AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6581 Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg er så lei det samme gamle hele tiden, noe som har ført til at jeg kikker innom gruppa en gang eller to i uka. Hvis de har 350 oppskrifter hvorfor går kinesisk pepperbiff, te-briks, sukkerbrød igjen hele tiden? De kunne delt en ny oppskrift hver dag i et helt år. I det minste noe nytt hver uke, det hadde vært litt spennede. Det er mange medlemmer der som etterlyser noe nytt og ønsker inspirasjon. En gruppe med 80 000 medl. har faktisk muligheten til å være litt nyskapende. Anonymkode: 12d42...963 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 20. juni 2016 #6582 Del Skrevet 20. juni 2016 Så T har fortsatt ikke gitt noen forklaring på hvorfor det er så mye gjær i hevefrie tebriks? Bare "sånn er det bare" ? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6583 Del Skrevet 20. juni 2016 43 minutter siden, Wenda skrev: Så T har fortsatt ikke gitt noen forklaring på hvorfor det er så mye gjær i hevefrie tebriks? Bare "sånn er det bare" ? Sitat: nei...det er jo en grunn til at oppskriften er som den er.... Anonymkode: 12d42...963 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6584 Del Skrevet 20. juni 2016 En liten positiv ting, wow for noen flotte kaker!😍 Har ikke vært innom gruppen på noen dager(facebook generelt) å ser jeg har gått glipp av mye😛 Anonymkode: ce259...409 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 20. juni 2016 #6585 Del Skrevet 20. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sitat: nei...det er jo en grunn til at oppskriften er som den er.... Anonymkode: 12d42...963 Pleier hun å godta slike svar fra andre mon tro? Lurer hun aldri selv på hvorfor ting er som det er liksom 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6586 Del Skrevet 20. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det noen som går hardt ut og sier det som det er: gjær har ingenting å gjøre i den oppskrifta. Lurer på hvor lenge hun får være medlem? Jeg starter stoppeklokka... Anonymkode: e9626...585 Hun er der fortsatt, og innlegget står ubesvart. Håper hun ikke blir kastet ut. Anonymkode: 9c2f8...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 20. juni 2016 #6587 Del Skrevet 20. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det noen som går hardt ut og sier det som det er: gjær har ingenting å gjøre i den oppskrifta. Lurer på hvor lenge hun får være medlem? Jeg starter stoppeklokka... Anonymkode: e9626...585 Hehehe, det er meg. Jeg synes ikke jeg er ufin, og kritiserer ikke T eller hennes oppskrift, så synes jeg har mitt på det rene. men det hadde jo ikke vært første gangen noen har blitt kastet ut for noe sånt... for å helle bensin på bålet/putte gjær i tebriksen så har jeg nå skrevet et langt innlegg om brødbaking, og magien bak både gluten og gjær. Blir spennende å se om det får stå, jeg håper folk, inkludert ledelsen, lærer noe nytt 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 20. juni 2016 #6588 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) 1 time siden, Niennas skrev: Hehehe, det er meg. Jeg synes ikke jeg er ufin, og kritiserer ikke T eller hennes oppskrift, så synes jeg har mitt på det rene. men det hadde jo ikke vært første gangen noen har blitt kastet ut for noe sånt... for å helle bensin på bålet/putte gjær i tebriksen så har jeg nå skrevet et langt innlegg om brødbaking, og magien bak både gluten og gjær. Blir spennende å se om det får stå, jeg håper folk, inkludert ledelsen, lærer noe nytt Jeg tipper du er ute av gruppa innen de neste ti minuttene. De følger med her og kaster deg nok ut nå når du "avslørte" deg her inne. Endret 20. juni 2016 av The Silence 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6589 Del Skrevet 20. juni 2016 Den 18.6.2016 at 12.19, AnonymBruker skrev: Det står jo under bildet hva det er, å lete etter noe å kverulere om er vel unødvendig? Anonymkode: 98cbf...f72 Det var egentlig ikke et spørsmål om hva det var, men en måte å illustrere nivået på fotografiene og presentasjonen av maten på MFB sin instagramprofil. Jeg kverulerer ikke på noe som helst, skaff deg en ordbok. Anonymkode: bbd42...867 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 20. juni 2016 #6590 Del Skrevet 20. juni 2016 54 minutter siden, The Silence skrev: Jeg tipper du er ute av gruppa innen de neste ti minuttene. De følger med her og kaster deg nok ut nå når du "avlørte" deg her inne. One hour, and still going strong, hehe 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drea Skrevet 20. juni 2016 #6591 Del Skrevet 20. juni 2016 1 time siden, Niennas skrev: Hehehe, det er meg. Jeg synes ikke jeg er ufin, og kritiserer ikke T eller hennes oppskrift, så synes jeg har mitt på det rene. men det hadde jo ikke vært første gangen noen har blitt kastet ut for noe sånt... for å helle bensin på bålet/putte gjær i tebriksen så har jeg nå skrevet et langt innlegg om brødbaking, og magien bak både gluten og gjær. Blir spennende å se om det får stå, jeg håper folk, inkludert ledelsen, lærer noe nytt Ingen av admin som har likt eller kommentert innlegget?