AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #3081 Del Skrevet 2. mars 2016 32 minutter siden, NumberSix skrev: Vel, det står jo i reglene at T absolutt ikke skal ha pm, så å skrive åpent for alle at det bare er å sende PM er litt dobbeltkommunikasjon, eller hva? Du har jo funnet ut at de er venninner, så da må det nå være greit. Ikke fan av MFB selv, men tider blir jeg flau over hvordan dere leter med lupe etter alt dere kan ta de på. Pinlig oppførsel. Anonymkode: 86357...037 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 2. mars 2016 #3082 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Den pinligste oppførselen er det vel strengt tatt admingjengen i MFB som står for, med passiv-aggressive kommentarer, dobbeltmoral og idiotiske regler. Og når folk oppfører seg idiotisk så fortjener de å høre det også. Endret 2. mars 2016 av NumberSix 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #3083 Del Skrevet 2. mars 2016 Dette er ikke negativt, tar det med fordi at jeg synes man kanskje bør si de tingene som er positive med grupper som MFB også. I pannekaketråden skriver folk hva de spiser med pannekaker. Synes det var ganske interessant! Selv spiser vi det enten som middag (potetstappe og bacon, evt. kun bacon med ekstra bacon), av og til med sukker eller blåbærsyltetøy på, da som dessert. Har aldri tenkt på å ha det til tomat- eller ertesuppe. Kanskje det er noe å prøve. Utvider horisonten litt. Anonymkode: 1fcc2...25e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #3084 Del Skrevet 2. mars 2016 18 timer siden, Ewe skrev: Er det bare jeg som stusser over at porsjonene Hellig Frøken T legger ut er ENORME? Samboeren min ville ikke orket halvparten engang. 4 poteter, masse stappe og kjøtt eller den største haugen med pasta jeg har sett. Blir stappmett/kvalm bare av å se det. Nja, fire poteter er ikke mye når de er en familie på fire (mener å huske hun har to barn). Kan ikke uttale meg om mengden på det andre siden jeg ikke er medl, jeg mener gjest, lenger. Og hvis pastaen er i form av spaghetti så er det faktisk litt vanskelig å beregne. Jeg lager dessverre alltid for mye spaghetti. Anonymkode: 36057...679 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #3085 Del Skrevet 2. mars 2016 Kan spise 5-6 poteter alene jeg. Ha ha. Anonymkode: 16e02...892 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #3086 Del Skrevet 2. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke negativt, tar det med fordi at jeg synes man kanskje bør si de tingene som er positive med grupper som MFB også. I pannekaketråden skriver folk hva de spiser med pannekaker. Synes det var ganske interessant! Selv spiser vi det enten som middag (potetstappe og bacon, evt. kun bacon med ekstra bacon), av og til med sukker eller blåbærsyltetøy på, da som dessert. Har aldri tenkt på å ha det til tomat- eller ertesuppe. Kanskje det er noe å prøve. Utvider horisonten litt. Anonymkode: 1fcc2...25e Jeg er vant med suppe til, men fant det veldig fascinerende at så mange spiser poteter til pannekaker. Anonymkode: 7f316...d28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 2. mars 2016 #3087 Del Skrevet 2. mars 2016 8 timer siden, Ingride skrev: http://imgur.com/1Il31Po Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om dette jeg. Vanlige folk tenker "matlaging er gøy". "Jeg lager en blogg/facebookgruppe". Men her ble gruppen startet i folkeopplysningsøyemed altså. Og en av moderatorene var faktisk så dyktig fra start, at hun fikk ansvar for å organisere mappene med oppskrifter. Wow. Så var det noen som fikk lov til å bli med i "administrasjonen". I en facebookgruppe. Men ikke bare det - de var så dyktige at de etterhvert jobbet seg opp på ledelsesnivå! Tenk det! Det høres jo ut som de forteller historien til en av Norges største suksessbedrifter eller noe i den duren. Det er en facebookgruppe om mat!! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 2. mars 2016 #3088 Del Skrevet 2. mars 2016 http://imgur.com/Jhll1aY Og der var det igjen en oppskrift som plutselig har blitt "av C" (da det er gjort ørsmå forandringer på ingrediensene) - denne gikk rundt på facebook fra Tasty for ikke så altfor lenge siden - her er originalen. http://imgur.com/VppDSpl Hvorfor iallverden kan de ikke bare si det som det er? "Jeg så denne der og der og ble inspirert til å lage den." 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 2. mars 2016 #3089 Del Skrevet 2. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har jo funnet ut at de er venninner, så da må det nå være greit. Ikke fan av MFB selv, men tider blir jeg flau over hvordan dere leter med lupe etter alt dere kan ta de på. Pinlig oppførsel. Anonymkode: 86357...037 Da får hun sende henne en PM om det, ikke oppfordre til regelbrudd på siden. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 2. mars 2016 #3090 Del Skrevet 2. mars 2016 Action i "Helt seriøst"-tråden. Fnis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. mars 2016 #3091 Del Skrevet 2. mars 2016 38 minutter siden, Illusen skrev: http://imgur.com/Jhll1aY Og der var det igjen en oppskrift som plutselig har blitt "av C" (da det er gjort ørsmå forandringer på ingrediensene) - denne gikk rundt på facebook fra Tasty for ikke så altfor lenge siden - her er originalen. http://imgur.com/VppDSpl Hvorfor iallverden kan de ikke bare si det som det er? "Jeg så denne der og der og ble inspirert til å lage den." Men hva i all verden er "fykte baguetter"? (I linken til bloggen). Baguetter som fyker rundt? Litt som den lille grisen som sa "Wiiiiiiiiiii, all the way home"? Eller er det "frykte baguettet" - altså baguetter som enten er redde, eller at man skal frykte de? @Kraula: Vil også se! Imgur'er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #3092 Del Skrevet 2. mars 2016 19 minutter siden, Kraula skrev: Action i "Helt seriøst"-tråden. Fnis. Snakk om å være hårsår fordi noen har kommentert at de liker fiskegrateng uten makaroni... Anonymkode: f2933...931 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 2. mars 2016 #3093 Del Skrevet 2. mars 2016 25 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Men hva i all verden er "fykte baguetter"? (I linken til bloggen). Baguetter som fyker rundt? Litt som den lille grisen som sa "Wiiiiiiiiiii, all the way home"? Eller er det "frykte baguettet" - altså baguetter som enten er redde, eller at man skal frykte de? @Kraula: Vil også se! Imgur'er du? Det står ikke fykte baguetter. Det står fykte bagyetter. Jeg har ikke noen kreative forslag til hva det kan være. Prøvde meg på et google-søk, og ser at "bagyetter" tydeligvis er en utbredt skrivemåte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 2. mars 2016 #3094 Del Skrevet 2. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nja, fire poteter er ikke mye når de er en familie på fire (mener å huske hun har to barn). Kan ikke uttale meg om mengden på det andre siden jeg ikke er medl, jeg mener gjest, lenger. Og hvis pastaen er i form av spaghetti så er det faktisk litt vanskelig å beregne. Jeg lager dessverre alltid for mye spaghetti. Anonymkode: 36057...679 Joa, er jo sikkert det i gryta. Men hun tar jo bilde av maten på tallerkene. En tallerken inneholder vanvittig mye mat. Man liner jo ikke opp all maten hele familien skal spise på en tallerken? Er ihvertfall ikke normalt i Norge, har sett folk gjøre det i Marokko blant annet, men aldri opplevd det i Norge. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 2. mars 2016 #3095 Del Skrevet 2. mars 2016 29 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Men hva i all verden er "fykte baguetter"? (I linken til bloggen). Baguetter som fyker rundt? Litt som den lille grisen som sa "Wiiiiiiiiiii, all the way home"? Eller er det "frykte baguettet" - altså baguetter som enten er redde, eller at man skal frykte de? @Kraula: Vil også se! Imgur'er du? Jobber med saken! Hæhæ. Bare tar litt tid. Ser nå at jeg gikk glipp av et PRIMA innlegg fordi jeg greide å oppfriske siden før en screenshot. NEDSIG! Det var en dame som bare var helt cray, tok seg helt enormt nær av at det var snakk om "eldre damer", da hun selv var passert 50. Supplementerte med glætt minst tredve emojis, deriblant bæsje-emojien. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 2. mars 2016 #3096 Del Skrevet 2. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke negativt, tar det med fordi at jeg synes man kanskje bør si de tingene som er positive med grupper som MFB også. I pannekaketråden skriver folk hva de spiser med pannekaker. Synes det var ganske interessant! Selv spiser vi det enten som middag (potetstappe og bacon, evt. kun bacon med ekstra bacon), av og til med sukker eller blåbærsyltetøy på, da som dessert. Har aldri tenkt på å ha det til tomat- eller ertesuppe. Kanskje det er noe å prøve. Utvider horisonten litt. Anonymkode: 1fcc2...25e Og jeg har ALDRI hørt om å ha poteter til pannekaker! Suppe har vi alltid ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 2. mars 2016 #3097 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Klarte å rote meg inn på gruppa etter å ha sett tråden her Mye god underholdning. Fascinerende å se svarene som kommer i tråden om alternativer til potetgull når man er fysen på kvelden. TS spør spesifikt etter noe med mindre "konsekvenser" altså sunnere. Svarene hun får inneholder blant annet ting som kjeks, baguetter med pizzafyll, vårruller eller ukokte nudler(!). Og for å bidra til pannekaketråden så kan jeg si at jeg er vant med både bacon, blåbærsyltetøy, stekte poteter og ertesuppe til pannekaker Endret 2. mars 2016 av KristineS 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 2. mars 2016 #3098 Del Skrevet 2. mars 2016 14 minutter siden, Dorey skrev: Og jeg har ALDRI hørt om å ha poteter til pannekaker! Suppe har vi alltid ved siden av Ikke jeg heller. Blir ikke det mye karbohydrater da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulesko Skrevet 2. mars 2016 #3099 Del Skrevet 2. mars 2016 Det er mye action inne på den gruppa. Underholdning så det holder når folk kjekler. Skjønner det har vært noe nå for en av adminsene har akkurat lagt ut info til medlemmene om hvordan man skal oppføre seg. Ikke skrive "æsj" i kommentarfeltet og en del annet, men være hyggelige og snille. Ser ellers det er litt antydning til irritasjon mellom de som bruker makaroni og ikke bruker makaroni i fiskegratengtråden. Hvor har hun testadmin som satte "alle" på plass tatt veien? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 2. mars 2016 #3100 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) OKEI FOLKENS. Her kommer dramaet (+ litt drama fra fiskegratengen, de siste syv bildene). Enjoy! http://imgur.com/a/0tYi8 Dedikerer denne til deg, @Lafemmemauvaise Endret 2. mars 2016 av Kraula 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg