Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

https://imgur.com/a/16P8n

Særiøst? Mulig dette og vil bli sett på som mobbing, men skal du først dele maten din så få det nå til å se litt godt ut. Og dropp ketchupen.

Anonymkode: 454a3...aae

Hva er det? Ketchup ser jeg, men hva er det andre?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Særiøst? Mulig dette og vil bli sett på som mobbing, men skal du først dele maten din så få det nå til å se litt godt ut. Og dropp ketchupen.

Det var kvalmende å se på. 

Anonymkode: 98c44...ad0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MalloryK skrev:

Ketchup på bernaisesaus??

Og sennep, blannings kalles det. Herlig opplevelse hvis smakssansene er satt til å like det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Eiri skrev:

Ser en av admins har svart tydelig her nå, godt gjort å bevege seg ut hit for å svare, det viser at de lytter til kritikk. 

Prøver du å være morsom nå?

Anonymkode: d8fcb...cf7

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Prøver du å være morsom nå?

Usaklig spørsmål uten svarsverdi, men gjør det allikevel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

F.....brekker meg snart. Tror det er parodi på noen av disse sausdruknede retter som er lagt ut der. Dette var F. ..meg stygt. Unnskyld. Ikke engang hjemme alene setter du frem en sånn tallerken til deg selv

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ingen orden der inne.

Jeg er glad i å lage mat. Jeg bruker ofte halvfabrikata. Jeg kan ikke alle retter og sauser. Men jeg har vett nok til å ikke legge ut på MAT FRA BUNNEN at vaniljesausen fra Piano-kartonen er litt lite søt, hvordan får den søtere? Fordi jeg forstår at dette er den type råd man kan få fra andre grupper eller sider. Det jeg forstår er at her kan jeg spørre om hvordan å lage en god, søt vaniljesaus. Fra bunnen. Med eggeplommer og vaniljestang. 

Jeg sliter litt med å få til hollandaise, vaniljekrem og lignende, så derfor tyr jeg ofte til halvfabrikat på disse. Men disse rettene ville jeg da ikke reklamert for i en gruppe som heter MAT FRA BUNNEN. Den dagen jeg lager surkål med to ferske hodekål, en kniv, en rasp, vann, eddik og en pose karve? DET kan jeg legge ut i denne gruppa. Men folk eier ikke filter. Eller forstand. Man erter ikke evne her inne. Mange av oss er sikkert talentløse på kjøkkenet også, eller har noen spesialiteter. Det vi erter er mangelen på filter og totalt mangel på rettesnorer fra admin i det som vi anser som viktig. 

Som er å beholde gode oppskrifter. Men de sletter, fordi de ikke ligger i album. 

Puh.

Anonymkode: d0d34...47d

Må bla litt jeg også, når jeg skal lage diverse som jeg ikke gjør av gammel vane. Rotete kan det jo bli da det er 78 000 medlemmer og admins jobber gratis for å styre det hele. Og, det kan jo "skli ut" i forhold til begrepet som gruppen definerer, men det må det nødvendigvis gjøre når noen må lære "å koke egg" og andre trenger tips på for til oksen som gjør at den smaker best etter slakt. Tror de er snille som vil at flest mulig skal føle seg velkomne der, selv om reglene ikke passer alle. Jeg leser jo her at mange er kastet ut fra gruppa, lurer på hva som skjedde som gjorde at de ble kastet ut, er det gjentatte regelbrudd eller er det noe som kan minne om mobbing, slik jeg har sett tendensen til noen her. 

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ytrefilet med ris og bernesaus

Jamen, hva er det røde??? 

Anonymkode: 51eb8...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jamen, hva er det røde??? 

Anonymkode: 51eb8...e11

Er ikke det ketchup da? :vetikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det sto ikke hva det var, men ser ut som ketchup. Jaja, noe grønnsaker må man jo ha...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ytrefilet med ris og bernesaus

Så under den "gøgga" som da er bearnesaus så befinner det seg både kjøtt og ris? Dette må jo være en parodi på disse drukna matrettene som mange har påpekt

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21.4.2016 at 12.09, knallerter skrev:

Kanskje en skal lage en egen KG tråd om MFG .. . 

Værsågod, det er ingen som stopper deg ;) Men det blir nok uten Tonnys boller og muffens :fnise:

Den 21.4.2016 at 19.11, svire skrev:

Nå har jeg sett planlegging av angrep på mfb her, samt at jeg har sett angrep på mfb samt forekomster av "virus". Det er en stor gruppe med mange medlemmer og noen av dem har ikke gode hensikter. Det virker som om det er behov for konstant overvåkning der da noen ytterst få ønsker å ødelegge for andre, uten at jeg helt kan se grunnen til at de skulle gjøre det. 

Hvilken type angrep har du sett planlagt her?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
10 minutter siden, Ardwinna skrev:

Å like og kommentere på brukeres oppskrifter over admins og blogginnlegg? :P

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å like og kommentere på brukeres oppskrifter over admins og blogginnlegg? :P

Ja huff, det var skikkelig slemt av oss! :ler:
Jeg trodde Svire mente et virusangrep eller noe annet skikkelig ille.

Endret av Ardwinna
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Ardwinna skrev:

Værsågod, det er ingen som stopper deg ;) Men det blir nok uten Tonnys boller og muffens :fnise:

Hæ "Værsågod, det er ingen som stopper deg ;) Men det blir nok uten Tonnys boller og muffens :fnise:", hva mener du? Vanskelig å svare på dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ja huff, det var skikkelig slemt av oss! :ler:
Jeg trodde du mente et virusangrep eller noe annet skikkelig ille.

Hvem er oss? Jeg er jo også medlem her, hva skal til for å bli en av dere?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...