Blekkulf Skrevet 29. januar 2016 #2241 Del Skrevet 29. januar 2016 1 time siden, Marimba skrev: Fant denne inne på veggen til MFB. Har veldig lyst til å kommentere under med alle punktene de har glemt. Innmeldelse i gruppen "Mat fra Grunnen" Mistanke om aktivitet på Kvinneguiden Kritikk Flere? Kvervulering?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 29. januar 2016 #2242 Del Skrevet 29. januar 2016 2 minutter siden, Ingride skrev: Kvervulering?? Åhåhå, takk! Jeg skulle akkurat til å kommentere det! Akkurat den klødde jeg etter å "hakke ned på" 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk svar fra selveste sjefen sjøl om hvorfor jeg ikke lenger var ønsket i MFB, og det var pga jeg var svært aktiv på KG og det hadde de sikre bevis på. Hadde ingenting med at jeg var medlem av både MFB og MFG. Siden jeg ikke fremmet noe positivt om gruppa så var jeg ikke ønsket. Men noe bevis kan de ikke vise, store i kjeften men lite å vise. Skulle gjerne visst hva de påstår jeg har posta. Jeg må jo også innrømme at det er litt ubehagelig at de driver å snoker på meg og andre overalt, kan jo umulig være greit? Anonymkode: 1e802...59e 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da lurer jeg på hvorfor jeg ikke er kastet ut for lenge siden! Er jo veldig aktiv her på Kg.. Og, hvordan kan de finne ut hvem noen er her inne på Kg hvis man ikke har ekte navn eller bilde i profilen? Anonymkode: b0807...4fd De vet null og niks. De bare plukker ut noen som er medlemmer begge steder og dikter opp skremselspropaganda om at de vet hvem vi er på KG og at de kan bevise det Jeg venter i spenning på når de finner ut at jeg er ei slem KG-kjerring og hiver meg ut til vill applaus og simultanorgasme i admingruppa. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #2243 Del Skrevet 29. januar 2016 En dame som har fåt potetstappe som har blitt til "lim" - 66 svar er det på posten, og så og si samtlige sier at hun må bruke stapper, ikke håndmikser/stavmikser på potetstappe - og at salt må has i tilslutt. Hva er poenget med å poste det samme svaret som ørten andre har postet før deg???? Anonymkode: ff467...912 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 29. januar 2016 #2244 Del Skrevet 29. januar 2016 11 timer siden, NasseNøff skrev: Tror veggen hadde forsvunnet under hevingen Altså... 1 pose tørrgjær tilsvarer 50gr ferskgjær (en kube). Så da blir det 50 gram gjær, samme om du går for pose tørrgjær som veier 15 gram, eller ferskgjær som er på 50 gram. Trodde dette var noe alle viste, men tydeligvis ikke Tørrgjær vs ferskgjær lærte jeg under heimkunnskap på barneskolen. Det gjorde helt sikkert jeg også, men dette var helt nytt for meg. Får notere meg det, så jeg slipper deig over hele gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 29. januar 2016 #2245 Del Skrevet 29. januar 2016 Mulig jeg er seint ute med og påpeke dette, men jeg tror virkelig at medlemmene i MFB oppriktig tror mat fra bunnen er alt annet enn McDonalds. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. januar 2016 #2246 Del Skrevet 30. januar 2016 2 timer siden, Marimba skrev: Fant denne inne på veggen til MFB. Har veldig lyst til å kommentere under med alle punktene de har glemt. Innmeldelse i gruppen "Mat fra Grunnen" Mistanke om aktivitet på Kvinneguiden Kritikk Flere? Alt som kan minne om frekk/stygg/negativ/ikkeveldendekvalmendepositivtogsøttmedtusensmileys-tone 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. januar 2016 #2247 Del Skrevet 30. januar 2016 6 timer siden, Marimba skrev: Fant denne inne på veggen til MFB. Har veldig lyst til å kommentere under med alle punktene de har glemt. Innmeldelse i gruppen "Mat fra Grunnen" Mistanke om aktivitet på Kvinneguiden Kritikk Flere? Normal beherskelse av norsk i form av staving og grammatikk Ikke skrive "vakkerskatt" minst en gang i måneden Mindre enn ti "likes" av oppskrifter lagt ut av O' Store (NB! Husk at det føres nitidig lister!!!) Spørsmål rundt mat for allergikere Det eneste positive med regelverket, er faktisk at det ikke er liv til å legge ut bilder av barn, samt utlevere barns helse osv. Beklageligvis forsvinner dette flotte punktet i alt det andre tullballet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 30. januar 2016 #2248 Del Skrevet 30. januar 2016 10 timer siden, Marimba skrev: Fant denne inne på veggen til MFB. Har veldig lyst til å kommentere under med alle punktene de har glemt. Innmeldelse i gruppen "Mat fra Grunnen" Mistanke om aktivitet på Kvinneguiden Kritikk Flere? - Smilefjes, hjerter ol. er påbudt i og på slutten av hver setning. Bruk gjerne smiley i stedet for punktum. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 30. januar 2016 #2249 Del Skrevet 30. januar 2016 11 minutter siden, Adelia skrev: Og så glad for at noen over hodet har likt innlegget da! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 30. januar 2016 #2250 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) 13 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Så du ser altså ikke ut som på profilbildet ditt her på KG? Nope Det verste er vel at jeg har lagt ut bilde her på KG også. Så de har nok ikke lett så bra NB! Hvis noen fra MFB leser dette, jeg har slettet bildene nå Endret 30. januar 2016 av Brimi 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulf Skrevet 30. januar 2016 #2251 Del Skrevet 30. januar 2016 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. januar 2016 #2252 Del Skrevet 30. januar 2016 1 minutt siden, Ingride skrev: Hun der er så ute etter å reklamere mest mulig for sin gruppe i tillegg til å prøve å bli sponset av alt som kan krype og gå. Det ser bare så ufattelig stakkarslig og desperat ut 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 30. januar 2016 #2253 Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg stusser jo litt på at i en mat fra bunnengruppe, er det noen som lurer på hvordan man lager ferdigkjøpt vaniljesaus om til vaniljekrem..... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 30. januar 2016 #2254 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) "lage havregrøt i mikroen til en voksen porsjon, hva er oppskriften, tips ? "Vet ikke noe med mat og gjøre men hjelp har med marengsbunn og gjøre," Neimen, assa....smile emoticon?" Endret 30. januar 2016 av Poppie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2255 Del Skrevet 30. januar 2016 Lol, står bak på pakka. Anonymkode: 16e02...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2256 Del Skrevet 30. januar 2016 14 timer siden, Marimba skrev: Fant denne inne på veggen til MFB. Har veldig lyst til å kommentere under med alle punktene de har glemt. Innmeldelse i gruppen "Mat fra Grunnen" Mistanke om aktivitet på Kvinneguiden Kritikk Flere? Det er ikke lov å bruke sunn fornuft Det er under ingen omstendigheter lov til å google det man lurer på Hold innlegg som omhandler matoppskrifter til ett absolutt minimun. (Repriser av tildligere postede matoppskrifter oppfordres det dog til å poste om igjen - så mye hjertet lyster) Dersom noen spør om "din" beste oppskrift av ett eller annet - sjekk om det ligger en variant i T's album først. Anonymkode: ff467...912 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2257 Del Skrevet 30. januar 2016 Det er jo ikke rart det er lavt nivå på gruppen når ting som creme fraiche, hvitvin og hønsebuljong regnes som "fancy ingredienser"... Anonymkode: 22bd4...3f3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 30. januar 2016 #2258 Del Skrevet 30. januar 2016 1 time siden, Ingride skrev: Haha, primus motor! Hun har kasta janteloven på dør i hvert fall, det er nå helt sikkert Skulle likt å visst hva som er inne i avtalen med Adams Matkasse jeg. Hvor mye provisjon hun får 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 30. januar 2016 #2259 Del Skrevet 30. januar 2016 Den 29.1.2016 at 6.21, Severus skrev: Sangen går slik. Her kommer Ole Brum med håndgranat i lomma, plutselig sa det pang der døde Ole Brum. Sprengt Ole Brum med viltsaus, mat fra bunnen det. Hahahahahahahahhahahaha, holder på å le meg skakk i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #2260 Del Skrevet 30. januar 2016 Hoho, hva er det folk lager og legger ut bilde av? mesteparten av maten ser jo bare fæl ut! Til og med en som legger ut et Vilde av en grandiosa!!!!! Med hjemmelagd hvitløksdressing! Hahahaha får lyst til å lage egen gruppe; " ordentlig mat fra bunnen". Anonymkode: 334bc...a25 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg