Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper virkelig fremtidige sponsorer skygger banen da de ser hvilket regime de fører i gruppa. Jeg kommer til å boikotte firmaene som sponser de, ene og alene fordi det er ikke greit å kaste ut "gjester" som stiller seg kritiske til administrasjonen. Jeg tror dette er begynnelsen på slutten for Mat fra bunnen om de ikke endrer kurs og legger seg helt flate. Ingen er perfekte, og da bør man som "grunnlegger" av gruppen være LITT ydmyk. De fastetilhengerne kommer alltid til å støtte T uansett hvor mange løgner og uetisk oppførsel hun blir tatt på senga med. Forhåpentligvis ser de andre gjestene at dette ikke er greit og at man bli utnyttet for at noen personer skal kunne tjene penger på dette. Noe som i seg selv er helt greit, men da får man fanden i meg kalle en spade for en spade og spille med åpne kort!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den 16.3.2016 at 1.22, Kraula skrev:

Wow. Jeg er kanskje litt late to the party, men fytti så mye *GULL* det har vært her i dag. :rulle:

Hm. Jeg har i grunn aldri lagt merke til at denne siden fantes:  https://www.facebook.com/Mat-fra-bunnen-339479396228903/ -- før bloggens tid har det da altså blitt postet "reklame" for gruppen her. Pussig at bloggen ikke pushes like hardt der som i gruppen egentlig. Man får jo ikke akkurat cash av å drive en gruppe med mange medlemmer (sånn egentlig). 

Kanskje de som allerede er kastet ut kan poste bildet med Adams Matkasse på den facebook-siden i stedet, så er det helt offentlig (selv om siden bare har typ 700 medlemmer da). Lurer på hvor lenge innlegget hadde fått ligge/sirkulere. :ph34r:

:nigo:

Done.
Men jeg er blokkert av gudinna :fnise: 

Anonymkode: a83c5...cfa

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er greia med at alle som etterlyser en oppskrift der må komme med halve livshistorien sin? 

Anonymkode: 4347a...abd

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Done.
Men jeg er blokkert av gudinna :fnise: 

Anonymkode: a83c5...cfa

HAHAHA! Jeg er spent på hvor lenge det får stå. Helt nydelig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor er det lagt ut? Ser ingenting på gruppa eller bloggen :P Sitter egentlig å skriver en oppgave så har ikke tid til å lete!

Anonymkode: 9f7ab...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det lagt ut? Ser ingenting på gruppa eller bloggen :P Sitter egentlig å skriver en oppgave så har ikke tid til å lete!

Anonymkode: 9f7ab...96f

Mat fra bunnen har en Facebook-side med ca 700 +/- likes. Se der, ikke i gruppen eller bloggen, under besøkendes poster. :) 

Looooool glem det, den er sletta gitt! 

Endret av Kraula
Oppdatering.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ble kastet ut. Kan dere skrive årsaken, og eventuelle forklaring/svar dere fikk.

Meg selv:

Når jeg meldte meg inn, så ble jeg forbauset over rigide regler. Så jeg stilte spørsmål på det, i gruppen.

Jeg ble fjernet, uten et svar. Også innlegget mitt. 

Anonymkode: 18ac8...a0a

Jeg regner med at jeg ble slettet fordi jeg meldte meg inn i Mat fra grunnen; jeg hadde aldri skrevet noe i MFB. 

16 timer siden, foremma skrev:

Det var jeg som skrev den posten som er lagt ut screenshot av her. 
Jeg har fulgt med i denne tråden lenge, og ble faktisk medlem av MFB for å se om dere hadde rett i deres kritikk av gruppa. og OM dere hadde rett, gitt. 

Etter det har jeg brukt gruppen som underholdning, men nå er jeg altså lei av den vanvittige måten de håndterer kritikk! 

Jeg postet dermed det innlegget som er screenshotta her. Det er selvfølgelig slettet, i tillegg til det neste innlegget jeg skrev, hvor jeg påpekte at alle mine mistanker nå var bekreftet. I dette øyeblikk har jeg en samtale gående med en av moderatorene angående dette. Jeg fikk der beskjed om at hvis jeg gjengir noe av det hun sier til meg på pm så blir jeg kastet ut av gruppa. 

ER IKKE DET HELT SYKT??? 
Nå sitter hun sikkert og følger med her for å sjekke om jeg gjengir noe av det. HAHA. 

*high five*

15 timer siden, foremma skrev:

https://imgur.com/a/XrjMX

Bare så det er sagt så mener jeg EGENTLIG at det hadde vært flaut for adams matkasse, men jeg skrev det jeg skrev for å holde samtalen gående. Ellers vet jeg ikke om dere får noe nyttig ut av dette , det går jo ikke an å skrive noe uten å høre de gamle argumentene deres igjen og igjen. 

Fantastisk :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det vært så mye aktivitet her egentlig? Denne tråden her vært borte fra mine innlegg i to dager nå! Først nå kom den tilbake. Men det har vært skrevet her i går på tidspunkter jeg vet at jeg ikke så tråden i mine innlegg o.O

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Auri skrev:

Hvordan har det vært så mye aktivitet her egentlig? Denne tråden her vært borte fra mine innlegg i to dager nå! Først nå kom den tilbake. Men det har vært skrevet her i går på tidspunkter jeg vet at jeg ikke så tråden i mine innlegg o.O

Noen opprettet ny tråd pga de regnet med at denne ble stengt. Og admin flettet de sammen. 

Jeg finner ikke noe innlegg på siden deres... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, daemonia skrev:

Noen opprettet ny tråd pga de regnet med at denne ble stengt. Og admin flettet de sammen. 

Jeg finner ikke noe innlegg på siden deres... 

Aaah, skjønner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg finner heller ikke noe på den siden...

slettet?

Anonymkode: 454a3...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har alltid sett på meg som dårlig til å lage mat frem til at jeg leste denne tråden. Jeg føler meg plutselig fantastisk til å lage mat! :laugh:

Anonymkode: 0d7fc...4e9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet de det? Haha, er det mulig? Klarer ikke stå inne for noe som helst. Så flaut! Tanja har lagd mat i 25 år sier hun, da er jeg IKKE imponert. Jevninger, fløte, Crème Fraîche, salt og pizzamel. Kan aldri forestille meg at de rettene hun legger ut er i nærheten av en kulinarisk opplevelse. Jeg tror faktisk mye av ferdigmaten er bedre næringsmessig sett enn mange av rettene de legger ut. Jeg er helt for å kose seg med mat, til hverdags og til fest. Men når det blir fest hele uken, så må man da være i dårlig form fysisk? Så mye mettet fett og salt toppa med en real dose raske karbohydrater, nei nei nei.. Jeg tror jeg hadde blitt syk om jeg skulle fulgt kosten deres et par måneder. Jeg lurer på hva påskens store dille der inne blir, julen var vel preget av gule bomber hvis jeg ikke husker feil. Jeg får så lyst til å kommentere på noen av oppskriftene innimellom at det faktisk finnes sunnere alternativer til det meste, men da hadde det vel vært på huet og ræva ut :P For de er jo forbilder for mange av de unge medlemmene og de kan jo fort tro at det er sunt å spise den typen kost hver dag.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Forstår at det begynner å bli mange av oss. Altså, vi som er kastet ut, eller forlot gruppen frivillig pga innså måten ting ble gjort på.

Så kjeder meg, så jeg lurer på om jeg skal opprette en gruppe på fb som heter: vi som gikk, eller ble kastet ut av mat fra bunnen. Tror det blir lettere for folk å fortelle da. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen (som fortsatt er medlem og dermed kan se sponsorlinkene) vurdert å ta (privat) kontakt med andre sponsorer? Pizzasteel, og også Adams matkasse privat. Virkelig forklare hvordan tilstandene er der. For de fortjener faktisk å vite hva slags folk de samarbeider med. For det går jo utover sponsorens rykte også!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg spurte på Tine sin facebookside jeg, og la ved det bilde som ble lagt ut på Adams sin side. Blir spennede å se hva de sier :)

Anonymkode: ce259...409

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Auri skrev:

Har noen (som fortsatt er medlem og dermed kan se sponsorlinkene) vurdert å ta (privat) kontakt med andre sponsorer? Pizzasteel, og også Adams matkasse privat. Virkelig forklare hvordan tilstandene er der. For de fortjener faktisk å vite hva slags folk de samarbeider med. For det går jo utover sponsorens rykte også!

Er de sponset av de? Eks pizzasteel? Adam gjorde et poeng at det er bloggeren sin jobb å varsle leser at de går til  en sponset side. Jeg er kastet ut, så jeg ser ikke. De har jo reklamert for 2 andre firma også. Var det ikke flere som hadde sendt inn klage til forbrukerrådet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte på Tine sin facebookside jeg, og la ved det bilde som ble lagt ut på Adams sin side. Blir spennede å se hva de sier :)

Har de sagt at tine henter inspirasjon også? Nå må jeg gå på tinesiden

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har de sagt at tine henter inspirasjon også? Nå må jeg gå på tinesiden

Ja, det var det som startet dette her. For en skrev at nanbrødet til Tanja var helt likt som det som ligger på Tine.no og da mente hun at hun hadde lagt det ut først :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...