg 600 g sukker 450 g smeltet smør, avkjølt 600 g hvetemel 2 ss bakepulver 2 ss vaniljesukker 4 ss kakao 4 1/2 dl melk Anonymkode: 58431...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4035 Del Skrevet 23. mars 2016 Er omtrent samme oppskriften, bare at hun har endret på målene. Anonymkode: 8db6d...bcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 23. mars 2016 #4036 Del Skrevet 23. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er omtrent samme oppskriften, bare at hun har endret på målene. Anonymkode: 8db6d...bcd Og det er byttet ut melk med Crème fraiche Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. mars 2016 #4037 Del Skrevet 23. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er medlem først av MFB og etter omtale her i denne tråden ble jeg med i MFG. Jeg ble ikke kastet ut. Anonymkode: 9a3cc...9e8 Samme her men det endrer ikke det faktum at de slettet og blokkerte folk uten annen grunn enn at de ble med i MFG, og deretter fortsetter å lyve om hvorfor. Fok som aldri har skrevet et eneste ord inne på MFB har blitt kastet ut rett etter at de meldte seg inn i MFG. Hvilken regel de har brutt kan ingen admins svare på, de bare fastholder at en eller annen regel har de garantert brutt og at "det er mye folk ikke vet". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 23. mars 2016 #4038 Del Skrevet 23. mars 2016 3 timer siden, Ardwinna skrev: Samme her men det endrer ikke det faktum at de slettet og blokkerte folk uten annen grunn enn at de ble med i MFG, og deretter fortsetter å lyve om hvorfor. Fok som aldri har skrevet et eneste ord inne på MFB har blitt kastet ut rett etter at de meldte seg inn i MFG. Hvilken regel de har brutt kan ingen admins svare på, de bare fastholder at en eller annen regel har de garantert brutt og at "det er mye folk ikke vet". Jeg ble kastet ut av MFB da jeg meldte meg inn i MFG. Aldri skrevet et ord på mfb. Men admin har nok rett. Jeg tipper det er en eller annen som har hacket fb-profilen min og spammet veggen med viruslenker, sunn mat og kommentarer uten smileyer. Håper bare hackeren ikke har sendt pm til T også. Vil nødig ha en anmeldelse mot meg 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4039 Del Skrevet 23. mars 2016 Tipper det brygger opp til krangel nå, i brødtråden. Anonymkode: 9c2f8...a56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #4040 Del Skrevet 23. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er omtrent samme oppskriften, bare at hun har endret på målene. Anonymkode: 8db6d...bcd Og da er det riktig at det skal være så mye bakepulver. Anonymkode: 58431...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg