AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5261 Del Skrevet 21. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mon tro om bloggeventyret til MFB er over. Nå har de havnet på 119-plass. De har hatt en kunstig høy plassering som følge av spamlinking i gruppa og at medlemmene i startfasen har drevet bevisstløs klikking på linkene til admin. Nå som det ble tatt en oppvask ang. blogg og linking så har de muligens dempet linkeaktiviteten sin. Og uten sin egen spam får de heller ingen treff. Med andre ord vil ikke bloggen kunne stå på egne ben uten at de selv loser sine egne sauer inn dit. Anonymkode: 54500...399 Jeg tenkte det samme. De har mistet mye på å endre på middagstråden. De presenterte endringen nærmest som en straff pga laber tilbakemelding, men jeg synes tråden er bedre slik den er nå. Og den de har endt opp med å straffe er bloggvisningene. Helt OK for meg, jeg håper de beholder det litt som nå og ikke går tilbake til bare lenke til bloggen i den tråden. Anonymkode: d0d34...47d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5262 Del Skrevet 21. april 2016 Jeg er medlem i en gruppe på veldig mange "gjester".Admin er der ca 1 gang i uken, og rydder om det trengs.Så det er bare tull at folk må gå vakter for å passe på. Det beste er om en blogg kan stå på egne ben. Det er lett å " ta noen" om du har et ansikt, og sakt og gjort mye dumt. Bloggen kunne de kalt mat fra bunnen, uten noe annet. Da hadde de fått klikk.fasiten har ødelagt for bloggingen deres. Alle ære for å prøve. Anonymkode: d8fcb...cf7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5263 Del Skrevet 21. april 2016 Spennende dag på MFG : * Hvordan flår man paprika? Anyone? * Nykål / sommerkålI butikken nå. Hva spiser du den med eller bare alene? * Kan eg lage bananlapper uten egg? * Hei! Holder på å lage Tonnys boller. Hvor mange boller beregner man ut fra den oppskrifta? * Noen som vet. Om jeg tar ut innmaten på en avokado nå, og legger i en boks. Vil den være spiselig da sånn fort i 3 tiden i morgen. Tenkte ang niste på jobb. * Lager lapskaus,men får den ikke ordentlig tykk. Kan jeg bruke maisenna blandet m vann,for å få den tykkere? * Er det noen som har en god og lettvint oppskrift på muffens. Anonymkode: d5d8d...e3a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5264 Del Skrevet 21. april 2016 Gjest : Æ har nu kjøpt 32 kg hvetemel...Bakedate med verdens beste ungdom på tirsdag.. nåken tips? 32 kg??? Anonymkode: d5d8d...e3a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knallerter Skrevet 21. april 2016 #5265 Del Skrevet 21. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spennende dag på MFG : * Hvordan flår man paprika? Anyone? * Nykål / sommerkålI butikken nå. Hva spiser du den med eller bare alene? * Kan eg lage bananlapper uten egg? * Hei! Holder på å lage Tonnys boller. Hvor mange boller beregner man ut fra den oppskrifta? * Noen som vet. Om jeg tar ut innmaten på en avokado nå, og legger i en boks. Vil den være spiselig da sånn fort i 3 tiden i morgen. Tenkte ang niste på jobb. * Lager lapskaus,men får den ikke ordentlig tykk. Kan jeg bruke maisenna blandet m vann,for å få den tykkere? * Er det noen som har en god og lettvint oppskrift på muffens. Anonymkode: d5d8d...e3a Kanskje en skal lage en egen KG tråd om MFG .. . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5266 Del Skrevet 21. april 2016 Nå har jeg vært på nett noen år. Vært med i div forum. Mye matforum osv. Ved diskusjoner ang mat, så sier alle at de lager mat selv, og ungene blir lært opp. De ungdommene som var barn når jeg begynte er vel i voksenverden nå. De eldste er foreldre også. Når jeg ser på mfb så blir jeg skremt. Det er folk som ikke kan det helt grunnleggende.Mye av dette lærer du på skolen, eller hjemme hos foreldrene. Det er spørsmål som ligger på 12 årsstadiget. Når du ikke aner om det blir forskjell på en ts salt eller to ss. Hvordan klarer folk seg? De bør finne ei gruppe som tar for seg det grunnleggende,eller kjøpe seg en bok. Når det kommer spørsmål om egg er farlig å spise, når dato gikk ut i går. Hva har de lært? Anonymkode: d8fcb...cf7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 21. april 2016 #5267 Del Skrevet 21. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjest : Æ har nu kjøpt 32 kg hvetemel...Bakedate med verdens beste ungdom på tirsdag.. nåken tips? 32 kg??? Anonymkode: d5d8d...e3a Vi får håpe det er en tålmodig ungdom med stort pågangsmot. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5268 Del Skrevet 21. april 2016 Den lignet ikke på en dildo. Den lignet på et rosa slott med to tårn på. Bare fordi enkelte personer ser kuk bare en gjenstand er en anelse avlang i formen, betyr ikke at det var en dildokake. Det var til en barnebursdag. Anonymkode: d0d34...47d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5269 Del Skrevet 21. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den lignet ikke på en dildo. Den lignet på et rosa slott med to tårn på. Bare fordi enkelte personer ser kuk bare en gjenstand er en anelse avlang i formen, betyr ikke at det var en dildokake. Det var til en barnebursdag. Anonymkode: d0d34...47d Takk. Jeg må innrømme at jeg er litt skuffet. Jeg er sikkert fryktelig barnslig, men jeg synes både penisformede kaker og geriljabroderier er festlig. Barnslig? Definitivt. Anonymkode: 9c2f8...a56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knallerter Skrevet 21. april 2016 #5270 Del Skrevet 21. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den lignet ikke på en dildo. Den lignet på et rosa slott med to tårn på. Bare fordi enkelte personer ser kuk bare en gjenstand er en anelse avlang i formen, betyr ikke at det var en dildokake. Det var til en barnebursdag. Anonymkode: d0d34...47d Dette er ett godt eks på hva en finner på, ut fra noe som ikke stemmer i det hele tatt . Bare for å ha noe å skrive/syte/kritisere Denne kaken var som du sier . til ett barn og rosa fint slott . Så klarer noen å få det til at det er dildo .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. april 2016 #5271 Del Skrevet 21. april 2016 Ble skuffet jeg nå, leita rundt inne på gruppen for å finne dildokaken... Og den prinsesseslottkaken ligner absolutt ikke på en dildo eller penis. Det må isåfall være en meget vanskapt penis eller dildo.....var jo to tårn på kaken. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knallerter Skrevet 21. april 2016 #5272 Del Skrevet 21. april 2016 1 minutt siden, skruf skrev: Ble skuffet jeg nå, leita rundt inne på gruppen for å finne dildokaken... Og den prinsesseslottkaken ligner absolutt ikke på en dildo eller penis. Det må isåfall være en meget vanskapt penis eller dildo.....var jo to tårn på kaken. Ja .. Fakta er det vi vil ha, ikke finneoppnoe . Bare får å kritisere . FAKTA vil vi ha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knallerter Skrevet 21. april 2016 #5273 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) 7 minutter siden, skruf skrev: Ble skuffet jeg nå, leita rundt inne på gruppen for å finne dildokaken... Og den prinsesseslottkaken ligner absolutt ikke på en dildo eller penis. Det må isåfall være en meget vanskapt penis eller dildo.....var jo to tårn på kaken. Nææ .. ta det ikke ille opp .. Måtte redigere ett innlegg . Kom opp to helt likt gitt .. Sorry .. Endret 21. april 2016 av knallerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5274 Del Skrevet 21. april 2016 5 minutter siden, skruf skrev: Ble skuffet jeg nå, leita rundt inne på gruppen for å finne dildokaken... Og den prinsesseslottkaken ligner absolutt ikke på en dildo eller penis. Det må isåfall være en meget vanskapt penis eller dildo.....var jo to tårn på kaken. Det slottet husker jeg at jeg så i går, jeg som vanligvis er svært flink til å tenke koffert så heller ikke noe som kunne lede tankene i den retningen. Kan vi ikke heller gå tilbake til å radbrekke gruppens dustete regler, i stedet for å kritisere gjester som legger ut bilder av maten sin. Og dersom folk på mfb stiller spørsmål vi selv synes er dumme, så MÅ vi ikke løpe til denne tråden for å avlegge rapport. (den siste var ikke til deg, skruf) bare en generell betraktning Anonymkode: 9c2f8...a56 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5275 Del Skrevet 21. april 2016 1 time siden, knallerter skrev: Kanskje en skal lage en egen KG tråd om MFG .. . Det får du nå bare gjøre. Men jeg er spent på å se hva den skal inneholde. Ikke er det diva- admins der, ingen krangling, ikke helsefarlige oppskrifter, ikke sinnsyke regler, ikke spamming og ikke hersketeknikker. Og ikke gjester. Medlemmer er det, men ikke gjester. Anonymkode: d877a...8fb 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 21. april 2016 #5276 Del Skrevet 21. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spennende dag på MFG : * Er det noen som har en god og lettvint oppskrift på muffens. Anonymkode: d5d8d...e3a Oppskrift på muffens: Ta det med en klype salt, og to ugler i mosen. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2016 #5277 Del Skrevet 21. april 2016 Hvordan ville vi likt å få høre isj og æsj, om ting vi tror på selv? For min del, så hadde jeg blitt satt ut. Når det blir reprise på reprise på min sur kommentarer og rigide regler, så har jeg nok tenkt at er det noe i det? Jeg ville gjort alt for å rette opp, ta til meg kritikken. Begynner jeg da med offerrollen, det er alle andre, hvite løgner så er løpet kjørt. Jeg har ikke villet skjemt ut meg selv, og alle adminia. Det vil jo hefte ved alle admina i lang tid. Ser igår og i dag, at siden lever stort sett sitt eget liv, og det fungerer. Tror bloggen kan bli oppegående om den får stå på egne ben. Bloggen har hatt et surt vedheng av fb.jeg tror det har ødelagt for bloggen. Syns det er tøft gjort å starte en matblogg, for det fins så mange av de.Det er mange blogger som blir diskutert,men aldri opplevd at en matblogg blir det. Tror de startet feil. Bla forklaringen om forlengelse av gruppen, det skulle bli lettere for folk osv. Det er bare tull. Sletting av folk som stilte spørsmål osv. Når du har piggene ute hele tiden, så må du forvente reaksjoner. Jeg kommenterte en kjent matblogger, det var lagt ut en oppskrift med fremgangsmåte. Jeg så en stor feil, og kommenterte den. Fikk svar tilbake, at det hadde hun ikke tenkt på, og hun skulle rette opp. Hadde det vært mfb.ville svaret vært: sånn gjør jeg det, og du er ikke nødt til å bruke denne bloggen og mine oppskrifter. Ydmykhet er en fin ting. Tror nok at de har tatt til seg noe, det må de om bloggen skal overleve. Jeg er ikke på bloggen nå, men vet dere om det er mye kommentarer der? Anonymkode: d8fcb...cf7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eiri Skrevet 21. april 2016 #5278 Del Skrevet 21. april 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tuller nå...? Hadde du kommet til å trykke på den dersom den ikke hadde blitt fjernet? Du vet at det ikke er normalt at det legges ut videoer av nakne damer på en matgruppe på FB? Virusalarmen burde jo gått, tenker jeg. Anonymkode: d877a...8fb Det var et eksempel på "virusangrep". Jeg trykker ikke på slikt, som jeg har skrevet tidligere. Men andre trykker jo, ellers hadde ikke "viruset" spredd seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 21. april 2016 #5279 Del Skrevet 21. april 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger, personangrep og samtlige svar til dette. Kragebein, mod 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 21. april 2016 #5280 Del Skrevet 21. april 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Spennende dag på MFG : Anonymkode: d5d8d...e3a What? Ingenting av dette er på MFG. Jeg tror du blander litt nå... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg