Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ser at hvem som helst kan gå inn og slette opplastede dokumenter, blant annet reglene. Edit document - Delete.

Jeg oppfordrer ikke til sabotasje eller barnslig oppførsel, jeg bare legger fra meg denne informasjonen her. 

Anonymkode: de99b...b57

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at hvem som helst kan gå inn og slette opplastede dokumenter, blant annet reglene. Edit document - Delete.

Jeg oppfordrer ikke til sabotasje eller barnslig oppførsel, jeg bare legger fra meg denne informasjonen her. 

Ja ser du skriver at du ikke oppfordrer til dette :fnise: Gjør det da vel. Er vel noe slikt en er ute etter. Eller?
 Men ingen tørr å gjøre det .  

Anonymkode: c5082...c84

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dårlig gjort hvis det skal gå ut over gjestene sine oppskrifter. De har vel allerede flyttet sine egne så folk skal gå inn på blogger. 

Anonymkode: 16e02...892

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ser du skriver at du ikke oppfordrer til dette :fnise: Gjør det da vel. Er vel noe slikt en er ute etter. Eller?
 Men ingen tørr å gjøre det .  

Anonymkode: c5082...c84

Ingen gjør det fordi det ikke passer seg. Om noen gjør dette stiller de seg i ett meget dårlig lys, de ville nok ikke fått noe særlig støtte fra noen.

Krever ikke særlig mot, men heller mye dårskap å sette dette ut i livet.

Anonymkode: 7b5ca...ed8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir å dra det for langt, synes jeg. Greit nok at vi er uenige med det som skjer der inne, men å sette grobunn for slike ideer synes jeg er smakløst.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta
31 minutter siden, Poppie skrev:

Dette blir å dra det for langt, synes jeg. Greit nok at vi er uenige med det som skjer der inne, men å sette grobunn for slike ideer synes jeg er smakløst.

Helt enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ærlig talt, ikke saboter for noen. Det er ikke bare å dra den litt langt, det er totalt usaklig. Hele denne tråden er her jo fordi vi (de fleste av oss) er interessert i matlaging og synes gruppa misbruker makten sin og/eller vranglærer og skaper unødig rar stemning.

Tenk for en super-gruppe om de hadde hatt litt ledigere regler (at alle kan få linke) og promoterte sunn mat som sunn mat og ikke som nå... hvor tung og usunn mat blir forherliget fordi det er fra bunnen, folk knapt får poste uten oppskrift og uten linking, takk... Men adminsene der inne gjør faktisk en stor jobb også. Det er en stor brukermasse der inne og da blir det diskusjon og konfliktet som er helt usaklige, eller at folk deler bilder av barn og ufine ting, så det kreves jo sitt å følge med på alt. 

Denne tråden er her ikke for å ødelegge for gruppen, Tanja eller adminsene, den er her for å kritisere/diskutere det som ikke fungerer i gruppa, nettopp fordi diskusjon og kritikk ikke er tillatt i gruppen selv.

Hadde de tillatt en tråd med diskusjon der inne og ikke svart passiv-aggresivt om at dere vet hvor døra er, dette er min gruppe osv - så hadde ikke denne tråden på KG eksistert. Da kunne debatten blitt holdt der inne. 

Men det er et enormt skritt fra å diskutere og dokumentere galskap og rare regler og normer - mot det å aktivt sabotere. Det håper jeg at ingen gjør. Spesielt ikke noen fra denne tråden, det bør vi holde oss for gode til!

Anonymkode: d0d34...47d

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi som er interisert i mat ja. Jeg har gitt opp.....siden blir jo sammen ned med link til blogg. Og spørsmål om jeg kan spise egg som dato gikk ut i går.

Saklig kritikk? Mange har stilt det spørsmålet.....det nytter ikke. Til slutt blir folk sint, så går de på kg.

De lærer heller ikke. Var jo en admin her inne. Ja, flere ganger. Hun sa: vi tar til oss det som blir skrevet her inne. Og refererte til seg selv, og skrev at hun hadde tatt opp div. Det hjelper jo ikke. Når folk blir så sta, vanskelig, rigid, ikke tar til seg kritikk, ikke stå inne for, farer med løgn, så ser jeg på det som utenfor det normale. Setter opp regler for andre, som ikke gjelder seg selv. Fortell meg hva som er normalt med det.

I dag er det mandag. Helgen endte i bråk. Som leder hadde jeg rettet opp ryggen...tatt fatt i ting. Å gitt en uttalelse. Legge seg flat. 

Nei, der inne later de som intet har skjedd. Er vi stiller lenge nok, så går det over denne gangen også? Det er det som er mentaliteten. Ser hun nyeste var der når jeg gikk inn i dag. Vi får se utover dagen. 

Og de håper å tjene på bloggen. Tror de folk vil støtte noe sånt? Med en slik oppførsel? Det er det jeg sier, dette er ikke normalt. Konsekvenser av handlinger. Det lærte jeg ungene fra de var små

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du store :sjokkert: Her er en stakker borte uten internett i helgen og så tar MFB helt av... 