🤔 Dei skal jo være så positive til alt.. Merkelig..😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6592 Del Skrevet 20. juni 2016 6 timer siden, Wenda skrev: Så T har fortsatt ikke gitt noen forklaring på hvorfor det er så mye gjær i hevefrie tebriks? Bare "sånn er det bare" ? Det der tipset skal jeg videreformidle til de av vennene mine som er lærere. Bare svar "sånn er det bare". Må jo lette undervisning og retting noe enormt! Anonymkode: d877a...8fb 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6593 Del Skrevet 20. juni 2016 41 minutter siden, Niennas skrev: One hour, and still going strong, hehe Vet du, jeg tror de venter litt med å kaste ut folk, jeg. Snakket med en som hadde skrevet kritiske kommentarer for mange uker siden. Først nå var vedkommende utestengt og blokkert fra gruppa. Ikke noe tap, selvfølgelig, når eneste grunnen til å være medlem der, var for underholdningens skyld. Lurer forresten på hvor mange av medlemmene som 1. ikke aner at de er medlem 2. er medlem kun for å få med seg alt dramaet og se hvor mye noen klarer å dumme seg ut Jeg gjetter 75% Anonymkode: 5fa2d...e89 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 20. juni 2016 #6594 Del Skrevet 20. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det der tipset skal jeg videreformidle til de av vennene mine som er lærere. Bare svar "sånn er det bare". Må jo lette undervisning og retting noe enormt! Anonymkode: d877a...8fb Skal begynne å bruke det jeg og i hverdagen. Bare si til folk at "det bare er sånn" eller "er jo en grunn til at jeg sier det skal være sånn, SLUTT Å SPØR" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6595 Del Skrevet 20. juni 2016 Skjønner godt sjefen følter seg truet, de hjemmesnekrede makkverkene får jo folk matgiftet. Farlig. Den oppskriften med eddik sjefen har hadde jeg aldri turt å prøve ihvertfall. Respekt for eddik fra jeg var liten der den sto øverst i skapet og ble brukt for å svale ned vepsestikk. Anonymkode: 16e02...892 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6596 Del Skrevet 20. juni 2016 Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis man hadde sendt med barna t briksene med uhevet gjær på skole og barnehage. Anonymkode: 16e02...892 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 20. juni 2016 #6597 Del Skrevet 20. juni 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner godt sjefen følter seg truet, de hjemmesnekrede makkverkene får jo folk matgiftet. Farlig. Den oppskriften med eddik sjefen har hadde jeg aldri turt å prøve ihvertfall. Respekt for eddik fra jeg var liten der den sto øverst i skapet og ble brukt for å svale ned vepsestikk. Anonymkode: 16e02...892 Hva var det som var skummelt med oppskriften der det ble brukt eddik? Det er jo en vanlig ingrediens i mye mat, ikke minst dressinger. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6598 Del Skrevet 20. juni 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det noen som går hardt ut og sier det som det er: gjær har ingenting å gjøre i den oppskrifta. Lurer på hvor lenge hun får være medlem? Jeg starter stoppeklokka... Anonymkode: e9626...585 5 timer siden, Niennas skrev: Hehehe, det er meg. Jeg synes ikke jeg er ufin, og kritiserer ikke T eller hennes oppskrift, så synes jeg har mitt på det rene. men det hadde jo ikke vært første gangen noen har blitt kastet ut for noe sånt... for å helle bensin på bålet/putte gjær i tebriksen så har jeg nå skrevet et langt innlegg om brødbaking, og magien bak både gluten og gjær. Blir spennende å se om det får stå, jeg håper folk, inkludert ledelsen, lærer noe nytt Kommentaren din i tråden der det ble spurt hvorfor det var gjær i står fortsatt nå 13 timer senere! Men jeg legger merke til at kommentaren din ikke er blitt kommentert av gudinna, hun har derimot kommentert innlegget som ble skrevet etter deg (der det ble spurt om det ble brukt tørr eller vår gjær), der hun forteller hvilken gjær hun bruker. hahaha er det mulig Anonymkode: 1d786...c1a 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. juni 2016 #6599 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Jeg tror ikke de satte pris på innlegget til Niennas. Hun er borte fra gruppa. Endret 20. juni 2016 av Severus leif 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 20. juni 2016 #6600 Del Skrevet 20. juni 2016 2 minutter siden, Severus skrev: Jeg tror ikke de satte pris på innlegget til Niennas. Hun er borte fra gruppa. Jeg så det akkurat!! Er det mulig! Jeg brøt jo ingen regler, kom bare med fakta om teorien bak brødbaking. En av påstandene mine er ikke lik som Tanja sin, men ellers var innlegget mitt fint og greit. Er innlegget fortsatt der da? Med kommentarer? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg