Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gruppa hadde fungert mye bedre uten den lederen der 😊

Anonymkode: 16e02...892

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Var ei som la ut bilde og oppskrift på lemen curd. Så skrev hun, følg meg gjerne på instagram. Ble slettet. Pga reklame!!! Haha....nå må de gi seg. De reklamerer jo for bloggen i et kjør. Jeg så innom instanser hennes, og det er ingen konkurent. Ja ikke rart om de jobber mye, når de skal sitte å lese kommentarene til alle. Dette er helt vilt. Så spurte jeg mormor i dag om oppskrift på ferskjøtt i sursøtsaus. Det har vært diskutert der inne. Det er visst en gammel rett i Norge som mange ikke kjenner til. Når jeg kom hjem, så var tråden stengt for kommentarer. Den var vel for populær....tok vel plassen øverst. De er veldig aktive i dag. Blir gjennomskuet hele tiden. Har de ikke noe å skrive, så slenger de på et smilefjes. Snakker om reklame...

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ei som la ut bilde og oppskrift på lemen curd. Så skrev hun, følg meg gjerne på instagram. Ble slettet. Pga reklame!!! Haha....nå må de gi seg. De reklamerer jo for bloggen i et kjør. Jeg så innom instanser hennes, og det er ingen konkurent. Ja ikke rart om de jobber mye, når de skal sitte å lese kommentarene til alle. Dette er helt vilt. Så spurte jeg mormor i dag om oppskrift på ferskjøtt i sursøtsaus. Det har vært diskutert der inne. Det er visst en gammel rett i Norge som mange ikke kjenner til. Når jeg kom hjem, så var tråden stengt for kommentarer. Den var vel for populær....tok vel plassen øverst. De er veldig aktive i dag. Blir gjennomskuet hele tiden. Har de ikke noe å skrive, så slenger de på et smilefjes. Snakker om reklame...

Beklager, men LEMEN curd? 

sint-lemen-2-7-11 (1).jpg

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er også veldig viktig å få frem at det er snakk om T sine tebriks og ingen andre:

http://i.imgur.com/1SW0oCf.jpg

"Er det meg og min oppskrift du snakker om? Er det? La meg hjelpe deg til å få det klart og tydelig fram!"
Sukret med en obligatorisk rødmesmiley.

Anonymkode: 59752...71c

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er også veldig viktig å få frem at det er snakk om T sine tebriks og ingen andre:

"Er det meg og min oppskrift du snakker om? Er det? La meg hjelpe deg til å få det klart og tydelig fram!"

Herregud, jeg spyr av alle de sukkersøte smileyene som slenges på overalt. :kvalm:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, Poppie skrev:

Beklager, men LEMEN curd? 

sint-lemen-2-7-11 (1).jpg

Sorry. Hektisk på jobb. Ordbok på mobil. Ser jo at du skjønte hva jeg mente da. Ha en flott vårkveld

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lemen curd ville i hvert fall vært noe helt nytt og spennende, og ikke minst absolutt å anse som mat fra bunnen! I hvert fall skogbunnen :ler:

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan lager jeg en sånn i.imgur? 

Jeg ser mange "diskusjoner" der inne med langt flere kommentarer ikke blir slettet, enn den som ble det i dag. Bla deres egne. Fb tåler vel ikke lange innlegg fra gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan lager jeg en sånn i.imgur? 

Jeg ser mange "diskusjoner" der inne med langt flere kommentarer ikke blir slettet, enn den som ble det i dag. Bla deres egne. Fb tåler vel ikke lange innlegg fra gjester.

Gå inn på imgur.com og last opp bildet (ingen registrering), legg inn link til bildet her i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Man blir fristet til å legge ut noen åter. "Nam nam, i dag lagde jeg tebriks og den meget populære og smakfulle kyllinggryta som passer for hele familien" (er det ikke stort sett slik oppskriftene hennes beskrives? Smakfulle og til hele familien og meget populær?). 

Så biter hun på med "Er det min ditt og min datt :):) :)?"

Så svarer man et  kort og kontant: "Nei."

Uten smileys.

Anonymkode: 54500...399

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry. Hektisk på jobb. Ordbok på mobil. Ser jo at du skjønte hva jeg mente da. Ha en flott vårkveld

Du også ;) Jeg synes bare det var morsomt, jeg forsto hva du mente! Det må da være lov å le av typos? :)

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff. Man blir fristet til å legge ut noen åter. "Nam nam, i dag lagde jeg tebriks og den meget populære og smakfulle kyllinggryta som passer for hele familien" (er det ikke stort sett slik oppskriftene hennes beskrives? Smakfulle og til hele familien og meget populær?). 

Så biter hun på med "Er det min ditt og min datt :):) :)?"

Så svarer man et  kort og kontant: "Nei."

Uten smileys.

Anonymkode: 54500...399

Stakkars :(

Anonymkode: 16e02...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, Poppie skrev:

Du også ;) Jeg synes bare det var morsomt, jeg forsto hva du mente! Det må da være lov å le av typos? :)

Helt klart....latter gjør godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir vel så mye søkere til å bli ny admin. De vil vel få problemer med å velge. Skal vi tippe hvem det blir? Tipper det blir hun som har søkt allerede. Står på siden. Av 80.000 gjester så forventer jeg et vist antall søkere. En time om dagen står det. Kan du Facebook så kan du være admin står det. Syns det vsr sagt det var så mye jobb med dette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
4 minutter siden, Auri skrev:

Skal de ha nye admins igjen? Var det ikke bare et par måneder siden sist?

Spørs om det ble for få som kom gjennom nåløyet sist :fnise:

Anonymkode: ac703...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som søker kan ikke ha lest her, blant oss vanskelige. Jeg har ikke villet vært admin der oppførsel er som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.4.2016 at 22.33, Ardwinna skrev:

Værsågod, det er ingen som stopper deg ;) Men det blir nok uten Tonnys boller og muffens :fnise:

Hvilken type angrep har du sett planlagt her?

Det kan hende det er moderert bort grunnet brudd på reglene her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.4.2016 at 20.13, Cel skrev:

Enig med deg, og jeg er og fremdeles medlem/gjest  både for gode mattips og underholdning... :P 

Enig i at det er mange gode mattips der. Men det er jo også viktig å la de som ikke kan, men som ønsker å lære å lage mat fra bunnen få komme til, uten at de skal latterliggjøres for det. Jeg ser jo at en aktiv her ble slettet som medlem i mfb grunnet dette. I tillegg slettes til og med hennes kommentarer her også, da de også bryter med kg sine regler. Noen lærer visst ikke. 

Endret av Eiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...