Det jeg har lest på de siste sidene her sjokker meg ganske kraftig. Jeg trodde de hadde skjønt at det er lurt å unngå slike skandaler fremover. Den offentlige gapestokken de setter folk i før de kastes ut eller enda verre etterpå. Jeg har ikke ord.

Anonymkode: 12d42...963

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, svire skrev:

Hmm, meget rask konklusjon basert på noen få setninger i et anonymt forum. Velger å anta at du er vel rask på avtrekkeren i de fleste antagelser.

Har fulgt lenge nok med i denne tråden til å vite at du er en av de som forsvarer T uansett situasjon. Denne situasjonen kan ikke forsvares. Du som er rask på avtrekkeren med antagelser :)

Anonymkode: 950e0...924

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svire er her kun for å forsvare MFB. H*n har aldri skrevet noe annet sted enn i denne tråden...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da stille på mfb i dag. Holder seg borte med hensikt? Nyeste administrasjon har holdt fortet k dag. Ja nå er vi spent når de kommer på banen igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der kom hun på plass ja. Ikke et ord. Kom med link til bloggen, som en annen admin dyttet opp. Ikke et ord om gårsdagen,  og ikke noe om ang gladkokken. Ikke noe om kritikken hun fikk, som hun valgte å fjerne ubesvart.

Later som ingen ting har skjedd. Hun vet at det sitter hundrevis av idioter ( hennes ord) og venter. Ja vi venter.ang gårsdagen så vil hun merke nedgang på mfb på fb.Tror jeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"Vær grunnen til at noen andre smiler idag ❤️"😀"

..Altså. 

Ganske sikker på de var grunnen til at noen ble lei seg i går. 

Anonymkode: 1fcc2...25e

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Vær grunnen til at noen andre smiler idag ❤️"😀"

..Altså. 

Ganske sikker på de var grunnen til at noen ble lei seg i går. 

Anonymkode: 1fcc2...25e

De mener sikkert "noen andre" som i "enn den som våger å stille seg kritisk" ;)

Jeg lurer på om de kastet ut Gladkokken fordi de anså innleggene hans som reklame for egen blogg. Det er jo strengt forbudt i følge reglene. Noe jeg jo forstår, for det er viktig å sensurere så ikke gjestene faller for fristelsen til å la seg inspirere av andres oppskrift.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har vært mistenkelig stille fra admin-kanten i dag. Skulle vært morsomt å vært flue på bak-gruppa der nå, og sett gjennomgangen av gårsdagens fadese....

Ser at T har postet ett inlegg med link til blogg - men det er relativt lite likes og svar på dette iht til hva det bruker å være.

Anonymkode: ff467...912

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei som har lagt ut oppskrift på tebriks UTEN å kreditert T....nesten 1000 likes... da kommer jo selvfølgelig T inn og spør "er det mine tebriks du lager :)" hvorpå medlemmet, jeg mener gjesten, skriver "lagde dem med vanlig mel, så de er ikke hevefrie som dine er". SNAP!

Og etter MFB-mafiaen har spammet med blogglinken til T sine tebriks, er det ei som spør "er de hevefrie like gode som de som heves?". Kudos til T som svarer ærlig, men regner med det satt langt inne, at nei, de er nok ikke bedre, men hun baker den 90% av gangene likevel fordi det er så raskt gjort :fnise:

Og på toppen av det hele kommer det et gullkorn fra ei i kommentarfeltet der noen sier man kan bruke pizzadeig: "Pissa ferdig bunn?"

Åh, magen min klarer det ikke 

:pasha::skratte:

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet en middagsrett på bloggen som er omtrent den samme white trash-middagen jeg fikk servert som barn *grøss*

Hjemme hos oss stekte vi oppskjærte grillpølser i ketchup og serverte det til spaghetti, men her klarer jaggu meg fru T å hive i fløte og sukker i tillegg. Trodde det jeg fikk servert var definisjonen på en usunn middag - men T klarte å overgå den :ph34r:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daudaferd skrev:

Det har kommet en middagsrett på bloggen som er omtrent den samme white trash-middagen jeg fikk servert som barn *grøss*

Hjemme hos oss stekte vi oppskjærte grillpølser i ketchup og serverte det til spaghetti, men her klarer jaggu meg fru T å hive i fløte og sukker i tillegg. Trodde det jeg fikk servert var definisjonen på en usunn middag - men T klarte å overgå den :ph34r:

Hahaha, jeg så den der. Spaghetti med pølse...jeg gikk ikke inn på bloggen av prinsipp, men ser ikke ut til at det er veldig mange som ble imponerte av den der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært mistenkelig stille fra admin-kanten i dag. Skulle vært morsomt å vært flue på bak-gruppa der nå, og sett gjennomgangen av gårsdagens fadese....

Ser at T har postet ett inlegg med link til blogg - men det er relativt lite likes og svar på dette iht til hva det bruker å være.

Og de få svarene som er der er alle fra andre adins *dør på meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...