Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker og at de burde jobbe litt mer med bildene sine på instagram. Og gjerne legge til litt mer tekst - ikke bare "en deilig "navnet på rett" - oppskrift under "kategori" i bloggen" - Det blir jo litt tamt og lite inspirerende å følge med på da.

Ellers så er det for all del forståelig og ingen stor sak at det er noen nybegynnerfeil der.

Endret av Illusen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er en av de som har kritisert og svart MFB-mafian de siste sidene, men altså.. Det siste svaret over her leser jeg som beroligende til noen som har beklaget sine skrivefeil. Det var jo et veldig hyggelig svar, og skrivefeil forekommer jo. Spesielt når man skriver mye korte kommentarer og beskjeder og kanskje ikke leser like nøye korrektur på alt. 

Så den der kan vi spare oss for å fnise over, jeg synes det var helt innafor og litt trivelig svart. 

Anonymkode: d0d34...47d

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de som har kritisert og svart MFB-mafian de siste sidene, men altså.. Det siste svaret over her leser jeg som beroligende til noen som har beklaget sine skrivefeil. Det var jo et veldig hyggelig svar, og skrivefeil forekommer jo. Spesielt når man skriver mye korte kommentarer og beskjeder og kanskje ikke leser like nøye korrektur på alt. 

Så den der kan vi spare oss for å fnise over, jeg synes det var helt innafor og litt trivelig svart. 

Anonymkode: d0d34...47d

Ja, altså. Skrivefeil må vel være innafor. Vi er da mennesker alle sammen. 

Anonymkode: 1fcc2...25e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enda en rett med sinnsyke mengder smør. Man trenger ikke 100 gram smør og 1,5 dl mel for å lage saus! Æsj. 

Anonymkode: 8b165...59a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ganger har jeg trodd hun bare har lagt ut tulle oppskrifter. Er jo sinnsykt usunt en god del av det. Og de hevefrie brica med gjær er artig 😂

Anonymkode: 16e02...892

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er jo snart jul, så de gule bombene dukker vel opp i september, skulle jeg tro. *grøss*

Anonymkode: d877a...8fb

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble oppmerksom på denne tråden da gule bomber var på sitt største der inne. Jeg gleder meg til jul :P 

Anonymkode: b53e1...2ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje årets julehit blir rosa vaginakaker?

Anonymkode: e2608...0a7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan seriøst være hva som helst. 

image.png

Anonymkode: bbd42...867

Hva er det? 

Jeg gjetter på en form for panna cotta hvor noen har kastet oppi noen skjeer med sjokolade av noe slag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Wenda skrev:

Hva er det? 

Jeg gjetter på en form for panna cotta hvor noen har kastet oppi noen skjeer med sjokolade av noe slag

Jeg gjetter rabarbragrøt med melk/fløte.

Anonymkode: a11da...c58

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan seriøst være hva som helst. 

image.png

Anonymkode: bbd42...867

Ser ut som den boksen er frossen, så kanskje det er vaniljeis med noe varm, smeltet sjokolade oppi?

Anonymkode: a7b0e...b74

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tipper rabarbragrøt som er servert rett i en bakebolle, fordi å lage de i skåler var for mye arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje MFB burde starte med sånne "Hva er dette?"-bildekonkurranser? Forslag til premie kan jo være en pose tebriks, en ladning gule bomber til jul eller en spesialdesignet t-skjorte med teksten "Ta deg en Tonnys bolle!" :) Sistnevnte idé kan de få helt gratis hos meg, og de trenger heller ikke omtale dem som Ardwinnas t-skjorter. For så snill er jeg :nigo:

Den 15.6.2016 at 0.39, Severus skrev:

Den der fylte potetstappa til T, makan til estetisk bilde med tomatstilk til pynt. 

Ja den var ikke det mest spennende og innbydende jeg har sett. Og så den evinnelige kjedelige belysninga som trekker all farge ut av maten...
Men noen av de kakene fra gjestene er virkelig fine! Den krydderkaka med ostekrem; NAM! Og den hvite gulrotkaka, og den fine sjokoladekaka til sommeravslutningen!!! Løvz it!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, den kaka til sommeravslutningen var virkelig flott!

Anonymkode: 9c2f8...a56

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...